En bij Wolvega?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lol maar ff serieus ben bij langena geen bejaarde![]()
Dan lag dat wel aan je verbinding/computer, want die heb ik hier ook nooit.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:13 schreef wickie het volgende:
Maar het voordeel ervan is wel GEEN HAPERENDE streams meer!!
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:13 schreef wickie het volgende:
Vanaf volgende week vrijdag kan ik de streams op tv bekijken, ik ben benieuwd. Wel jammer dat ik dan de hele tijd naar een scherpe versie van Chantels hoofd moet kijken. Maar het voordeel ervan is wel GEEN HAPERENDE streams meer!!
Jappie, je weet dat ik je mag, maar nu vraag je echt té veel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:15 schreef Jappie het volgende:
Laten we alsjeblieft met zijn allen Tanja gaan verheerlijken![]()
Nou, omdat je het zo vriendelijk vraagt, vooruit dan maarquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:15 schreef Jappie het volgende:
Ze was zo... lief. Zo... sociaal. Zo... meelevend. Zo... nicotinevrij.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:15 schreef Jappie het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:15 schreef Jappie het volgende:
Ik hou niet van geheimpjesquote:
Ok!!! 1, 2, 3quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:15 schreef Jappie het volgende:
Welke URL gebruik je voor het kijken van de streams? Zelf gebruik ik nog steeds de Versatel streams en die doen het bijna altijd goed, heel af en toe 1sec valt het geluid weg of staat het beeld heel kort stil, verder geen problemenquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan lag dat wel aan je verbinding/computer, want die heb ik hier ook nooit.
tanja wie is dat nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:15 schreef Jappie het volgende:
Psst....zal ik je een geheimpje vertellen?quote:
Tanja is okeeeeee, oleeeeeeeeeee oleeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 8 november 2005 21:18 schreef demins het volgende:
en iedereen viel in
Ik switch tussen xs4all en garnierstreamingmediaquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welke URL gebruik je voor het kijken van de streams?
Ze noemde me 'bijdehandje'...quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ook niet.
hahahahahaha beidehandje![]()
Nu ze thuis zit is het inderdaad oké.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tanja is okeeeeee, oleeeeeeeeeee oleeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |