Post van thuisfront mss?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Er lagen vele enveloppes in de dbk
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Alsjebliefd niet, dan word het weer een jankavond
quote:
Ik sluit me hierbij aan! (Alhoewel, ik heb gewaarschuwd: 'be careful what you wish for, you just might get it'. En nou zijn we Tanja kwijt. En blijkt dat Nathalie, Ingrid en Dido nog niet in haar schaduw kunnen staan!quote:
Het lachen van de meeste vrouwen is dramatisch. Chantal, Dido, Nathalie ....quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:10 schreef BONG4002 het volgende:
Die lach van Nath is niet echt heel erg lief
Vertel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:11 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nu mis je alle nuttige gesprekken...
Is geheim.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:12 schreef BlaBlub het volgende:
Waarom mogen we de rest van de groep niet zien?
DBK storingquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:12 schreef BlaBlub het volgende:
Waarom mogen we de rest van de groep niet zien?
Idd, vele krijgen pas waardering als ze weg zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:11 schreef demins het volgende:
,Ik sluit me hierbij aan! (Alhoewel, ik heb gewaarschuwd: 'be careful what you wish for, you just might get it'. En nou zijn we Tanja kwijt. En blijkt dat Nathalie, Ingrid en Dido nog niet in haar schaduw kunnen staan!![]()
En bij Wolvega?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lol maar ff serieus ben bij langena geen bejaarde![]()
Dan lag dat wel aan je verbinding/computer, want die heb ik hier ook nooit.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:13 schreef wickie het volgende:
Maar het voordeel ervan is wel GEEN HAPERENDE streams meer!!
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:13 schreef wickie het volgende:
Vanaf volgende week vrijdag kan ik de streams op tv bekijken, ik ben benieuwd. Wel jammer dat ik dan de hele tijd naar een scherpe versie van Chantels hoofd moet kijken. Maar het voordeel ervan is wel GEEN HAPERENDE streams meer!!
Jappie, je weet dat ik je mag, maar nu vraag je echt té veel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:15 schreef Jappie het volgende:
Laten we alsjeblieft met zijn allen Tanja gaan verheerlijken![]()
Nou, omdat je het zo vriendelijk vraagt, vooruit dan maarquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:15 schreef Jappie het volgende:
Ze was zo... lief. Zo... sociaal. Zo... meelevend. Zo... nicotinevrij.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:15 schreef Jappie het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:15 schreef Jappie het volgende:
Ik hou niet van geheimpjesquote:
Ok!!! 1, 2, 3quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:15 schreef Jappie het volgende:
Welke URL gebruik je voor het kijken van de streams? Zelf gebruik ik nog steeds de Versatel streams en die doen het bijna altijd goed, heel af en toe 1sec valt het geluid weg of staat het beeld heel kort stil, verder geen problemenquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan lag dat wel aan je verbinding/computer, want die heb ik hier ook nooit.
tanja wie is dat nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:15 schreef Jappie het volgende:
Psst....zal ik je een geheimpje vertellen?quote:
Tanja is okeeeeee, oleeeeeeeeeee oleeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 8 november 2005 21:18 schreef demins het volgende:
en iedereen viel in
Ik switch tussen xs4all en garnierstreamingmediaquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welke URL gebruik je voor het kijken van de streams?
Ze noemde me 'bijdehandje'...quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ook niet.
hahahahahaha beidehandje![]()
Nu ze thuis zit is het inderdaad oké.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tanja is okeeeeee, oleeeeeeeeeee oleeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat mens had diverse persoonlijkheidsstoornissen. Dido en Nathalie hebben die ook, maar zijn er ook nog eens ronduit irritant bij. Ongelooflijk hoe Talpa zo'n stel kwallen bij elkaar heeft kunnen krijgen...quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:15 schreef Jappie het volgende:
Jazeker. De laatste twee weken kwam ze zeker nog wel een paar minuten per dag even in de kamer kijken. Dat was echt enorm spannend enzoquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
tanja wie is dat nog nooit van gehoord.
Zat die in het huis dan?
Ik stel een dubbele exit voor. Rob en Dido samen! Veel plezier thuis!quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:20 schreef BB-King het volgende:
Rob er gewoon uit... klaar.
prima rob eruit over en uitquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:20 schreef BB-King het volgende:
Rob er gewoon uit... klaar.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:20 schreef PC eend het volgende:
Met z'n allen heel hard Tanja roepen... en ik kom vanzelf
bed van rob zit een blokje onder de poot.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:21 schreef Wickedangel het volgende:
Wat was dat net voor krankzinnige stream met tafel/stoelpoot??
Dankquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
het bed van rob zit een blokje onder de poot.
Grapje nath en dildo
Wie weet wat ze daar allemaal zit te doenquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:24 schreef farceman het volgende:
hahah en die Lieske zit daar maar weg te soppen in het badje
Dat 'Nana Love (quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:23 schreef scanman01 het volgende:
En nou komt Nana Love () er ook nog bij zitten ook.
dat zit ze nu ja, met het geld van Roel in haar sloffenquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
waar
Hier zit ze op de bank op stream 1
dit gebeurde op het moment dat chantal de opdracht voorlasquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
waar
Hier zit ze op de bank op stream 1
nee heeft ie vannacht daar weggehaaldquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Geld zat toch in de bloempot?
Hij had het verplaatst.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:29 schreef Duderinnetje het volgende:
zat ja.... Ing verstopt nu het geld van Roel onde haar eigen bed...............quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:29 schreef Duderinnetje het volgende:
heeft ie weer weggehaald, kennelijk vond ie het daar niet veilig genoegquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:29 schreef Duderinnetje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |