Dat zijn de betere actie'squote:Op dinsdag 8 november 2005 19:16 schreef Showtime het volgende:
Ik hoop dat Roel vanacht over het Tric Trac bord heen pist.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:16 schreef Showtime het volgende:
Ik hoop dat Roel vanacht over het Tric Trac bord heen pist.
Misschien ff kijken op het grote telefoonboek op inet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:32 schreef MissX het volgende:
zijn de adressen van de BB bewoners eik bekend?
Ik wil niet langsgaan hoor, ze alleen maar een paar uitgeprinte SC deeltjes toesturen
Met helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:59 schreef MissX het volgende:
en nu willen ze weer iets met Rob uithalendie wijfen sporen echt niet
Dit kan gewoon niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:02 schreef Mlose het volgende:
gatver spuiten ze nou haarlak op zn tandenborstel?
ik heb ze allemaal weer.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:04 schreef MissX het volgende:
deo
ik heb trouwens nog steeds alleen maar stream 2 en 3, jullie ook?
ik heb ze alle vier misschien even opnieuw opstartenquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:04 schreef MissX het volgende:
deo
ik heb trouwens nog steeds alleen maar stream 2 en 3, jullie ook?
Nathalie en Dido hebben eerst Nemo, de knuffelvis van Menno, in Rob zijn been gepropt voordat ze die in Menno's bed legden...quote:
ik teken dr voorquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:19 schreef wickie het volgende:
Dag Dag, hoe is 't hier?
Ik denk dat ik na deze week liever Dido eruit heb dan Rob, hoe erg ik Rob ook vind. Ik word echt helemaal gestoord van Dido en Naat. Alsjeblieft haal die 2 uit elkaar, ze bevuilen de streams continu!!
Maar ik zie ook graag Rob's zn hoofd als er wordt vertelt dat hij eruit moet, lijkt me best leuk om te zien! Moeilijk Moeilijk..... Ik zeg 2 exits deze week...
Eens!quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:19 schreef wickie het volgende:
Ik zeg 2 exits deze week...
Dat zijn ook al van die kutgeintjes. Geintjes maken met iemands prothese.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
Nathalie en Dido hebben eerst Nemo, de knuffelvis van Menno, in Rob zijn been gepropt voordat ze die in Menno's bed legden...![]()
pfff erg flauwquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nathalie en Dido hebben eerst Nemo, de knuffelvis van Menno, in Rob zijn been gepropt voordat ze die in Menno's bed legden...![]()
Ik vraag me dan weer af waarom Menno een knuffelvis heeftquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |