Dat zijn de betere actie'squote:Op dinsdag 8 november 2005 19:16 schreef Showtime het volgende:
Ik hoop dat Roel vanacht over het Tric Trac bord heen pist.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:16 schreef Showtime het volgende:
Ik hoop dat Roel vanacht over het Tric Trac bord heen pist.
Misschien ff kijken op het grote telefoonboek op inet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:32 schreef MissX het volgende:
zijn de adressen van de BB bewoners eik bekend?
Ik wil niet langsgaan hoor, ze alleen maar een paar uitgeprinte SC deeltjes toesturen
Met helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:59 schreef MissX het volgende:
en nu willen ze weer iets met Rob uithalendie wijfen sporen echt niet
Dit kan gewoon niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:02 schreef Mlose het volgende:
gatver spuiten ze nou haarlak op zn tandenborstel?
ik heb ze allemaal weer.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:04 schreef MissX het volgende:
deo
ik heb trouwens nog steeds alleen maar stream 2 en 3, jullie ook?
ik heb ze alle vier misschien even opnieuw opstartenquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:04 schreef MissX het volgende:
deo
ik heb trouwens nog steeds alleen maar stream 2 en 3, jullie ook?
Nathalie en Dido hebben eerst Nemo, de knuffelvis van Menno, in Rob zijn been gepropt voordat ze die in Menno's bed legden...quote:
ik teken dr voorquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:19 schreef wickie het volgende:
Dag Dag, hoe is 't hier?
Ik denk dat ik na deze week liever Dido eruit heb dan Rob, hoe erg ik Rob ook vind. Ik word echt helemaal gestoord van Dido en Naat. Alsjeblieft haal die 2 uit elkaar, ze bevuilen de streams continu!!
Maar ik zie ook graag Rob's zn hoofd als er wordt vertelt dat hij eruit moet, lijkt me best leuk om te zien! Moeilijk Moeilijk..... Ik zeg 2 exits deze week...
Eens!quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:19 schreef wickie het volgende:
Ik zeg 2 exits deze week...
Dat zijn ook al van die kutgeintjes. Geintjes maken met iemands prothese.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
Nathalie en Dido hebben eerst Nemo, de knuffelvis van Menno, in Rob zijn been gepropt voordat ze die in Menno's bed legden...![]()
pfff erg flauwquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nathalie en Dido hebben eerst Nemo, de knuffelvis van Menno, in Rob zijn been gepropt voordat ze die in Menno's bed legden...![]()
Ik vraag me dan weer af waarom Menno een knuffelvis heeftquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
voor iemand in de verpleging had ik dido toch wel wat verstandiger verwacht.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat zijn ook al van die kutgeintjes. Geintjes maken met iemands prothese.![]()
Dat is niet de eerste keer dat die goedkope hoer van een Dido dat doet, terwijl Rob vorige keer duidelijk aangaf dat hij daar helemaal niet van gediend was. Ik word echt niet goed van die vieze stinkende nageboorte, ik ga met terugwerkende kracht Tanja een topwijf vinden vergeleken met Dido en Nathalie.
De knuffelberen waren uitverkochtquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vraag me dan weer af waarom Menno een knuffelvis heeft![]()
Een herinnering en geur van thuis denk ikquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:
Dat klopt!!! Aan Tanja kon je je in ieder geval op een tamelijk ontspannen manier ergeren. Dit tweetal echter brengt het slechtste in mij boven. En ik kan er geen kant mee uit!quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat zijn ook al van die kutgeintjes. Geintjes maken met iemands prothese.![]()
Dat is niet de eerste keer dat die goedkope hoer van een Dido dat doet, terwijl Rob vorige keer duidelijk aangaf dat hij daar helemaal niet van gediend was. Ik word echt niet goed van die vieze stinkende nageboorte, ik ga met terugwerkende kracht Tanja een topwijf vinden vergeleken met Dido en Nathalie.
Die heeft Menno laatst via BB van vrienden gekregen, toen hij jarig was.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je heb gelijk hoor, vind het gewoon laag dit soort dingen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:32 schreef demins het volgende:
[..]
Dat klopt!!! Aan Tanja kon je je in ieder geval op een tamelijk ontspannen manier ergeren. Dit tweetal echter brengt het slechtste in mij boven. En ik kan er geen kant mee uit!![]()
Een weekopdracht bij BB is meestal 24/een paar dagen, als het al 24 is!quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:29 schreef wickie het volgende:
Dobbel Dobbel..... Bla Bla Bla........
Tijd voor een verschrikkelijke 24/7 week opdracht!!
Hoiquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:39 schreef BONG4002 het volgende:
BEW!
Wie weet is het een zeer kleine maar snelle opdracht, kan best zijn dat ie pas op donderdag komt ofzomet BB weet je het nooit he?
quote:
quote:20:14Nathalie en Dido pesten Rob
Dido wil wraak nemen op Rob omdat hij haar zo heeft laten schrikken. Samen met Nathalie zet ze diverse booby traps klaar. Wanneer zal Rob erachter komen dat er een opgeblazen zak in zijn bed ligt en er deodorant op zijn tandenborstel zit?
nee hoor niet erg maar je staat nog in de lijst tot je weggestemd wordquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
PS: ik heb me 'uitgeschreven' bij de survival, hope you don't mind?
Geef toe bijna niemand heeft humor daarquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:44 schreef demins het volgende:
Ik had dat soort geintje seerder van Ingrid verwacht! Zij behoort tot de te vermijden soort van 'practic aljokers', waar zelden humor wordt waargenomen.![]()
Dit vraagt toch om een knuffelquote:
Have mercy! Ik beken!!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
Geef toe bijna niemand heeft humor daar![]()
ja, lig bijna te slapen achter mijn pc er is geen fuck te beleven.quote:
I'm totally flabbergasted!!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja, lig bijna te slapen achter mijn pc er is geen fuck te beleven.
Ben vanavond nog even naar de sportschool geweest.
Zag vanmorgen lieske lopen dus ik dacht was zij kan kan ik ook.
Dus ik klikte verkeerd en daarom deze Deja Vu![]()
![]()
![]()
![]()
Sloddervos!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:57 schreef regenworm het volgende:
Rob is zijn been kwijt
Die is oud,dat wisten we alquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:57 schreef regenworm het volgende:
Rob is zijn been kwijt
Toch beter dan dat ie z'n stomp kwijt was!quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:57 schreef regenworm het volgende:
Rob is zijn been kwijt
Oud genoeg om dat soort grapjes te makenquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:01 schreef demins het volgende:
[..]
En hoe oud ben jij helemaal? Wijsneus!![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Oud genoeg om dat soort grapjes te maken![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:23 schreef Pinball het volgende:
ik ga met terugwerkende kracht Tanja een topwijf vinden
Dat weet ik, had t al gelezen maar t stond er zo leuk.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dido en Nath hebben rob zijn been verstopt hij ligt in het bed van Menno
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |