10-15 euro bij bartsmit, koop em...quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:47 schreef sweet_chica het volgende:
waar kan ik hem downloaden?? cheb t al vaker geprobeerd (ook met serial en crack) maar lukt me nooit om te installeren![]()
Heb nu zo'n $3000 winst.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:28 schreef crossover het volgende:
wauw gaaf man! hoeveel winst heb je met die stad?
mij lukt het nog steeds niet
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
10-15 euro bij bartsmit, koop em...
Pond Kit & Stream Kitquote:Op zondag 27 november 2005 16:17 schreef Wokkel1982 het volgende:
Zou iemand mij een linkje kunnen geven naar de ploppable meertjes?
Ik bedoel die je gebruikt bij een waterval enzo.![]()
hartstikke bedanktquote:Op zondag 27 november 2005 18:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Pond Kit & Stream Kit
Eventuele extra's:
Transparant Texture Patch & Pond and Stream Transitions
Er zijn lots te downloaden die er voor zorgen dat je elke maand een x-bedrag er bij krijgt. Alles kost nog steeds geld, maar als je er een paar neerzet hoef je je nergers meer druk over te maken.quote:Op maandag 28 november 2005 14:44 schreef cootje_1983 het volgende:
Even een vraagje: Van Simcity 2000 had ik een optie als SCURK, waarbij je een soort van sandbox-mode had, waarbij je niet met geld te maken had en waarbij je willekeurig gebouwen kon plaatsen. Weet iemand of Simcity 4 ook zo'n soort optie heeft? Ik heb ergens gelezen dat het via B.A.T. en Lot Editor zou kunnen, maar ik kom er niet uit. Wie o wie kan mij helpen?
met B.A.T & loteditor kan je idd zelf je gebouwen ontwerpen.. het is alleen wel een hele slag lastiger in vergeklijking met scurkquote:Op maandag 28 november 2005 14:44 schreef cootje_1983 het volgende:
Even een vraagje: Van Simcity 2000 had ik een optie als SCURK, waarbij je een soort van sandbox-mode had, waarbij je niet met geld te maken had en waarbij je willekeurig gebouwen kon plaatsen. Weet iemand of Simcity 4 ook zo'n soort optie heeft? Ik heb ergens gelezen dat het via B.A.T. en Lot Editor zou kunnen, maar ik kom er niet uit. Wie o wie kan mij helpen?
Klopt. Had een aantal aanpassingen aan de OP gedaan en aan een mod gevraagd of hij de vorige OP wou vervangen door de huidige.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Nieuwe OP, of ben ik nou zo gek?
Nice workquote:Op woensdag 30 november 2005 16:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Klopt. Had een aantal aanpassingen aan de OP gedaan en aan een mod gevraagd of hij de vorige OP wou vervangen door de huidige.
Welke knop gebruik je dan precies?quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:07 schreef BlueCurl het volgende:
Ik heb een vraagje: als ik een regio wil importeren dan druk ik daarboven op die middelste knop.. maar vervolgens doet hij niks... iemand een idee waarom dat zou kunnen komen?
De grote flats laten nog wel even op zich wachten. Aangezien hier ook je regiopopulatie meespeelt. Dus het is handig om ook minstens één of meerdere buursteden te maken. Dan zou het wat sneller moeten komen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:40 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik heb sinds kort een stad, ik krijg geen winst maar dat gaat al de goede richting in.
- Hoe krijg hoge grondprijzen, want door het vraagteken ben ik te weten gekomen dat ik veel hoge grondprijzen heb, ik heb goede scholen, ziekenhuizen maar het blijven veel povere huisjes en de weinige flats die er zijn zijn heel klein ik heb een bevolking van ongeveer 11.000.
Ik heb nog maar een onderdeel van de regio ontwikkeld.
(Ik wil dikke villa's)
- Ik heb wat parken geplaatst zoals dingen zoals een tuinhuisje maar dat blijft gewoon een donker groen vierkantje. Netzoals met het strand het strand blijft leeg.en de tuinen blijven gewoon groene vierkantjes met wat geploegde stukken.
Mooie pics..quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Welke knop gebruik je dan precies?
[..]
De grote flats laten nog wel even op zich wachten. Aangezien hier ook je regiopopulatie meespeelt. Dus het is handig om ook minstens één of meerdere buursteden te maken. Dan zou het wat sneller moeten komen.
Voor luxe woningen heb je ook de daarbij behorende banen nodig. Dus bijvoorbeeld Co$$$ of High-Tech industrie. Ik weet niet of je er daarvan al wat hebt?
Met het strand en de tuinen gebeurt sowieso vrij weinig qua uiterlijk. Dus daar hoef je ook niet echt op te letten.
En ik heb een groundtexture-mod geïnstalleerd.Ziet er vrij aardig uit al zeg ik het zelf.
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/2/thumbs/Terrainmod1.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://img8.picsplace.to/img8/2/thumbs/Terrainmod2.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://img8.picsplace.to/img8/2/thumbs/Terrainmod3.jpg]afbeelding][/url]
Dacht dat hoog het hoogst haalbare is qua grondprijs. En voor R$ is altijd aardig wat belangstelling aangezien die zowat overal willen wonen. Dit kan je ook zien via je desirability grafiek. Dus je kan bijvoorbeeld de belasting voor R$ wat omhoog gooien om zo de vraag iets te verkleinen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:39 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Mooie pics..![]()
Alleen als je met het ?-teken op een huis klik bijv. wat voor inkomens kunnen er voor komen ik heb veel $ en er beginnen steeds meer $$ en $$$ te komen en ook qua grondprijzen want is er nog iets hoger dan hoog?
Dus de beste manier om flats en de hele bombarie te krijgen is gewoon veel bouwen en meer inwoners krijgen en alles gewoon vervuiling vrij, gezondheid, onderwijs hoog houden.
Het grootste probleem is dat ik probeer te bezuinigen op alles zoals politie, brandweer, en scholen ziekenhuizen etc. en de belastingen heel hoog maar dan is er geen vraag meer maar sta ik wel in de plus. Als ik de belastingen weer verlaag groeit bevolking weer als kool maar sta ik weer in het rood.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dacht dat hoog het hoogst haalbare is qua grondprijs. En voor R$ is altijd aardig wat belangstelling aangezien die zowat overal willen wonen. Dit kan je ook zien via je desirability grafiek. Dus je kan bijvoorbeeld de belasting voor R$ wat omhoog gooien om zo de vraag iets te verkleinen.
Komt het wel op neer.Ik krijg in mijn steden voor het merendeel R$$ en heel af en toe R$. Al sloop ik dan wel de grote R$-woontorens.
Ik bezuinig nooit op brandweer en politie. Daar gaat hun effectiviteit te ver van achteruit. Maar een politiebureau hoef je pas voor het eerst neer te zetten als je stad rond de 10.000 inwoners zit.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:28 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Het grootste probleem is dat ik probeer te bezuinigen op alles zoals politie, brandweer, en scholen ziekenhuizen etc. en de belastingen heel hoog maar dan is er geen vraag meer maar sta ik wel in de plus. Als ik de belastingen weer verlaag groeit bevolking weer als kool maar sta ik weer in het rood.Ik had nog een vraag rond welke bevolkingsgrootte kan ik alles financieren en heel mooie huizen/flats/groot commercial district hebben. Nogmaals dank voor reactie
![]()
BTW: en ik heb dat probleem van tuinen opgelost want ik had een te lage graphics instellingen.
Op welke bevolkingsgrootte kun je het beste de brandweer, basisschool, klein ziekenhuis, groot ziekenhuis, politie (klein en groot) plaatsen etc. universiteiten.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik bezuinig nooit op brandweer en politie. Daar gaat hun effectiviteit te ver van achteruit. Maar een politiebureau hoef je pas voor het eerst neer te zetten als je stad rond de 10.000 inwoners zit.
En misschien is deze enkele zonne-energiecentrale wel handig. Levert meer stroom dan een windmolen, maar kost even duur per maand. En hier kan je z'n grote broer vinden.
Ik heb mijn belastingen zo staan:
[afbeelding]
Al moet ik hier wel bij opmerken dat de belasting van R$ meestal op 8,8% staat. En bij industrie staan die drie op 20% omdat ik daar geen behoefte aan heb dat die in mijn stad verschijnen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |