abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32579833
Zo, ik ga het ook weer eens doen
pi_32604772
Aangezien de plaatjes het bij deze tutorials niet meer doen leek het mij handig om ze even opnieuw te posten. Dus bij deze.

Waterval tutorial

Ik ga hier uit van een volledig vlakke grond.

Als je de Hole Digging Mod hebt dan heb je ook de optie 'Ground Lifter'. Hiervan leg je er een aantal aan.

Dan leg je er een stuk weg over en het stuk komt vanzelf omhoog zodra je de weg laat aanleggen.

Om hem breder te krijgen leg je extra weg aan langs de zijkant van je heuvel.

Zoals je misschien wel ziet is er links en rechts van de heuvel een kleine verhoging waardoor die wat geleidelijker afloopt. En om een mooiere waterval te krijgen moet ie wat schuiner naar beneden lopen zoals die aan de zijkanten doet. Door middel van losse stukjes road/street maak je die kant vlak en dan ziet het er zo uit.

Nu kan je beginnen met het aanleggen van je waterval. Het middelste stuk moet altijd op de schuine rand en de pijl moet naar beneden wijzen.

Et voila.

pi_32604776
Stroom zonder powerlines

Hier trouwens een tutorial over hoe je stroom kan doorgeven zonder gebruik te maken van powerlines.

Je pakt light residental. Dan houd je 'Ctrl' in en dan trek je het langs het stuk waar nog geen stoep ligt.

Vervolgens trek je de residental over de weg heen. En zoals je ziet verdwijnen de residental zones dan, maar de prijs blijft zichtbaar.

Dan laat je het aanleggen. En dan wordt er stoep aangelegd en op deze manier krijgt de watertoren nu stroom.

zaterdag 26 november 2005 @ 21:45:46 #29
135701 sweet_chica
Houdt van het leven
pi_32604866
waar kan ik hem downloaden?? cheb t al vaker geprobeerd (ook met serial en crack) maar lukt me nooit om te installeren
pi_32604889
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 21:08 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

2e x lukte het wel

ik weet niet waar te beginnen bij een stad maken
Vaak doe ik wat wegen, alle overheidsgebouwen bij elkaar op een kluitje en altijd de energiecentrale op de hoek van de map, vanwege de vervuiling. Ik neem dan een oliecentrale.
FF wennen nog, ik vind de interface van dit spel niet zo mooi.

Ik heb ook alle graphics op low gezet, want het spel hapert als je op de ingezoomde modus staat en je gaat scrollen.
haperen ingezoemd valt bij mij wel mee, tis vooral haperen wanneer helemaal uitgezoemd (zeker bij een grote stad, kan ie niet zo goed hebben
  zaterdag 26 november 2005 @ 21:47:58 #31
135701 sweet_chica
Houdt van het leven
pi_32604934
waar kan ik hem downloaden?? cheb t al vaker geprobeerd (ook met serial en crack) maar lukt me nooit om te installeren
pi_32605308
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:47 schreef sweet_chica het volgende:
10-15 euro bij bartsmit, koop em...
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:03:25 #33
135701 sweet_chica
Houdt van het leven
pi_32605336
kee thnxxx
pi_32606984
En weer wat plaatjes uit mijn stad Tours.

pi_32607356
wauw gaaf man! hoeveel winst heb je met die stad?
mij lukt het nog steeds niet
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:31:55 #36
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32607430
als ik die screenshots zo zie krijg ik het idee dat het permanent zwaar bewolkt is in simcity land
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_32607628
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:28 schreef crossover het volgende:
wauw gaaf man! hoeveel winst heb je met die stad?
mij lukt het nog steeds niet
Heb nu zo'n $3000 winst.
pi_32609179
nu is het me eindelijk ook gelukt winst te hebben niet veel, maar wel iets.
en m'n stad is nog erg chaotisch, vervuilend en lelijk, maar dat komt wel goed.
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_32614179
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 22:02 schreef mschol het volgende:

[..]

10-15 euro bij bartsmit, koop em...

Een stad besturen is moeilijk
Children of the night. What music they make.
pi_32620555
Zou iemand mij een linkje kunnen geven naar de ploppable meertjes?

Ik bedoel die je gebruikt bij een waterval enzo.
pi_32623788
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:17 schreef Wokkel1982 het volgende:
Zou iemand mij een linkje kunnen geven naar de ploppable meertjes?

Ik bedoel die je gebruikt bij een waterval enzo.
Pond Kit & Stream Kit

Eventuele extra's:

Transparant Texture Patch & Pond and Stream Transitions
  zondag 27 november 2005 @ 20:10:31 #42
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32626732
ben al een tijdje uitgekeken op SC4..ik weet wel dat de opvolger echt supermooi wordt
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_32626922
zijn daar al screens van?
pi_32627747
quote:
hartstikke bedankt
pi_32645406
Even een vraagje: Van Simcity 2000 had ik een optie als SCURK, waarbij je een soort van sandbox-mode had, waarbij je niet met geld te maken had en waarbij je willekeurig gebouwen kon plaatsen. Weet iemand of Simcity 4 ook zo'n soort optie heeft? Ik heb ergens gelezen dat het via B.A.T. en Lot Editor zou kunnen, maar ik kom er niet uit. Wie o wie kan mij helpen?
  maandag 28 november 2005 @ 15:25:34 #46
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_32646460
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:44 schreef cootje_1983 het volgende:
Even een vraagje: Van Simcity 2000 had ik een optie als SCURK, waarbij je een soort van sandbox-mode had, waarbij je niet met geld te maken had en waarbij je willekeurig gebouwen kon plaatsen. Weet iemand of Simcity 4 ook zo'n soort optie heeft? Ik heb ergens gelezen dat het via B.A.T. en Lot Editor zou kunnen, maar ik kom er niet uit. Wie o wie kan mij helpen?
Er zijn lots te downloaden die er voor zorgen dat je elke maand een x-bedrag er bij krijgt. Alles kost nog steeds geld, maar als je er een paar neerzet hoef je je nergers meer druk over te maken.
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
pi_32653108
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:44 schreef cootje_1983 het volgende:
met B.A.T & loteditor kan je idd zelf je gebouwen ontwerpen.. het is alleen wel een hele slag lastiger in vergeklijking met scurk
nu moet je namelijk een 3d model tekenen...
pi_32695654
Nieuwe OP, of ben ik nou zo gek?
pi_32699842
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Nieuwe OP, of ben ik nou zo gek?
Klopt. Had een aantal aanpassingen aan de OP gedaan en aan een mod gevraagd of hij de vorige OP wou vervangen door de huidige.
pi_32699884
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:29 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Klopt. Had een aantal aanpassingen aan de OP gedaan en aan een mod gevraagd of hij de vorige OP wou vervangen door de huidige.
Nice work Mocht wel weer eens een keer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')