het lukt niet he jellequote:Op dinsdag 15 november 2005 09:09 schreef snellejelle het volgende:
[afbeelding]
zal ik je schaatsen ff onderspugen?
Erikhs wegen zijn ondoorgrondelijkquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:19 schreef AnthonyZeus het volgende:
Wanneer komt die uitslag nou?
Misschien tussen 2 en 3 vanmiddag? Erikh postte gisteren de foto om half drie 's middags...quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:19 schreef AnthonyZeus het volgende:
Wanneer komt die uitslag nou?
sorry heb het even druk op mijn werk, op het moment dat ik een gaatje heb komt de uitslag. Ik doe mijn best in ieder geval.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:18 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Misschien tussen 2 en 3 vanmiddag? Erikh postte gisteren de foto om half drie 's middags...
Zilver:quote:Op maandag 14 november 2005 14:42 schreef SocialDisorder het volgende:
In navolging van Michael Jordan, nu ook The Rock aan tweede sportcarrière begonnen, en met evenveel succes
Goud:quote:Op maandag 14 november 2005 15:47 schreef DeTolk het volgende:
Nee echt!, serieus! , er zát een vlieg op je wang
Gefeliciteerdquote:Op maandag 14 november 2005 14:29 schreef Curchulain het volgende:
Goalie: heb jij gisteren "De Bauers" gezien?
Aanvaller: Nee maar heb jij deze Bauer al eens goed bekeken?
Goed... sorry sanger.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:04 schreef snellejelle het volgende:
die is al es geweest (in VBL weliswaar maar toch...), graag een andere dus
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:16 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
nieuw gevaar dreigt voor Domino Day, gelukkig weet het ongediertebestrijdingbedrijf de comando hamsters vroegtijdig te onderscheppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |