Daar gign me eerste gouden medaillequote:Op dinsdag 15 november 2005 14:07 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Goed... sorry sanger.
[afbeelding]
Zwitserlandsequote:Zwitserlandse burgerwacht haalt vermoedelijk extremistische Moslim nee. commentaar m verdachte: Ik was alleen bezig met een reinigingsritueel!"
Niet harder dan de landing denk ik.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:43 schreef erikh het volgende:
[afbeelding]
Zwitserlandse burgerwacht haalt vermoedelijk extremistische Moslim nee. commentaar m verdachte: Ik was alleen bezig met een reinigingsritueel!"
Of is die te hard?
we have a winnerquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:43 schreef erikh het volgende:
[afbeelding]
Zwitserlandse burgerwacht haalt vermoedelijk extremistische Moslim nee. commentaar m verdachte: Ik was alleen bezig met een reinigingsritueel!"
Of is die te hard?
Ach, je moet toch watquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:48 schreef AnthonyZeus het volgende:
Of te saai?
Goed he, dat soort stomme fouten krijg je als je het druk hebtquote:
jij ook al?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:08 schreef rubbereend het volgende:
F5 F5 F5 F5
we have a winnerquote:Op woensdag 16 november 2005 13:12 schreef Goofup het volgende:
de opwinding stijgt, de parachute blijft dalen en de spanning is om te schieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |