quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:12 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ya, alleen minder leuk dat Kingston niet doorheeft wat zijn eigen specs zijn, dat het niet soepel samenwerkt met Asus moederborden en dat het goedkope troep is. Net zoiets als Maxtor.
Ik dacht leuk CAS2.0 geheugen te kopen, mijn systeem draaide alleen stabiel als ik hem op 2.5 zette. Baggerzooi, en dat moet dan de HyperX reeks voorstellen. Sinds ik het geheugen heb verwisseld voor respectievelijk Corsair XMS en GeIL geheugen loopt alles super.
Dus jij zegt dat er op mijn mobo al geluit zit?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:10 schreef ralfie het volgende:
Ik zou dat geluidskaartje ditchen, op je moederbord zit veel beter spul
Verder ziet het er wel leuk uit, behalve het geheugen (400 mhz ipv 333 mhz?), maar dat weet ik niet zeker, ik volg het de laatste tijd niet meer zo![]()
Daarboven is het 2 gig in totaal, dus niet duurquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:42 schreef TC03 het volgende:
Beter, maar nog wel aardig duur. Je hebt al 512 mb voor ongeveer ¤50, gewoon PC3200 (=400 mhz).
quote:Kingston KVR400D8R3AK2/1G DDR SDRAM, 1 GB, PC3200, 400 MHz, Matched pair (2x 512 MB) ¤ 94,96 ¤ 189,92
Ja. Het is een pakket van 1GB bestaande uit 2 reepjes van 512. Ik heb 2 van die paketten besteld.quote:
Hmm ik vraag me af in hoeverre die installatie legaal isquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
Overigens geven ze voor ¤70 Windows geīnstalleerd + volledige montage systeem + 1 jaar garantie erbij. Aantrekkellijk!
Ooh, wees dan duidelijk. Maar dan kan je mijns inziens beter 2x 1gb kopen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja. Het is een pakket van 1GB bestaande uit 2 reepjes van 512. Ik heb 2 van die paketten besteld.
¤70 voor XP Home OEM is niet zo'n heel ongebruikelijke prijs volgens mij.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:48 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Hmm ik vraag me af in hoeverre die installatie legaal is![]()
Als de Windows illegaal is (=je krijgt niet het officiele pakket met serienr) dan is dat waardeloos. 1 jaar garantie is ook waardeloos omdat dat al op de producten zelf zit. Ja je kan nu terug naar de winkel ipv de fabrikant maar goed of dat nou zo'n geweldige extra service is, de winkel zal de producten net zo goed terug sturen naar de fabrikant. Houd je over de montage van je systeem;
Als je zelf kan bouwen dan zou ik het geld in een nieuwe koeler voor je CPU steken en geen 3700+ Boxed nemen. Waarschijnlijk een meerprijs van 10,- of 20,-. Stelt niets voor maar het is het meer dan waard. Kan je het zelf niet bouwen dan is het het ook nog waard om een 'nerd' 25,- te geven voor het installeren van je systeem. Zoiets is echt in een uurtje gedaan. Enige risico wat je loopt is dat ie iets sloopt.
¤25.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:48 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als de Windows illegaal is (=je krijgt niet het officiele pakket met serienr) dan is dat waardeloos. 1 jaar garantie is ook waardeloos omdat dat al op de producten zelf zit. Ja je kan nu terug naar de winkel ipv de fabrikant maar goed of dat nou zo'n geweldige extra service is, de winkel zal de producten net zo goed terug sturen naar de fabrikant. Houd je over de montage van je systeem;
Als je zelf kan bouwen dan zou ik het geld in een nieuwe koeler voor je CPU steken en geen 3700+ Boxed nemen. Waarschijnlijk een meerprijs van 10,- of 20,-. Stelt niets voor maar het is het meer dan waard. Kan je het zelf niet bouwen dan is het het ook nog waard om een 'nerd' 25,- te geven voor het installeren van je systeem. Zoiets is echt in een uurtje gedaan. Enige risico wat je loopt is dat ie iets sloopt.
http://tweakers.net/pricewatch/cat/211/topquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:55 schreef TC03 het volgende:
¤70 voor XP Home OEM is niet zo'n heel ongebruikelijke prijs volgens mij.
Van Boxed naar Nonboxed win je geloof ik rond de 20,-. Steek daar 15/20,- bij en je kan een goede Zalman kopen a 35quote:¤25.Ik zou dat persoonlijk echt niet voor 25 doen, wat als er wat kapot gaat. Risico enzo. ¤50, minimaal.
![]()
Hey, lul eens niet uit je nek. Je bent echt niet de enige die ooit iets over computers hebt geleerd en je speculaties slaan al helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien moet je voordat je hyperX geheugen koopt even de compatible mobo list bekijken.
Er zijn namelijk maar weinig moederborden welke CL 2.0 aankunnen.
Dat is dus geen fout van je geheugen, maar van je waarschijnlijk goedkopere mobootje
Ik kom er net achter dat het alleen installeren is dus Windows moet je er nog bij kopen. Dat doe ik zelf wel installeren danquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:48 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
Overigens, Techno zegt nu weer dat het op de videokaart niet zit.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:56 schreef Techno het volgende:
Standaard zit er wel een koeler op die videokaart.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:12 schreef NiteSpeed het volgende:
Ya, alleen minder leuk dat Kingston niet doorheeft wat zijn eigen specs zijn, dat het niet soepel samenwerkt met Asus moederborden en dat het goedkope troep is. Net zoiets als Maxtor.
niet in een pci-e slot, maar er zitten ook gewone pci sloten opquote:Op woensdag 9 november 2005 08:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kan er trouwens ook PCI in een PCI-e slot?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |