Ik zag op die site ook controllers staan, wat is dat?quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:54 schreef mcintosh het volgende:
Zit wel koeling op hoor
Wat je nog mist? Volgens mij niks, maar zorg voor goeie voeding zou ik zeggen..
Zijn voeding die bij de behuizing zitten over het algemeen goed? en hoeveel Watt raad je me aan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:54 schreef mcintosh het volgende:
Zit wel koeling op hoor
Wat je nog mist? Volgens mij niks, maar zorg voor goeie voeding zou ik zeggen..
Als je op je moederbord bv niet genoeg SATA aansluitingen hebt naar je mening, kun je daar extra controllers voor kopen. Aansluitingen dusquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik zag op die site ook controllers staan, wat is dat?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:56 schreef Techno het volgende:
Standaard zit er wel een koeler op die videokaart.
Verder mis je nog:
geluidskaart? Onboard
voeding? Neem ik waarschijnlijk bij behuizing
floppy? Niet nodig
cdrom/dvdspeler? Zie onder
cdrom/dvdbrander? Bedankt, glad vergeten. Ik zoek even een goeie DVD brander
Overigens, Techno zegt nu weer dat het op de videokaart niet zitquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:57 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Als je op je moederbord bv niet genoeg SATA aansluitingen hebt naar je mening, kun je daar extra controllers voor kopen. Aansluitingen dus
Voor normaal gebruik zit er meestal wel voldoende op je moederbord.
Ligt er maar net aan, de budget kasten hebben vaak lage kwaliteit voeding. Als je niet gaat overclocken moet je daar geen last van hebben. Ik denk dat 450 watt voor je geen overbodige luxe, misschien is 400 ook nog genoeg.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zijn voeding die bij de behuizing zitten over het algemeen goed? en hoeveel Watt raad je me aan?
Dan neem ik die even uit een andere compquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:01 schreef mcintosh het volgende:
Floppy is trouwens wel handig hoor...
Als je je bios wilt updaten of herstellen. Of als je een besturingssysteem op je SATA schijf wil installeren, heb je een floppy drive nodig..
Bedankt voor de uitleg, nu zal ik zeker ander geheugen kopen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:04 schreef NiteSpeed het volgende:
Kingston? Bah!
Oké, want ik zie dat je HD inderdaad sata is, dus je zult em nodig hebbenquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dan neem ik die even uit een andere comp.
Pff, prima voor normaal gebruik hoor...quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:04 schreef NiteSpeed het volgende:
Kingston? Bah!
Het is een 64 bitsquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:06 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Oké, want ik zie dat je HD inderdaad sata is, dus je zult em nodig hebben
Die voeding zal wel goed zitten. Als je niet gaat overclocken, anders wordt dat meer een issue, nu niet denk ik
En waarom neem je geen 64 bit processor? Zijn hele fijne dingen
Waarom niet voor abnormaal gebruik? En wat is abnormaal gebruik in deze zin?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:06 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Pff, prima voor normaal gebruik hoor...
Ya, alleen minder leuk dat Kingston niet doorheeft wat zijn eigen specs zijn, dat het niet soepel samenwerkt met Asus moederborden en dat het goedkope troep is. Net zoiets als Maxtorquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:06 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Pff, prima voor normaal gebruik hoor...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |