ja.. Buzzybee heb ik al bijgelezen.. de PTA SC ook...nu mn MyAt aan het bijlezen... vervolgens de nieuwe topics in pTA lezen.. dan mn 13 andere fora waar ik lid ben de interessante topics bijlezen.. en dan mn foto's die ik vandaag gemaakt heb uppenquote:
quote:Basisprijs, exclusief opties vanaf 705.000 euro, exclusief BTW, transport en afleveringskosten en onder voorbehoud van prijsstijgingen vanuit de werf.
ik heb inmiddels een nieuw msnquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:19 schreef PeuRac het volgende:
Leuk bootje![]()
@Googolplexian, kom anders op msn
Pfeiffer? *klopt afquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:12 schreef ook_gek het volgende:
ZO ook weer thuis
Nou de kogel is door de kerk. Morgen afspraak bij de dokter maken om eens te kijken wat die gek aan mij kan doen![]()
Ik voel me nog niet optimaal. Heb nergens zin in en erger nog. Als ik iets kleins gedaan heb ben ik helemaal gebroken![]()
Maar goed zal wel slaap tekort zijn. MAar ja sommige mensen willen dat ik naar de dokter ga dus ga ik die dan maar blij maken
nee verwacht ik niet. Want dat heb ik al gehad toen ik een jaar of 10 wasquote:
ahquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee verwacht ik niet. Want dat heb ik al gehad toen ik een jaar of 10 was
je leest het goed ja.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:25 schreef Fugie het volgende:
mark, lees ik dat goed, wordt jij moe ?
door je actieve gedrag voelt je lichaam zich al 150 jaar oud denk ikquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je leest het goed ja.
En zo reageerd iedereen om me heen. Van jezus wat ben je stil
markieparkiequote:Op dinsdag 8 november 2005 18:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je leest het goed ja.
En zo reageerd iedereen om me heen. Van jezus wat ben je stil
kan ook oververmoeidheid zijn, suiker, verkeerd voedsel, slaaptekort, winterdepressie...quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:12 schreef ook_gek het volgende:
ZO ook weer thuis
Nou de kogel is door de kerk. Morgen afspraak bij de dokter maken om eens te kijken wat die gek aan mij kan doen![]()
Ik voel me nog niet optimaal. Heb nergens zin in en erger nog. Als ik iets kleins gedaan heb ben ik helemaal gebroken![]()
Maar goed zal wel slaap tekort zijn. MAar ja sommige mensen willen dat ik naar de dokter ga dus ga ik die dan maar blij maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |