Thanks,... ik moet idd met de newbie dungeons beginnen....quote:Op zondag 13 november 2005 14:11 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat zijn Raid instances. Instances bedoelt voor de hoogste level spelers (60) die je met je guild dient te veroveren. Hier heb je 40 mensen voor nodig (nou ja 10 voor onyxia). Zie deze link voor meer info:
http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/raidarea.html
[afbeelding]
Er zijn ook normale instances, die je met 5 man kan doen, dat is wat jij nu waarschijnlijk zoekt. Zie daarvoor hier meer info:
http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/worlddungeons.html
Je luistert ook gewoon niet om daar niet in de buurt te komenquote:Op maandag 14 november 2005 08:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Thanks,... ik moet idd met de newbie dungeons beginnen....
Gisteren ook een leuke newbie actie meegemaakt. Ik liep voor het eerst Stormkeep binnen en daar waren wat draakbeesten Onxia guardsaan het vechten met NPC's (geloof ik) Level 60 characters liepen daar omheen en waarschuwden me niet te dichtbij te komen.
Ik snapte er geen drol van.... liep naar boven om die gasten heen om een foto te maken maar ik viel plots dood neerWas was grappig toen ze allemaal gingen lachen.
Haha, dat is de Onyxia pre quest. Moet je ook ooit nog eens doen om uiteindelijk naar het rijk van Onyxia te kunnen. Wel grappig om te zien inderdaad.quote:Op maandag 14 november 2005 08:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Thanks,... ik moet idd met de newbie dungeons beginnen....
Gisteren ook een leuke newbie actie meegemaakt. Ik liep voor het eerst Stormkeep binnen en daar waren wat draakbeesten Onxia guardsaan het vechten met NPC's (geloof ik) Level 60 characters liepen daar omheen en waarschuwden me niet te dichtbij te komen.
Ik snapte er geen drol van.... liep naar boven om die gasten heen om een foto te maken maar ik viel plots dood neerWas was grappig toen ze allemaal gingen lachen.
Onyxia vind ik een van de leukste boss fights.... maar je moet in het begin wel verwachten vaak dood te gaan, voordat je de encounter onder de knie hebt.quote:Op maandag 14 november 2005 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Wij gaan vanavond voor het eerst naar Onyxia's Lair, ben erg benieuwd.
Same, en dan alleen omdat ik wederom de dmg charts kan aanvoerenquote:Op maandag 14 november 2005 10:21 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Onyxia vind ik een van de leukste boss fights.... maar je moet in het begin wel verwachten vaak dood te gaan, voordat je de encounter onder de knie hebt.
Dat verwacht ik ook zeker, maar aangezien wij in nog geen 14 raids van Luci t/m Domo zijn gekomen in MC, denk ik dat we Onyxia toch wel heel snel neer hebben.quote:Op maandag 14 november 2005 10:21 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Onyxia vind ik een van de leukste boss fights.... maar je moet in het begin wel verwachten vaak dood te gaan, voordat je de encounter onder de knie hebt.
Euhm, zo lastig zijn die fights niet meer. Tactics en filmpjes zijn overal te lezen, na 3 whipes hadden wij haar neer.quote:Op maandag 14 november 2005 10:21 schreef dyna18 het volgende:
[..]
welke server speel jequote:Op maandag 14 november 2005 13:31 schreef dyna18 het volgende:
gister na een lange week werken, eindelijk tijd om weer wow te spelen. De BG van de week was Arathi Basin. Helaas zoals altijd op onze server zijn er vele malen meer Alliance spelers dan Horde online, dus dat werd 30+ minuten wachten in de queue. Wordt ik eindelijk na 32 minuten toegelaten, blijkt het weer eens een random alliance pick-up groep te zijn die totaal geen idee heeft waar ze mee bezig zijn. Een paar minuten later staan we al zwaar achter. Toen lette er helemaal niemand meer op en binnen een paar minuten waren we verslagen.... Om weer in de queue van 30+ minuten terecht te komen...![]()
Cool,... ik ga mee !quote:Op maandag 14 november 2005 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja ik had je reactie gelezen... had mijn verhaaltje er ook op afgestemdquote:Op maandag 14 november 2005 13:33 schreef Fratz het volgende:
welke server speel je(zie mijn reactie boven je)
Idd, ik speel WoW nu een aantal dagen en aardig vaak disconnects gehad.. en dat voor iets waar maandelijkse kosten aan verbonden zijnquote:Op maandag 14 november 2005 20:57 schreef Fratz het volgende:
bah. we hadden net een perfecte AB groep verzameld and toen iedereen naar binnen wilde zijn we allemaal gedisconnect. en nu kan niemand meer inloggen. bedankt blizzard. echt fijn.
Ik heb echt bijna nooit disconnects, af en toe een verdwaalde maar dat is echt eens in de paar weken. realm=frostwhisper.quote:Op maandag 14 november 2005 22:53 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Idd, ik speel WoW nu een aantal dagen en aardig vaak disconnects gehad.. en dat voor iets waar maandelijkse kosten aan verbonden zijn.
Beste attempt : 36% met 29 mensen.quote:Op maandag 14 november 2005 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Hehe.quote:Op zondag 13 november 2005 01:39 schreef dyna18 het volgende:
[..].... mag ik ook even showen dan?
http://wow.allakhazam.com/profile.html?48922![]()
Klinkt als een mislukte landing?quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Beste attempt : 36% met 29 mensen.
Avondje wipen op Onyxia, altijd leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |