abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 november 2005 @ 08:36:42 #201
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_32251138
quote:
Op zondag 13 november 2005 14:11 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Dat zijn Raid instances. Instances bedoelt voor de hoogste level spelers (60) die je met je guild dient te veroveren. Hier heb je 40 mensen voor nodig (nou ja 10 voor onyxia ). Zie deze link voor meer info:
http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/raidarea.html

[afbeelding]

Er zijn ook normale instances, die je met 5 man kan doen, dat is wat jij nu waarschijnlijk zoekt. Zie daarvoor hier meer info:

http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/worlddungeons.html
Thanks,... ik moet idd met de newbie dungeons beginnen....

Gisteren ook een leuke newbie actie meegemaakt. Ik liep voor het eerst Stormkeep binnen en daar waren wat draakbeesten Onxia guards aan het vechten met NPC's (geloof ik) Level 60 characters liepen daar omheen en waarschuwden me niet te dichtbij te komen.

Ik snapte er geen drol van.... liep naar boven om die gasten heen om een foto te maken maar ik viel plots dood neer Was was grappig toen ze allemaal gingen lachen.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  maandag 14 november 2005 @ 08:45:16 #202
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_32251208
Hier om mijn verhaal wat kracht bij te zetten,.... hier stierf ik gruwelijk...

pi_32251237
quote:
Op maandag 14 november 2005 08:36 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Gisteren ook een leuke newbie actie meegemaakt. Ik liep voor het eerst Stormkeep binnen en daar waren wat draakbeesten Onxia guards aan het vechten met NPC's (geloof ik) Level 60 characters liepen daar omheen en waarschuwden me niet te dichtbij te komen.

Ik snapte er geen drol van.... liep naar boven om die gasten heen om een foto te maken maar ik viel plots dood neer Was was grappig toen ze allemaal gingen lachen.
Je luistert ook gewoon niet om daar niet in de buurt te komen
Agh, ik ging laatst ook in 1 klap KO. Level 60 chara had er zin in.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 14 november 2005 @ 10:12:10 #204
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_32252272
quote:
Op maandag 14 november 2005 08:36 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Haha, dat is de Onyxia pre quest. Moet je ook ooit nog eens doen om uiteindelijk naar het rijk van Onyxia te kunnen. Wel grappig om te zien inderdaad.
pi_32252375
Wij gaan vanavond voor het eerst naar Onyxia's Lair, ben erg benieuwd.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_32252460
quote:
Op maandag 14 november 2005 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Onyxia vind ik een van de leukste boss fights.... maar je moet in het begin wel verwachten vaak dood te gaan, voordat je de encounter onder de knie hebt.
pi_32252707
quote:
Op maandag 14 november 2005 10:21 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Onyxia vind ik een van de leukste boss fights.... maar je moet in het begin wel verwachten vaak dood te gaan, voordat je de encounter onder de knie hebt.
Same, en dan alleen omdat ik wederom de dmg charts kan aanvoeren
Maar verder is er geen reet aan natuurlijk. Na 20x begint dat wel saai te worden
pi_32252848
quote:

[..]

Dat verwacht ik ook zeker, maar aangezien wij in nog geen 14 raids van Luci t/m Domo zijn gekomen in MC, denk ik dat we Onyxia toch wel heel snel neer hebben.
  maandag 14 november 2005 @ 12:10:36 #209
32422 engessa
Who's dirty?
pi_32254827
quote:

[..]

Euhm, zo lastig zijn die fights niet meer. Tactics en filmpjes zijn overal te lezen, na 3 whipes hadden wij haar neer.
  † In Memoriam † maandag 14 november 2005 @ 13:22:25 #210
34726 Fratz
Max
pi_32256393
gister weer wat tijd doorgebracht in Arathi Basin. Na wat ontzettend leuke battles (erg close) kregen we toch een echt onnozel alliance team tegenover ons. Binnen een paar minuten winnnen is grappig maar dan niet meer dan 1 of 2 keer. Maar dit ging door en door! Maar goed, zo word ik wel lekker snel honored bij de Defilers.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_32256632
gister na een lange week werken, eindelijk tijd om weer wow te spelen. De BG van de week was Arathi Basin. Helaas zoals altijd op onze server zijn er vele malen meer Alliance spelers dan Horde online, dus dat werd 30+ minuten wachten in de queue. Wordt ik eindelijk na 32 minuten toegelaten, blijkt het weer eens een random alliance pick-up groep te zijn die totaal geen idee heeft waar ze mee bezig zijn. Een paar minuten later staan we al zwaar achter. Toen lette er helemaal niemand meer op en binnen een paar minuten waren we verslagen.... Om weer in de queue van 30+ minuten terecht te komen...
  † In Memoriam † maandag 14 november 2005 @ 13:33:55 #212
34726 Fratz
Max
pi_32256705
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:31 schreef dyna18 het volgende:
gister na een lange week werken, eindelijk tijd om weer wow te spelen. De BG van de week was Arathi Basin. Helaas zoals altijd op onze server zijn er vele malen meer Alliance spelers dan Horde online, dus dat werd 30+ minuten wachten in de queue. Wordt ik eindelijk na 32 minuten toegelaten, blijkt het weer eens een random alliance pick-up groep te zijn die totaal geen idee heeft waar ze mee bezig zijn. Een paar minuten later staan we al zwaar achter. Toen lette er helemaal niemand meer op en binnen een paar minuten waren we verslagen.... Om weer in de queue van 30+ minuten terecht te komen...
welke server speel je (zie mijn reactie boven je)
  maandag 14 november 2005 @ 13:38:08 #213
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_32256816
quote:
Cool,... ik ga mee !
pi_32257036
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:33 schreef Fratz het volgende:
welke server speel je (zie mijn reactie boven je)
Ja ik had je reactie gelezen... had mijn verhaaltje er ook op afgestemd

Ik speel op US-medivh... amerikaanse server dus.
pi_32258241
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_32262386
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:35 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[afbeelding]
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_32267860
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:35 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[afbeelding]

Maar, is ie met de kerst al verkrijgbaar dan
Oh, and that's a bad miss!
  † In Memoriam † maandag 14 november 2005 @ 20:57:06 #218
34726 Fratz
Max
pi_32269133
bah. we hadden net een perfecte AB groep verzameld and toen iedereen naar binnen wilde zijn we allemaal gedisconnect. en nu kan niemand meer inloggen. bedankt blizzard. echt fijn.
pi_32273139
quote:
Op maandag 14 november 2005 20:57 schreef Fratz het volgende:
bah. we hadden net een perfecte AB groep verzameld and toen iedereen naar binnen wilde zijn we allemaal gedisconnect. en nu kan niemand meer inloggen. bedankt blizzard. echt fijn.
Idd, ik speel WoW nu een aantal dagen en aardig vaak disconnects gehad.. en dat voor iets waar maandelijkse kosten aan verbonden zijn .
pi_32275184
quote:
Op maandag 14 november 2005 22:53 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Idd, ik speel WoW nu een aantal dagen en aardig vaak disconnects gehad.. en dat voor iets waar maandelijkse kosten aan verbonden zijn .
Ik heb echt bijna nooit disconnects, af en toe een verdwaalde maar dat is echt eens in de paar weken. realm=frostwhisper.
pi_32275657
quote:
Beste attempt : 36% met 29 mensen.

Avondje wipen op Onyxia, altijd leuk
pi_32277115
quote:
Op zondag 13 november 2005 01:39 schreef dyna18 het volgende:

[..]

.... mag ik ook even showen dan?
http://wow.allakhazam.com/profile.html?48922
Hehe.
Beste profiel van mij is van wowrankings... alleen die update zo laaaaangzzaaaaaam
Aangezien ik veel op de bank zet omdat ik gewoon niet alles wil mee nemen elke keer....

http://pocus.beyondascended.net staan de links.

Kom er net ook achter dat wowrankings niet met sortechant kan omgaan
Staat een selectie die ik laatste keer opvroeg...
  dinsdag 15 november 2005 @ 03:40:25 #223
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_32277693
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 00:23 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Beste attempt : 36% met 29 mensen.

Avondje wipen op Onyxia, altijd leuk
Klinkt als een mislukte landing?

BTW, wij hebben minder moeite met onyxia als we haar met 30 mensen doen dan met 40

Hier een filmpje dat ik een tijd geleden heb gemaakt van onyxia.. best saai, voornamelijk wand wand vlieg vlieg aggro aggro aggro aggro dood res plx ...

http://files.filefront.co(...)0151;;/fileinfo.html

[ Bericht 13% gewijzigd door Maanvis op 15-11-2005 03:55:49 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_32278152
Server was fucked, las het op guildforum. Auth servers al helemaal.

Maar klinkt idd als een mislukte landing. Wij hadden 33 % met 31 man ofzo de eerste avond. (Toen er toch maar werd besloten om de whelp group magi te healen.)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_32279303
Ach, de eerste 4 keer was er een rogue die elke keer weer aggro kreeg in phase 1

We zijn teveel aan MC gewend, attack call > nuke nuke nuke.

Maar eerstvolgende keer gaat ze zeker neer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')