ik heb echt al vaker dc gehad. en wat krijg je ervoor terug? meestal niks. of een rested bonus (daar heb je wat aan als je een level 60 char hebt) of je krijgt een dag gratis spelen erbij. nou whohoo, daar heb je wat aan als je toch niet kunt spelen. en vragen in het realmforum worden nooit beantwoord door GM's, hetzelfde geld voor (bijna altijd) mailtjes naar Bilzzard. een beetje bedrijf zou toch een costumer service moeten hebben, maar blizzard heeft die nauwelijks.quote:Op maandag 14 november 2005 22:53 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Idd, ik speel WoW nu een aantal dagen en aardig vaak disconnects gehad.. en dat voor iets waar maandelijkse kosten aan verbonden zijn.
Goed dat je het zegt,.... vrijdag of zaterdag was ik van plan de deadmines te doen. Dat is toch de eerste Instance Dungeon? Met die bolle trol?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:51 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, binnenkort samen quest? Ik moet de deathmines in Westland doen.
Geen idee...nog nooit een instance gedaan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:00 schreef Chocobo het volgende:
Goed dat je het zegt,.... vrijdag of zaterdag was ik van plan de deadmines te doen. Dat is toch de eerste Instance Dungeon? Met die bolle trol?
De Barrens vond ik ook niksquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee...nog nooit een instance gedaan.Ik heb 2 quests van de Explorer guild uit Stormwind die ik in de Deadmines moet uitvoeren.
Lijkt me wel leuk om te doen! Ben inmiddels alsweer een lvl 18 Paladin.
Gijs we stappen samen het portal ding inquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:08 schreef Strolie75 het volgende:
Deadmines zijn helemaal in het zuiden van Westfall. Ben er net nog langsgelopen!
2 dagen ziek thuis geweest...griep...laptop in bed...wifi.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:09 schreef Chocobo het volgende:
Level 18 al trouwensDe tering je gaat hard.....
We laten surfer gewoon op die troll zitten.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:09 schreef Chocobo het volgende:
Gijs we stappen samen het portal ding in
Ik was van plan te gaan levelen vandaag, maar ja, ik besloot eerst mijn fishing en cooking skills naar een wat fatsoenlijker level te gooien. Dus dat kostte al weer een uur van mijn tijd. (zeker het zoeken naar een recept voor Mud Snapper duurde ff)quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
2 dagen ziek thuis geweest...griep...laptop in bed...wifi.![]()
Ow, die heb ik nog niet. Waar vind je die?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:59 schreef Morthill het volgende:
Ik was van plan te gaan levelen vandaag, maar ja, ik besloot eerst mijn fishing en cooking skills naar een wat fatsoenlijker level te gooien. Dus dat kostte al weer een uur van mijn tijd. (zeker het zoeken naar een recept voor Mud Snapper duurde ff)
Ga naar een cook in een inn en hij leert je koken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow, die heb ik nog niet. Waar vind je die?
Hij heeft ook nog 2 maatjes bij hem, en die ogres zijn niks, die lopen los rond in de burning steppes.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De Barrens vond ik ook niks![]()
Westfall lijkt erop maar is echt cooler !
@ Strol..... check deze dungeons.... er zit een portal ergens waar jij moet zijn wat ons naar deze dungeon/wereld brengt.... max 10 man.... heel veel items en XP en spanning en plezier uiteraard daar....
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/worlddungeons.html
We moeten bv hem verslaan![]()
[afbeelding]
Ook kunnen we een keer een slagveld doen
http://www.worldofwarcraft.com/pvp/battlegrounds/
[afbeelding]
Zo werken die battlegrounds niet, het loopt zeg maar van 10-20 20-30 30-40 40-50 50-60quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:08 schreef Strolie75 het volgende:
Deadmines zijn helemaal in het zuiden van Westfall. Ben er net nog langsgelopen!
Volgens mij worden wij zo geowned op battlegrounds, als ik zo al die lvl 60 spelers zie rondlopen.
Dat bedoelde ik jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:11 schreef Morthill het volgende:
Edit: tenzij je het over Mud Snapper recept hebt. Jaja, ik ben wakker, ik heb dat ding gehaal in Ironforge, bij de viswinkel.
Ow, dat is erg mooiquote:Op woensdag 16 november 2005 00:15 schreef Gamedemon het volgende:
Zo werken die battlegrounds niet, het loopt zeg maar van 10-20 20-30 30-40 40-50 50-60
Dus als je jij lvl 19 bent zit je met een groep van 10~20
je zult nooit lvl 60igers tegenkomen dus
Die Ogres lopen toch ook rond in Loch Modan? Same level, allemaal elites.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog 2 maatjes bij hem, en die ogres zijn niks, die lopen los rond in de burning steppes.
als je op genjuros een mannetje aanmaakt kan ik je er op lvl 1 doorheen blazen met me mage
[..]
Zo werken die battlegrounds niet, het loopt zeg maar van 10-20 20-30 30-40 40-50 50-60
Dus als je jij lvl 19 bent zit je met een groep van 10~20
je zult nooit lvl 60igers tegenkomen dus
http://www.darkcoding.net/gencc-online.pyquote:Op woensdag 16 november 2005 11:14 schreef MMaRsu het volgende:
Wie had laatst die creditcard site? Vriend van me wil hem graag kopen maar heeft geen CC. Iemand een linkje voor me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |