misschien als er ooit nog een allstars komt dat ik er wel meer terugkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:49 schreef Schmurf het volgende:
ik kan me echt al bijna niemand meer herinneren uit andere expedities...
de naam jutta zegt me nog wel watverder weet ik alleen nog Frank (terechte winnaar), Robin (met z'n zorro masker!!
) en die neger met zijn kipnuggets (is dat judge?)
ook ja... dit is Eva uit 2000:quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:42 schreef Tware het volgende:
was eva niet uit 2000?
Ja, precies. Daarom denk ik ook dat het er niet spannender op gaat worden nu, omdat zij als enige nog kunnen stemmen kunnen zij de rest er uit bonjouren.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:32 schreef Hilary het volgende:
[..]
Even vergeten dus dat marnix en emma nog wel stemmen hebben![]()
Die foto van Eva uit 2000 laadt bij mij niet. Kan je die nog een keer posten aub?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
ook ja... dit is Eva uit 2000:
[afbeelding]
en hier, links van Ryan, Eva uit 2003:
[afbeelding]
niet raar als je die laatste vergeten bent, ze was het - nogal nietszeggende - cocosnotenmeisje...
Volgens mij bleek uit het voorstukje dat Emma en Meredith tegen elkaar moeten strijden voor een plek bij de laatste 4 of finale. Voice-over zei ook dat van een droomscenario het een rampscenario zou worden, dus het lijkt me dat er een van de twee uit zal gaan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, precies. Daarom denk ik ook dat het er niet spannender op gaat worden nu, omdat zij als enige nog kunnen stemmen kunnen zij de rest er uit bonjouren..
zag er vreemd uit.. maar wel spannendquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij bleek uit het voorstukje dat Emma en Meredith tegen elkaar moeten strijden voor een plek bij de laatste 4 of finale. Voice-over zei ook dat van een droomscenario het een rampscenario zou worden, dus het lijkt me dat er een van de twee uit zal gaan.
Marnix zal zeker de laatste twee halen en dan tegen Fleur of Emma denk ik.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:22 schreef Greetings het volgende:
Die foto van Eva uit 2000 laadt bij mij niet. Kan je die nog een keer posten aub?
quote:Maar ik bedoelde dus toch Eva uit 2000
ze zijn ook zo schoon hier he... hahaquote:op die foto uit 2003 herken ik namelijk NIEMAND![]()
Rechts van Ryan toch?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:58 schreef babette21 het volgende:
en hier, links van Ryan, Eva uit 2003:
[afbeelding]
Onvoorstelbaar dat zij uiteindelijk won, ze was de hele expeditie nauwelijks in beeld geweest!quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:01 schreef Svensational het volgende:
Dat is Jutta...
Karin was oké, maar ze was geen winnaar voor mij...quote:
Veronique vond ik zo'n eersteklas doos...quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:23 schreef BVO het volgende:
In eerste instantie wel, later koos ze wel heel duidelijk voor Eva/Veronique/Melvin
helemaal mee eens!quote:Sowieso de leukste serie, samen met die van Bjorn enzo..
leuk voor 's nachts, ipv Luifel & Luifel en Wildschut & De Vriesquote:Ze moeten ER1 eens gaan herhalen..
Gewoon alle seizoenen op DVD uitbrengen.quote:Ze moeten ER1 eens gaan herhalen..
ook prima, al zou ik waarschijnlijk alleen het eerste kopen...quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:29 schreef Bruce117 het volgende:
Gewoon alle seizoenen op DVD uitbrengen.
absoluut.... wat is Robinson nou helemaal zonder een "dikke proficiat?!" op z'n tijdquote:En Roos moet terugkomen![]()
Leuk om die caps te zien. Nu weet ik ook weer hoe die gast heette die er uitvloog bij de eerste aflevering die ik van expeditie robinson zag. Dat was Kris.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:12 schreef babette21 het volgende:
Hij was wel grappig om even te zien, maar als dat voor jou het hoogtepunt van deze editie is.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:36 schreef babette21 het volgende:
2005 heeft zijn ups en downs, maar zonder Chico was ik misschien wel afgehaakt... al dat gejank
Ja, alleen daar is Ernst niet...quote:ze blijft toch wel PE doen he? of hebben ze haar daar ook al weggedaan??
Oke het heeft wel íets meer te bieden natuurlijk, anders was ik al afgehaaktquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:43 schreef Svensational het volgende:
Hij was wel grappig om even te zien, maar als dat voor jou het hoogtepunt van deze editie is..
yep, Dennis toch!?quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:53 schreef cora4034 het volgende:
Er was geloof ik bij de allereerste ER ook een jongen die schandalig veel at.......
Ik baal echt dat ik die eerste versie niet helemaal heb gezien. Dacht toen in het begin dat het het zoveelste realityprogramma was. Big brother en de bus waren toen ook aan de gang. Maar ik was helemaal om na het zien van die eerste aflevering.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep, Dennis toch!?
mooi verhaal was dat!
Nopequote:Op dinsdag 8 november 2005 20:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
Trouwens, ben ik de enige die het raar vind dat die meredith d'r moeder vol op d'r bek zoende?
no shit?! je meent het ook nog enzo?!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Mensen, ik had het gisteravond nog niet gezien maar had het opgenomen en ik heb genoten zojuist:
Wat een geweldige uitzending. Die drie dames hebben mijn hart gestolen [...]
Het maakt me eigenlijk geen hol meer uit wie er wint, gun het ze nu allemaal...
Melvin was de bomquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:12 schreef babette21 het volgende:
Nog wat foto's uit 2000:
[afbeelding][sup]
Eerste eilandraad sinds de samensmelting...
boven: Melvin, Sander, Jan, Tommy, Sascha / onder: Karin, Eva, Veronique, Kris en Muriël
Ja, die kwam er terug op het vaste land achter dat hij suikerziekte had, niet zo erg raar dat ie dan constant loopt te eten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep, Dennis toch!?
mooi verhaal was dat!
[afbeelding]
...en zijn kaboutertjesquote:Op woensdag 9 november 2005 15:54 schreef flyguy het volgende:
En toch is Robin de coolste met zijn zorro pak
"Ik ben de shamaan van dit eiland."quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:03 schreef tong80 het volgende:
Bedankt voor de foto's Tong ging weer helemaal terug in de tijd.
Maar Björn blijft m'n held.
ik vrees idd dat de spanning er af is.quote:Op donderdag 10 november 2005 04:54 schreef StefanP het volgende:
Echt saaie televisie denk ik, de rest van de afleveringen. Kan niet anders. Die grieten die Carl er uit hebben gestemd, hebben niks geen stemmen meer over. Goh drie keer raden wat er dan gebeurtEn in de finale is het Marnix vs wie dan ook. Niemand heeft een hekel aan Marnix dus hij wordt winnaar. Gaap.
Die kerel heeft trouwens echt mazzel. Hij krijgt het gewoon cadeau. Eerst 3 weken op dat andere eiland, dan pikt ie op goed geluk een groep die elkaar ligt en die alle proeven wint (kassa dus), en vervolgens verdwijnt ie naar dat winnaarseiland.
Die Meredith en Marleen zijn trouwens ook walgelijk schijnheilig zeg, onvoorstelbaar. Ze liepen eerst als een puppie achter Carl aan, maar een aflevering of 3 geleden was het ineens "zo'n kwal!"? Wat een schijnheilige ratten. En dan gaan ze Carl beschuldigen van laf gedrag. Die kerel is altijd rechttoe rechtaan geweest. Super berekenend wel, maar wat is daar mis mee? Niet half zo achterbaks als die onnozele giecheldozen die er nu over zijn. Bah, echt bah. Ze konden no geen vis vangen al lag ie dood voor hun voeten, en voordat ze een kokosnoot open hadden waren ze al doodgegaan door de dorst. Zijn ze ooit zelfs wel eens van de hut op het strand af geweest?
Kan iemand me trouwens uitleggen waarom Survivor zoveel zwaarder is? Ik woon alweer een jaar in de VS maar heb nog niet eens een TV gekocht...
Carl is raarquote:Op donderdag 10 november 2005 19:00 schreef Fruija het volgende:
rare dag om op de chat te komen
Ik denk dat Emma en Meredith tegen elkaar moeten gaan duelleren en dat een van die twee dan exit is.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:07 schreef ChrisJX het volgende:
Wat een domme zet om alle stemmen weg te gevenZe hadden dat wel iets tactischer mogen bespreken.
Maar goed, Carl is eruit en dat is het belangrijksteEn wat zou er met Emma en Meredith gebeuren?
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:54 schreef flyguy het volgende:
En toch is Robin de coolste met zijn zorro pak
ALs ze er allemaal eentje overhielden was het voldoende geweest.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:07 schreef ChrisJX het volgende:
Wat een domme zet om alle stemmen weg te geven![]()
Dan zijn er nog maar 4 over. Normaal toch altijd de laatste 4, die door proeven strijden voor de finaleplekken?quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik denk dat Emma en Meredith tegen elkaar moeten gaan duelleren en dat een van die twee dan exit is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Precies, dat hadden ze ff door moeten spreken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:29 schreef Verbal het volgende:
ALs ze er allemaal eentje overhielden was het voldoende geweest.
Ik hoop trouwens wel dat die domme mutsen snappen dat Carl ze nog even heeft genaaid door geen stem uit te brengen (wat ik dan wel weer lachen vind). Ze hadden dus helemaal niet hoeven stemmen.
En uiteindelijk heeft Carl ze niet eens genaaid, want hij moest als eerste, dus waarom de eerste muts die daarna moest dat niet heeft gezien... domme, kansloze mokkels
V.
Dat zou mooi zijn, want dat betekent dat Fleur er nog in zitquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik denk dat Emma en Meredith tegen elkaar moeten gaan duelleren en dat een van die twee dan exit is.
Serieus?quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:36 schreef BVO het volgende:
Inschrijven voor komend jaar:
http://www.kanaaltwee.be/(...)06.php?mv=robinson_0
Ik ga het doen..
Ze wilden juist een statement maken richting Carl, ze waren hem zo zat en vonden het gedoe met de stemmen zo irritant, dat ze besloten hebben alle stemmen die ze hadden in te zetten.quote:Op zondag 13 november 2005 16:04 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Precies, dat hadden ze ff door moeten spreken.
quote:
buit je de populariteit van J. Smit toch nog even extra uit.....quote:Op zondag 13 november 2005 17:20 schreef BVO het volgende:
Eerst maar even een goed tekstje verzinnen, met "Het is zo'n uitdaging" val je natuurlijk niet op..
Dat weet ik, maar dat is gewoon lompquote:Op zondag 13 november 2005 17:18 schreef Liejannuh het volgende:
Ze wilden juist een statement maken richting Carl, ze waren hem zo zat en vonden het gedoe met de stemmen zo irritant, dat ze besloten hebben alle stemmen die ze hadden in te zetten.
Zal meevallen deze keer, de reclame begint net, dus misschien 2-3 minuten uitloop.quote:Op maandag 14 november 2005 19:57 schreef Nuna het volgende:
Ik hoop dat het niet te ver uitloopt, de season finale van CSI komt er ook op.
Die gedachte had ik ook alquote:Op maandag 14 november 2005 20:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Emma en Meredith
Zouden die nog wat samen met elkaar hebben uitgespookt 's nachts?
Precies.quote:Op maandag 14 november 2005 20:51 schreef golfer het volgende:
De vriendinnen even tegen elkaar laten strijden. Leuk idee om het gezapige er weer uit te krijgen.
ow ja da's idd. geweldig nieuwsquote:Op maandag 14 november 2005 21:00 schreef josja het volgende:
Pff in ieder geval niet weer dat mama-gejank van die doos.
Hehe, helaasch helaasch is daar weer haar mama!quote:Op maandag 14 november 2005 21:00 schreef josja het volgende:
Pff in ieder geval niet weer dat mama-gejank van die doos.
Shit shit shitquote:Op maandag 14 november 2005 21:05 schreef Kontiki het volgende:
Hehe, helaasch helaasch is daar weer haar mama!
Die dikke winr=t wel <:)quote:
hahaquote:Op maandag 14 november 2005 21:11 schreef Bonobo11 het volgende:
Die moeder van Fleur had gewoon een horloge om
gehhe dat zou wel geflashed zijnquote:Op maandag 14 november 2005 21:11 schreef Bonobo11 het volgende:
Die moeder van Fleur had gewoon een horloge om
ja en dat gekwijl met familie zit natuurlijk ook niemand op te wachtenquote:Op maandag 14 november 2005 21:18 schreef tong80 het volgende:
Wat een saaie zooi is het geworden zonder Carl of andere Johns.
hmz, ik ben nog niet afgehaakt, vorige twee edities welquote:Op maandag 14 november 2005 21:19 schreef tong80 het volgende:
Een minuut voor het uitzwaien van de moeder daarna een minuut eten en gelul. Dit is de slechtste ER
Heb je hel wat gemist.quote:Op maandag 14 november 2005 21:20 schreef Wup het volgende:
[..]
hmz, ik ben nog niet afgehaakt, vorige twee edities wel
haha neehoor, ik vond het niet meer leukquote:
Wat ook vervelend is, is dat wij als kijker geen enkele band met zo'n familielied hebben. Wat kan ons het schelen dat ene Bert of Truus op dat buureiland zit.quote:Op maandag 14 november 2005 21:18 schreef Wup het volgende:
ja en dat gekwijl met familie zit natuurlijk ook niemand op te wachten
Dat zou consequent zijn ja.quote:Op maandag 14 november 2005 21:30 schreef reconnect het volgende:
als marnix nu fair is kiest hij (net als vorige keer toen hij douwe een zwarte stem gaf en die erdaardoor eruit vloog) degene die het slechtst wasmet de proef..meredith dus
Of Marnix moet nog meer stemmen uitbrengen. En Emma misschien?quote:Op maandag 14 november 2005 21:30 schreef golfer het volgende:
De zwarte stem betekent meteen het einde voor diegene die hem van Marnix krijgt, want die mutsen hebben zelf geen stemmen meer.
Maar Marnix kan het zelf weer compenseren, toch?quote:Op maandag 14 november 2005 21:30 schreef golfer het volgende:
De zwarte stem betekent meteen het einde voor diegene die hem van Marnix krijgt, want die mutsen hebben zelf geen stemmen meer.
Emma stemt niet mee want zit op winnaarseiland.quote:Op maandag 14 november 2005 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Of Marnix moet nog meer stemmen uitbrengen. En Emma misschien?
Emma zit te miepen met haar zus, zij mag toch niet naar de eilandraad?quote:Op maandag 14 november 2005 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
Of Marnix moet nog meer stemmen uitbrengen. En Emma misschien?
maar die zag je net wel tijdens deeilandraad..net als marnix trouwensquote:Op maandag 14 november 2005 21:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Emma stemt niet mee want zit op winnaarseiland.
Ik dacht toch echt Emma naast Meredith te zien zitten op de eilandraad in het voorstukje.quote:Op maandag 14 november 2005 21:33 schreef Wup het volgende:
[..]
Emma zit te miepen met haar zus, zij mag toch niet naar de eilandraad?
niet opgelet, maar het zou wel vreemd zijn ineensquote:Op maandag 14 november 2005 21:34 schreef MaJo het volgende:
Je zag in het voorstukje toch dat Emma bij de eilandraad zat?
Oh, dat heb ik even gemist. Misschien worden ze wel weer samengevoegd dan?quote:Op maandag 14 november 2005 21:34 schreef MaJo het volgende:
Je zag in het voorstukje toch dat Emma bij de eilandraad zat?
Niet dus...quote:Op maandag 14 november 2005 21:42 schreef Murray het volgende:
Emma gaat Fleur eruit stemmen.
ja die troel heeft alleen maar op dat winnaarseiland gezeten, en maar 1 keer een proef gewonnenquote:Op maandag 14 november 2005 21:44 schreef Murray het volgende:
Flauw, heeft ze nog 5 stemmen, mag ze die niet gebruiken.
Dat mag niet want als je stemt moet je meerdere stemmen op 1 persoon zetten, dat is uitgelegd aan het begin van die stemmenactie.quote:Op maandag 14 november 2005 21:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
als marnix nou iedereen gelijkspel geeft?
Wat bedoel je? Je mag je stemmen maar op 1 persoon uitbrengen dus dat zat er niet in.quote:Op maandag 14 november 2005 21:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar wat ik niet snap is dat marnix de boel gelijk trok. Maar ok.
Maar wat als Emma of Marnix verliezen? Zij zitten toch al in de finale..quote:Op maandag 14 november 2005 21:54 schreef golfer het volgende:
Volgende week bij de balkenproef in Marnix in het nadeel omdat vrouwen nou eenmaal een beter evenwichtsgevoel hebben.
Ik heb geen zin om in die chatroom te gaan, maar zou je kunnen vragen hoe ze het deden met zonnebrand (of dat er was enzo)quote:Op maandag 14 november 2005 21:59 schreef caradoc het volgende:
Hmmm, koppijn al wat minder ... ik denk dat ik ff ga chatten met meredith =)
Zonnebrand kregen ze van de crewquote:Op maandag 14 november 2005 22:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om in die chatroom te gaan, maar zou je kunnen vragen hoe ze het deden met zonnebrand (of dat er was enzo)?
nou nee hoorquote:Op maandag 14 november 2005 22:12 schreef caradoc het volgende:
Zeik niet mensen, het was een leuke aflevering!
Als je van huilende zeikBelgen en smerige moeders met blokken ijs in de handen houdt misschien. Dit was de grootste open deur-aflevering aller tijden. Alles wat werd gezegd, was een inkopper.quote:Op maandag 14 november 2005 22:12 schreef caradoc het volgende:
Zeik niet mensen, het was een leuke aflevering!
Zeg even dat ze een onwijs schatje isquote:Op maandag 14 november 2005 21:59 schreef caradoc het volgende:
Hmmm, koppijn al wat minder ... ik denk dat ik ff ga chatten met meredith =)
Fleur was ook niet echt goed bij de vorige evenwichtsproef die Meredith won. Zal dus nog wel lastig worden.quote:Op maandag 14 november 2005 21:54 schreef golfer het volgende:
Volgende week bij de balkenproef in Marnix in het nadeel omdat vrouwen nou eenmaal een beter evenwichtsgevoel hebben.
Gooi je straks weer even een samenvatting hier neer?quote:Op maandag 14 november 2005 22:59 schreef caradoc het volgende:
Hahaha, ik heb nu eindelijk het antwoord op de vraag hoe het kwam dat de vrouwen geen plukje verkeerd haar hadden. Bedankt meredith
Emma en Marnix zijn deze aflevering naar de finaleronde gegaan, daar zijn Fleur en Marleen na het wegstemmen van Meredith bij gekomen. Ze staan nu dus weer gelijk zegmaar. Bij die balk is het altijd zo dat degene die er het eerst af valt uit de expeditie ligt, degene die het langst blijft staan gaat naar de definitieve finale en de andere twee moeten nog een duel uitvechten voor de 2e finaleplaats. De mensen die sinds de samensmelting zijn afgevallen kiezen dan uiteindelijkd e winnaar uit de 2 finalisten.quote:Op maandag 14 november 2005 22:01 schreef EggsTC het volgende:
ik denk dat emma en marnix voor spek en bonen mee doen, alleen maar om de balance van die balk te fucken. En er zal wel een prijs inzitten.
Edit, vorig jaar won marjolein die proef toch?
Oh ja da's waar ook, thnxquote:Op maandag 14 november 2005 23:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Emma en Marnix zijn deze aflevering naar de finaleronde gegaan, daar zijn Fleur en Marleen na het wegstemmen van Meredith bij gekomen. Ze staan nu dus weer gelijk zegmaar. Bij die balk is het altijd zo dat degene die er het eerst af valt uit de expeditie ligt, degene die het langst blijft staan gaat naar de definitieve finale en de andere twee moeten nog een duel uitvechten voor de 2e finaleplaats. De mensen die sinds de samensmelting zijn afgevallen kiezen dan uiteindelijkd e winnaar uit de 2 finalisten.
Is daar al een ontknoping danquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:12 schreef trepper het volgende:
Terecht Meredith eruit. Van iedereen die over is, verdiende zij het het minst. Nog een geluk dat Emma niet kon stemmen anders had ze zo al haar stemmen op Fleur gezet. En wtf was Emma ineens tegen Marnix bezig? Ze zei iets van je had nog 6 stemmen. wtf, waarom zou Marnix ineens Meredith gaan redden die hij in mijn ogen een terechte zwarte stem heeft gegeven. Emma snapt er niks van. Omdat het haar vriendin was verdienen Fleur en Marleen het zogenaamd minder. Sloeg werkelijk nergens op.
Konden ze dat hele familie gedoe trouwens niet beperken tot 1 aflevering? 3 afleveringen achter elkaar zijn ze al bezig met die familieleden. Ik ben blij dat het volgende week over is, dit is verreweg de slechtste ER ontknoping ooit. Zelfs de ontknoping van Terra Incognita is nog beter.
Punt is dat de kandidaten totaal niet taktisch denken. Om maar een aantal voorbeelden te noemen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Is daar al een ontknoping dan
Dit seizoen is er inderdaad een teveel aan familie gedoe. Het had weinig toegevoegde waarde qua emoties en verhaal.
Net ook nog even met mijn broer erover gehad, ER haalt het qua spanning gewoon totaal niet bij Survivor. Dat spel is zoveel spannender, gemener, gaver en leuker, terwijl het idee inprincipe niet veel scheelt. Zou het verschil dan in mensen en cultuur zitten? Dat lijkt me weer sterk. Bij ER heb ik dit seizoen nooit van spanning op het puntje van mijn stoel gezeten, bij Survivor kan ik niet wachten op de volgende aflevering.
Overigens was het nieuwe stemsysteem uiteindelijk de doodslag voor deze serie. Wat een mooi systeem had kunnen zijn bij eventuele alliances, tactieken en beloftes, wordt nu gewoon doodgemaakt door een winnaarseiland en 1 gezamelijke vijand.
Marnix had op zich kunnen besluiten om zijn stemmen zo te verdelen dat Fleur Marleen en Meredith alledrie 2 stemmen zouden hebben, maar dan zou Meredith er nog uitgevlogen zijn omdat ze als laatste eindigde bij de proef denk ik.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:12 schreef trepper het volgende:
En wtf was Emma ineens tegen Marnix bezig? Ze zei iets van je had nog 6 stemmen. wtf, waarom zou Marnix ineens Meredith gaan redden die hij in mijn ogen een terechte zwarte stem heeft gegeven. Emma snapt er niks van. Omdat het haar vriendin was verdienen Fleur en Marleen het zogenaamd minder. Sloeg werkelijk nergens op.
Het enige wat er kan gebeuren is dat hij als eerste van die balk af dondert, anders is het een uitgemaakte zaak.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is alleen wel erg duidelijk dat Marnix gaat winnen, zo..
Je mag niet op meerdere personen tegelijk stemmen hoor, dus dat had niet gekundquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Marnix had op zich kunnen besluiten om zijn stemmen zo te verdelen dat Fleur Marleen en Meredith alledrie 2 stemmen zouden hebben, maar dan zou Meredith er nog uitgevlogen zijn omdat ze als laatste eindigde bij de proef denk ik.
ah, wist ik nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:12 schreef pluisje het volgende:
[..]
Je mag niet op meerdere personen tegelijk stemmen hoor, dus dat had niet gekund
Dat kan dus niet, je mag maar op 1 persoon stemmen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:49 schreef DrMarten het volgende:
Marnix had op zich kunnen besluiten om zijn stemmen zo te verdelen dat Fleur Marleen en Meredith alledrie 2 stemmen zouden hebben, maar dan zou Meredith er nog uitgevlogen zijn omdat ze als laatste eindigde bij de proef denk ik.
Dat ze geen stemmen meer hebben is hun eigen schuld. Verder heeft Marnix z'n stemmen de laatste keer niet gebruikt en kon Emma ze niet eens gebruiken. En volgende aflevering is de finale al, dus dan worden de stemmen ook niet gebruikt. Dus dat het nu niet meer eerlijk zou zijn lijkt me onzin.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:29 schreef Nuna het volgende:
Hmm, ja. Toch vind ik het niet helemaal eerlijk zo. Fleur heeft helemaal geen stemmen meer, Marnix en Emma wel.
Hoezo? Twee jaar geleden leek dat ook zoquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:09 schreef babette21 het volgende:
enige pluspunt: het líjkt erop dat de winnaar weer bij een ouderwetse eilandraad gekozen gaat worden
ik zal de sms'jes niks missen
ze moesten die aap toch ergens kwijtquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:04 schreef Wup het volgende:
ik zie het nut van winnaarseiland sowieso niet in
Ach ze zullen de uiteindelijke uitslag wel weer een week later bekend maken in een studiouitzending waarin weer volop ge-sms't kan wordenquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:09 schreef babette21 het volgende:
Eindelijk Meredith eruit.... maar Chico ook
Emma zit uiteraard volkomen onterecht in de finale,
zal je net zien dat die doos het langst op de balk blijft staan
jammer dat 'n redelijk mooi seizoen zo suf eindigt, met wederom dat familiegejank
enige pluspunt: het líjkt erop dat de winnaar weer bij een ouderwetse eilandraad gekozen gaat worden
ik zal de sms'jes niks missen
is dat zo?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:10 schreef Svensational het volgende:
Hoezo? Twee jaar geleden leek dat ook zo.
Waarop baseer je dat danquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:12 schreef babette21 het volgende:
hoop doet leven he
Judge en Jutta toch?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat dan?
Twee jaar geleden was er een gelijkspel tussen Bjorn en Jutta...
Met z'n verbrandde leuterquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:21 schreef kayzie het volgende:
klopt, Judge en Jutta. Bjorn is onze Belgische trucker...
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:09 schreef babette21 het volgende:
Eindelijk Meredith eruit.... maar Chico ook
Ja, dat ze geen stemmen meer hebben is ook wel hun eigen schuld. Maar dat Marnix en Emma nog zoveel stemmen is eigenlijk niet eerlijk, zij zaten elke keer op dat winaarseiland.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat ze geen stemmen meer hebben is hun eigen schuld. Verder heeft Marnix z'n stemmen de laatste keer niet gebruikt en kon Emma ze niet eens gebruiken. En volgende aflevering is de finale al, dus dan worden de stemmen ook niet gebruikt. Dus dat het nu niet meer eerlijk zou zijn lijkt me onzin.
op de preview, je zag de oud-deelnemers en de finale-eilandraad....quote:
iddquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het maar een matige uitzending gisteren. Al dat familiegedoe is maar niks, ze wijken teveel af van het pure spel met al die luxe. Verder is het jammer dat Carl er niet meer inzit, die zorgde voor wrevel en spanningen. Nu is het te gezellig.
vast wel ja.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
op de preview, je zag de oud-deelnemers en de finale-eilandraad....
het sfeertje was 'n beetje een flashback naar het eerste jaar
maar misschien zeggen ze wel weer, zoals in het tweede jaar:
zo nu nemen we de pot mee naar huis en over 2 maanden gaan we in de studio de stemmen tellen
De enige die ze nog kon gebruiken is Marnix geweest, die heeft een paar proeven gewonnen waardoor ie terecht op dat winnaarseiland zat. Die had naar mijn mening dus terecht stemmen over. Over Emma kun je discussieren, die heeft geen ruk hoeven doen, maar kon uiteindelijk de stemmen die ze nog had toch niet meer gebruiken. Ik zie het probleem nog steeds niet zo.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:27 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, dat ze geen stemmen meer hebben is ook wel hun eigen schuld. Maar dat Marnix en Emma nog zoveel stemmen is eigenlijk niet eerlijk, zij zaten elke keer op dat winaarseiland.
vorig jaar zaten de afvallers in de mangroven, die konden later terugkeren in het spelquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:31 schreef Svensational het volgende:
Worig jaar was er toch ook een soort winnaarseiland? Of was het een verliezerseiland?
Ja, dat is waar. Maar Fleur verdient het veel meer dan bijvoorbeeld een Emma. Toch heeft Emma meer kans vanwege haar stemmen, terwijl ze geen flikker uitvoert. Ja, beetje visjes vangen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De enige die ze nog kon gebruiken is Marnix geweest, die heeft een paar proeven gewonnen waardoor ie terecht op dat winnaarseiland zat. Die had naar mijn mening dus terecht stemmen over. Over Emma kun je discussieren, die heeft geen ruk hoeven doen, maar kon uiteindelijk de stemmen die ze nog had toch niet meer gebruiken. Ik zie het probleem nog steeds niet zo.
oh ja, dat was hetquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:34 schreef babette21 het volgende:
twee jaar geleden ging de afvaller naar duivelseiland, moest daar duelleren tegen de 'huidige bewoner' van dat eiland, de winnaar mocht blijven... alleen de allerlaatste mocht terugkeren in het spel, dat was Ilona....
Die stemmen heeft ze nu niks meer aan toch, het gaat nu puur om de proeven lijkt mij?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:35 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar Fleur verdient het veel meer dan bijvoorbeeld een Emma. Toch heeft Emma meer kans vanwege haar stemmen, terwijl ze geen flikker uitvoert. Ja, beetje visjes vangen.
Volgens mij ook ja.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die stemmen heeft ze nu niks meer aan toch, het gaat nu puur om de proeven lijkt mij?
die stemmen maken nu toch niet meer uit?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:35 schreef Nuna het volgende:
Ja, dat is waar. Maar Fleur verdient het veel meer dan bijvoorbeeld een Emma. Toch heeft Emma meer kans vanwege haar stemmen, terwijl ze geen flikker uitvoert. Ja, beetje visjes vangen.
gezien het beeld dat hij nu van de mensheid heeft gekregen denk ik niet dat hij zich nog een jaartje verleentquote:
* Babette gaat adoptieverzoek indienenquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:14 schreef Wup het volgende:
gezien het beeld dat hij nu van de mensheid heeft gekregen denk ik niet dat hij zich nog een jaartje verleent
Waar ze niet op kon kijken omdat ze die ijsbal met 2 handen vast moest houden, maar het viel mij idd ook opquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:36 schreef Harmonic het volgende:
Wat mij opviel tijdens de proef die de familie moest doen, dat de moeder van Fleur gewoon een horloge om had.![]()
Je kunt natuurlijk ook overal wat achter zoeken. Marnix en Emma hadden allebei genoeg stemmen om sowieso de finale te halen. Elke zwarte stem zouden ze tot 2x toe met 2 stemmen kunnen overspelen. Marnix is ook sowieso wel zeker van de finale, ook al had hij er met 2 stemmen een ander uitgeknikkerd.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:09 schreef I_will_be_heard het volgende:
Nou nou, wat netjes van Marnix.
Dacht hij niet dat zijn stemmen later nog van pas zouden komen, en dat Emma zou mogen stemmen?Anders zou hij ook niet zo blij zijn dat hij die proef gewonnen had. Dit zou anders namelijk voor hem geen enkele meerwaarde voor hem hebben toch? Echt geen enkele, of zie ik het nu verkeerd?
![]()
Indien hij daadwerkelijk dacht dat stemmen nog van pas zouden komen, en dat Emma nog zou mogen stemmen op eilandraad, was de stem op Meredith ook tactisch geweest.
Immers, door die zwarte stem zou emma haar crybaby-vriendin moeten redden natuurlijk. Daardoor zou zij nog minder stemmen overhouden, en een waarschijnlijk sterkere kandidaat wegstemmen.
Toch?![]()
Ik vind er weinig meer aan iig, nu Carl er uit is. Carl speelde het tenminste zoals het bedoeld was. Zowel qua overleven als qua toepassen van tactiek. Carl was dan ook mijn favoriet!
OMG, da's wel erg slordigquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:36 schreef Harmonic het volgende:
Wat mij opviel tijdens de proef die de familie moest doen, dat de moeder van Fleur gewoon een horloge om had.![]()
LOLquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:36 schreef Harmonic het volgende:
Haha ik dacht al dat ik het verkeerd gezien hadquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:36 schreef Harmonic het volgende:
Waarom was hij zo blij met het winnen van de immuniteitsproef dan eigenlijk? Wat heeft er aan gehad dat hij die won? Niks toch?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:21 schreef Smoonshine het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook overal wat achter zoeken. Marnix en Emma hadden allebei genoeg stemmen om sowieso de finale te halen.
Ja dat zag ik ook, een hele mooie gouwe.. maar ja je hebt een bal vast dus je kunt moeilijk je arm omdraaienquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:36 schreef Harmonic het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |