Expeditie Robinson was oké.. de vorige aflevering zuigde enorm door de aanstellerij, maja je blijft toch kijken om te zien of het nog wat wordt en er eentje gepakt wordt door een haai ofzo..quote:Op donderdag 10 november 2005 08:00 schreef Burbo het volgende:
Er zit een knop op je tv
quote:Op donderdag 10 november 2005 08:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Expeditie Robinson was oké.. de vorige aflevering zuigde enorm door de aanstellerij, maja je blijft toch kijken om te zien of het nog wat wordt en er eentje gepakt wordt door een haai ofzo..
Ben je nou een troll of ben je echt zo dom?quote:Op donderdag 10 november 2005 09:52 schreef weathergirl het volgende:
blijkbaar is jullie leven vrij leeg en hebben jullie er geen idee van wat het is om écht van iemand te houden. moet je over 10 of 20 jaar eens kijken (als je mazzel hebt)
Wat een lariekoek zeg!quote:Op donderdag 10 november 2005 09:52 schreef weathergirl het volgende:
blijkbaar is jullie leven vrij leeg en hebben jullie er geen idee van wat het is om écht van iemand te houden. moet je over 10 of 20 jaar eens kijken (als je mazzel hebt)
Waarom? Ik jankte toch ook niet toen ik een jaar in Australie zat?quote:Op donderdag 10 november 2005 16:06 schreef weathergirl het volgende:
wat een voorspelbare reacties...
Dat komt natuurlijk omdat je niet weet hoe je echt van iemand moet houdenquote:Op donderdag 10 november 2005 16:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom? Ik jankte toch ook niet toen ik een jaar in Australie zat?
Of toen ik 2 jaar (alleen) in amerika heb gewerkt?
Oh dat zal het zijn.....quote:Op donderdag 10 november 2005 16:40 schreef rashudo het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat je niet weet hoe je echt van iemand moet houden![]()
We mogen blij zijn dat weathergirl, sociaal wonder, ons lege leven komt vullen met haar wijze uitspraken. Misschien als we goed genoeg opletten kunnen we van haar leren om tenminste een klein beetje van de mensen om ons heen te houden.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh dat zal het zijn.....
Let me see..... dan weet ik niet hoe ik van mijn vriendin moet houden dus...... en dus ook niet van mijn dochter.....
Ah helemaal duidelijk
Loop niet te ijlen wicht. Ga niet vertellen hoeveel zinniger en beter jouw leven is, als je hier maar wat graag om in "stompzinnige" topics rondhangt om te reageren. Je hebt zeker nog nooit een TV aangezet, of je kijkt 24/7 naar CNN. Kindje.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:03 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Als je naar dit soort programma's kijkt, ben je sowieso al hersendood.
Mocht je desondanks toch nog in staat zijn iets op te vangen, zou je natuurlijk kunnen proberen een andere zender op te zoeken of iets zinnigs met je leven te gaan doen.
De kwaliteit van je leven bepaal je zelf en wanneer je dat niet doet, krijg je topics als deze.
Zeur dan ook niet, huillie.
Dat is altijd een goed idee, op de vrouw spelen als je geen inhoudelijke argumenten hebt.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:48 schreef rashudo het volgende:
[..]
We mogen blij zijn dat weathergirl, sociaal wonder, ons lege leven komt vullen met haar wijze uitspraken. Misschien als we goed genoeg opletten kunnen we van haar leren om tenminste een klein beetje van de mensen om ons heen te houden.
Wat zijn jouw inhoudelijk argumenten dan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:12 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Dat is altijd een goed idee, op de vrouw spelen als je geen inhoudelijke argumenten hebt.
Als jij naar Australië of Amerika gaat (wat ik trouwens geweldig vind! ben er zelf ook mee bezig, is al jaren mijn droom) dan maak je daar waarschijnlijk vrienden en je zit niet continu in een omgeving waar mensen van je af willen. Het moeilijkste lijkt me op zo'n eiland dat je niemand kunt vertrouwen en dat je op bepaalde momenten echt wel zult denken 'wat doe ik hier', want het dient natuurlijk niet echt een doel, zoals jouw werk dat wel doet. Op het eiland is iedereen steeds met zo'n spel bezig, er is geen eten (honger doet veel met je geest) en je kunt je eigenlijk de hele dag alleen maar vervelen (en dus veel nadenken). Ik neem aan dat jij gewoon kon eten in Amerika en Australië en dat je ook wel elke dag afleiding had.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom? Ik jankte toch ook niet toen ik een jaar in Australie zat?
Of toen ik 2 jaar (alleen) in amerika heb gewerkt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |