misschien als er ooit nog een allstars komt dat ik er wel meer terugkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:49 schreef Schmurf het volgende:
ik kan me echt al bijna niemand meer herinneren uit andere expedities...
de naam jutta zegt me nog wel watverder weet ik alleen nog Frank (terechte winnaar), Robin (met z'n zorro masker!!
) en die neger met zijn kipnuggets (is dat judge?)
ook ja... dit is Eva uit 2000:quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:42 schreef Tware het volgende:
was eva niet uit 2000?
Ja, precies. Daarom denk ik ook dat het er niet spannender op gaat worden nu, omdat zij als enige nog kunnen stemmen kunnen zij de rest er uit bonjouren.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:32 schreef Hilary het volgende:
[..]
Even vergeten dus dat marnix en emma nog wel stemmen hebben![]()
Die foto van Eva uit 2000 laadt bij mij niet. Kan je die nog een keer posten aub?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
ook ja... dit is Eva uit 2000:
[afbeelding]
en hier, links van Ryan, Eva uit 2003:
[afbeelding]
niet raar als je die laatste vergeten bent, ze was het - nogal nietszeggende - cocosnotenmeisje...
Volgens mij bleek uit het voorstukje dat Emma en Meredith tegen elkaar moeten strijden voor een plek bij de laatste 4 of finale. Voice-over zei ook dat van een droomscenario het een rampscenario zou worden, dus het lijkt me dat er een van de twee uit zal gaan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, precies. Daarom denk ik ook dat het er niet spannender op gaat worden nu, omdat zij als enige nog kunnen stemmen kunnen zij de rest er uit bonjouren..
zag er vreemd uit.. maar wel spannendquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij bleek uit het voorstukje dat Emma en Meredith tegen elkaar moeten strijden voor een plek bij de laatste 4 of finale. Voice-over zei ook dat van een droomscenario het een rampscenario zou worden, dus het lijkt me dat er een van de twee uit zal gaan.
Marnix zal zeker de laatste twee halen en dan tegen Fleur of Emma denk ik.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:22 schreef Greetings het volgende:
Die foto van Eva uit 2000 laadt bij mij niet. Kan je die nog een keer posten aub?
quote:Maar ik bedoelde dus toch Eva uit 2000
ze zijn ook zo schoon hier he... hahaquote:op die foto uit 2003 herken ik namelijk NIEMAND![]()
Rechts van Ryan toch?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:58 schreef babette21 het volgende:
en hier, links van Ryan, Eva uit 2003:
[afbeelding]
Onvoorstelbaar dat zij uiteindelijk won, ze was de hele expeditie nauwelijks in beeld geweest!quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:01 schreef Svensational het volgende:
Dat is Jutta...
Karin was oké, maar ze was geen winnaar voor mij...quote:
Veronique vond ik zo'n eersteklas doos...quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:23 schreef BVO het volgende:
In eerste instantie wel, later koos ze wel heel duidelijk voor Eva/Veronique/Melvin
helemaal mee eens!quote:Sowieso de leukste serie, samen met die van Bjorn enzo..
leuk voor 's nachts, ipv Luifel & Luifel en Wildschut & De Vriesquote:Ze moeten ER1 eens gaan herhalen..
Gewoon alle seizoenen op DVD uitbrengen.quote:Ze moeten ER1 eens gaan herhalen..
ook prima, al zou ik waarschijnlijk alleen het eerste kopen...quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:29 schreef Bruce117 het volgende:
Gewoon alle seizoenen op DVD uitbrengen.
absoluut.... wat is Robinson nou helemaal zonder een "dikke proficiat?!" op z'n tijdquote:En Roos moet terugkomen![]()
Leuk om die caps te zien. Nu weet ik ook weer hoe die gast heette die er uitvloog bij de eerste aflevering die ik van expeditie robinson zag. Dat was Kris.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:12 schreef babette21 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |