abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32090133
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 13:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dit ben ik niet met je eens. Die mensen zijn ook onschuldig, wat kunnen zij aan het zieke beleid van de Franse regering doen? Niks, ik hoop dat je dit ook inziet.

²
welk ziek beleid man!

dit idiote parasieten gooien al jaren stenen naar iedereen die ze willen helpen!

In Frankrijk blijkt een klein voorstadje van Parijs, Trappes, verworden tot een plaats waar moslimfundamentalisten het voor het zeggen hebben. In de plaats met 28.000 inwoners, zo'n 50 kilometer ten westen van de Franse hoofdstad, heeft een radicalisering van het leven plaatsgevonden die zo snel en heftig is gegaan, dat ze nauwelijks meer terug te draaien lijkt. Vier op de vijf woningen in Trappes zijn woningwetwoningen. Zo'n 75 procent van de bewoners van die huizen is buitenlander. De politiek liet de kleine gemeente jaren aan zijn lot over, creëerde onvoldoende werkgelegenheid en de politie kreeg geen greep op de handel in drugs; de bevolking voelde zich daardoor niet meer veilig en gaf de buitenlanders daarvan de schuld.

Volgens sommigen komt de radicalisering voornamelijk omdat de voormalige communistische burgemeester ieder verzoek van de moslimgemeenschap afwees om in Trappes een moskee te bouwen. In de verkiezingscampagne van 2001 was diens grote rivaal Guy Malandain echter tot iedere concessie bereid. Jaouad Alkhaliki, een wetenschapper uit Straatsburg, zag zijn kans schoon om de Union des Muselmans de Trappes (UMT) in razend tempo om te bouwen van een algemene tot een fundamentalistische moslimorganisatie. De UMT riep alle moslims op hun stem op Malandain uit te brengen, en daardoor was het in een klap gebeurd met de communistische overheersing die het plaatsje decennia had gekend.

Geen rok meer
De ontwikkelingen in de moslimgemeenschap in Trappes hebben een dusdanig grote aantrekkingskracht op moslims elders in het land, dat de islam in Trappes inmiddels de grootste religie is geworden. Ook de UMT groeit hierdoor groter en groter. En met gevolgen; Alain Degois, die een theaterschool heeft, zag in een mum van tijd enkele getalenteerde vrouwelijke leerlingen veranderen van vrolijke comédiennes in van top tot teen gesluierde vrouwen, die hem niet meer groetten en hun ogen neersloegen als ze hem op straat tegenkwamen. Degois zegt zijn eigen geboorteplaats niet meer te herkennen. En Franse meisjes worden nu op straat uitgescholden door moslimmannen. ''Ik draag geen rok meer. Ik wil niet worden uitgescholden voor hoer'' zegt een 17-jarige scholiere.

Met de nieuwe wet op het verbod op hoofddoekjes op scholen dient zich een nieuwe escalatie aan: UMT-leider Alkhaliki heeft gedreigd die nieuwe wet aan zijn laars te lappen en alle meisjes opdracht te zullen geven gesluierd naar school te gaan. Onderwijspersoneel ziet bezorgd het nieuwe schooljaar tegemoet: ''De laatste tijd heb ik soms het gevoel alsof ik op een vulkaan leef in plaats van in Trappes,'' zegt één van de leraressen.

Bron: Frans stadje in greep moslimfundamentalisten

die parasieten voeren zelf een ziek beleid!
  dinsdag 8 november 2005 @ 15:51:49 #152
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_32090167
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:48 schreef Celticpride het volgende:

[..]

JA MAN! auto's in de fik steken! scholen! winkels! ambulance's!

Een vader vermoord voor de ogen van zijn gezien door deze parasieten!

Een vrouw in de brand gestoken door deze parasieten!

Een man vermoord alleen omdat hij zijn EIGEN HUIS PROBEERDE TE BLUSSEN!

godverdomme!
Deze beelden zullen wel meer gaan zien in Europa ben ik bang
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
pi_32090179
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 13:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dit ben ik niet met je eens. Die mensen zijn ook onschuldig, wat kunnen zij aan het zieke beleid van de Franse regering doen? Niks, ik hoop dat je dit ook inziet.

²
oke

ik ga wel naar iran en daar alle moskeeen in de fik steken omdat ik daar niet zonder hoofddoek kan lopen

dat is nobel toch
pi_32090223
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:52 schreef Celticpride het volgende:

[..]

oke

ik ga wel naar iran en daar alle moskeeen in de fik steken omdat ik daar niet zonder hoofddoek kan lopen

dat is nobel toch
Ik durf te wedden dat je Iran niet eens aan kan wijzen op een landkaart.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  dinsdag 8 november 2005 @ 15:53:59 #155
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_32090234
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:50 schreef Celticpride het volgende:

[..]

welk ziek beleid man!

dit idiote parasieten gooien al jaren stenen naar iedereen die ze willen helpen!

In Frankrijk blijkt een klein voorstadje van Parijs, Trappes, verworden tot een plaats waar moslimfundamentalisten het voor het zeggen hebben. In de plaats met 28.000 inwoners, zo'n 50 kilometer ten westen van de Franse hoofdstad, heeft een radicalisering van het leven plaatsgevonden die zo snel en heftig is gegaan, dat ze nauwelijks meer terug te draaien lijkt. Vier op de vijf woningen in Trappes zijn woningwetwoningen. Zo'n 75 procent van de bewoners van die huizen is buitenlander. De politiek liet de kleine gemeente jaren aan zijn lot over, creëerde onvoldoende werkgelegenheid en de politie kreeg geen greep op de handel in drugs; de bevolking voelde zich daardoor niet meer veilig en gaf de buitenlanders daarvan de schuld.

Volgens sommigen komt de radicalisering voornamelijk omdat de voormalige communistische burgemeester ieder verzoek van de moslimgemeenschap afwees om in Trappes een moskee te bouwen. In de verkiezingscampagne van 2001 was diens grote rivaal Guy Malandain echter tot iedere concessie bereid. Jaouad Alkhaliki, een wetenschapper uit Straatsburg, zag zijn kans schoon om de Union des Muselmans de Trappes (UMT) in razend tempo om te bouwen van een algemene tot een fundamentalistische moslimorganisatie. De UMT riep alle moslims op hun stem op Malandain uit te brengen, en daardoor was het in een klap gebeurd met de communistische overheersing die het plaatsje decennia had gekend.

Geen rok meer
De ontwikkelingen in de moslimgemeenschap in Trappes hebben een dusdanig grote aantrekkingskracht op moslims elders in het land, dat de islam in Trappes inmiddels de grootste religie is geworden. Ook de UMT groeit hierdoor groter en groter. En met gevolgen; Alain Degois, die een theaterschool heeft, zag in een mum van tijd enkele getalenteerde vrouwelijke leerlingen veranderen van vrolijke comédiennes in van top tot teen gesluierde vrouwen, die hem niet meer groetten en hun ogen neersloegen als ze hem op straat tegenkwamen. Degois zegt zijn eigen geboorteplaats niet meer te herkennen. En Franse meisjes worden nu op straat uitgescholden door moslimmannen. ''Ik draag geen rok meer. Ik wil niet worden uitgescholden voor hoer'' zegt een 17-jarige scholiere.

Met de nieuwe wet op het verbod op hoofddoekjes op scholen dient zich een nieuwe escalatie aan: UMT-leider Alkhaliki heeft gedreigd die nieuwe wet aan zijn laars te lappen en alle meisjes opdracht te zullen geven gesluierd naar school te gaan. Onderwijspersoneel ziet bezorgd het nieuwe schooljaar tegemoet: ''De laatste tijd heb ik soms het gevoel alsof ik op een vulkaan leef in plaats van in Trappes,'' zegt één van de leraressen.

Bron: Frans stadje in greep moslimfundamentalisten

die parasieten voeren zelf een ziek beleid!
Ziek , ik hoef geen verdere toelichting te geven op de ware aard van de islam, dat staat in dit artikel duidelijk vermeld dacht ik zo

We zullen onze vrijheid moeten bewaken!
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
  dinsdag 8 november 2005 @ 15:54:08 #156
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_32090239
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:48 schreef Celticpride het volgende:

godverdomme!
Goh, weer een land waar je niet naar op vakantie kan.
En er wonen nog wel zoveel blanken
Haters everywhere but I don't really care.
pi_32090252
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:53 schreef julekes het volgende:

[..]

ohja sorry

iran is dat land waar iedereen zichzelf mag zijn, waar vrouwen niet gestenigd worden en waar er niet al 4000 homo's zijn opgehangen
pi_32090311
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:53 schreef Speed-Addicted het volgende:

[..]

Ziek , ik hoef geen verdere toelichting te geven op de ware aard van de islam, dat staat in dit artikel duidelijk vermeld dacht ik zo

We zullen onze vrijheid moeten bewaken!
De Islam is wat breder dan de interpretatie van een enkeling.
Helaas is het een godsdienst die oproept tot slaafse volgzaamheid en als de menner een verkeerder interpretatie heeft is het met zijn volgelingen gedaan.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 8 november 2005 @ 15:58:08 #159
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_32090339
En wat nog het gekke is, is dat de meeste jongeren aan deze rellen meedoen louter voor het plezier. Dat toont maar weer eens aan hoe beïnvloedbaar jongeren zijn.

Wat een elektrocutatie van twee jongens allemaal toe kan leiden.
pi_32090440
-edit: zulke posts laat je maar op die andere fora staan-

[ Bericht 98% gewijzigd door kLowJow op 08-11-2005 16:11:06 ]
pi_32090962
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 16:01 schreef Celticpride het volgende:
-edit: zulke posts laat je maar op die andere fora staan-
Waarom is deze post verwijderd?
Terwijl BSB zijn posts gewoon blijven staan?
pi_32090995
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 13:31 schreef DaveM het volgende:

[..]

Lijkt me niet echt een kansloze ghettobewoner.
Toch zou hij schijnbaar elke week een geit moeten neuken, een vrouw in de fik steken en niet tot tien kunnen tellen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_32091076
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:54 schreef Celticpride het volgende:

[..]

ohja sorry

iran is dat land waar iedereen zichzelf mag zijn, waar vrouwen niet gestenigd worden en waar er niet al 4000 homo's zijn opgehangen
"Maar die vrouwen verdienen het om gestenigd te worden want ze zijn onrein nadat ze zijn verkracht."

Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_32091125
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:53 schreef julekes het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit, desnoods wijs ik hem wel de weg, het gaat om het principe dat hij wel gelijk heeft.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32091132
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:58 schreef Ofyles2 het volgende:
En wat nog het gekke is, is dat de meeste jongeren aan deze rellen meedoen louter voor het plezier. Dat toont maar weer eens aan hoe beïnvloedbaar jongeren zijn.

Wat een elektrocutatie van twee jongens allemaal toe kan leiden.
Als je bedenkt wat een elektrocutie heeft veroorzaakt zou je bang worden van wat een elektrocutatie wel niet teweeg zou kunnen brengen, ja.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 november 2005 @ 16:35:12 #166
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32091284
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:09 schreef popolon het volgende:
Verontwaardiging bij sommigen omdat er nu geschoten wordt

Die wijken staan nu bijna twee weken in de hens, het is een oorlogszone in die gebieden en dat tuig blijft doorgaan met terreur. Onschuldige doden zijn al gevallen.

Goh, gek dat er eindelijk eens geschoten wordt.
Heeeeeel vreemd inderdaad.
"Ze schieten op anarchisten, wat een tuig die regering".
pi_32091310
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 16:19 schreef el_hombre het volgende:

[..]

Waarom is deze post verwijderd?
Terwijl BSB zijn posts gewoon blijven staan?
Wat heeft het één met het ander te maken? Je was trouwens hiernaar op zoek geloof ik: [NWS-FEEDBACK] Voor al uw orde-verstoringen
  dinsdag 8 november 2005 @ 16:56:07 #168
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_32091888
schoonvegen die handel, de bezemwagen, allemaal de bak in die gasten, het multiculturele drama, nederland, zet je schrap....
pi_32091933
tvp
De status 'bagger-user' voorbij
pi_32092140
quote:
It is noteworthy that fires have been burned mostly in the poorest areas, and that so far not a single store has been looted, or private houses been flamed. Aside from cars, young rebels seem to be destroying mostly public property. This marks a radical difference with other forms of town rebellions, like Los Angeles in 1992 and draws it closer to other forms of violent political and union protest in France.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_32092298
Het wikipedia artikel is opgesplitst.

Hier de nieuwe link naar de tijdslijn van de rellen.

link

en:

2e link
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:12:25 #172
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32092334
Eén dode dus maar, ten opzichte van 6000 auto's.
Interessant...
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:18:18 #173
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_32092480
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:12 schreef Floripas het volgende:
Eén dode dus maar, ten opzichte van 6000 auto's.
Interessant...
Weer een bewijs dat het georkestreerd is. Een oorlogsverklaring. Worden de eisen niet ingewilligd dan gaan we over tot stap 2.
Wat een ongelofelijk failliet van het Franse sociale model dit. Begrijp goed dat de Amerikanen zich verkneukelen met een werkeloosheid van 4% ipv 13% en immigranten die zich Amerikaan voelen ipv buitenstaander. Franse hoogmoed komt voor de val...
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_32092608
http://en.wikipedia.org/w(...)_French_civil_unrest
quote:
# Tuesday November 8

* Day
o Belgian TV reported that a Molotov cocktail was thrown into a school playground during class hours.
Eerste ongeregeldheden zijn dus alweer een feit, en er was geloof ik ook wat gesodemieter in Amsterdam (politie schoot op een kraker, die achteraf geen pistool bleek te hebben maar een boormachine ofzo) dus daar kunnen we misschien ook wat kleine relletjes verwachten.

gaat lekker zo..
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:27:27 #175
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_32092683
Hoe professioneel is dit nou georganiseerd? Staan er een paar grote jongens boven alles die in het geheim alles regelen? Om moeten we meer denken aan een paar vriendin die elkaar opbellen, om te bespreken waar ze nu eens zullen gaan rellen.
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:28:29 #176
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32092713
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:18 schreef klez het volgende:

[..]

Weer een bewijs dat het georkestreerd is. Een oorlogsverklaring.
Waarom denk je dat? Ik zie dat helemaal niet als logisch.
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:31:54 #177
70154 klez
pi_32092800
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:28 schreef Floripas het volgende:

[..]

Waarom denk je dat? Ik zie dat helemaal niet als logisch.
Ik denk dat Sarkozy wat meer informatie heeft dan wij:
quote:
Speaking on French television late on Thursday, Mr Sarkozy said the violence was being orchestrated by unknown organisers.

"What we have been witnessing has nothing spontaneous about it. It was perfectly organised. We are trying to find out by who and how?" he said.
pi_32092822
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 13:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat als de redenen voor dit "relschoppen" legitiem zijn? Zie het als een soort revolutie waar de zwakkeren optreden op een Robin Hood achtige manier, waarbij ze de zwakkeren in de samenleving niet vergeten. Eigenlijk is het best nobel, vooral als er geen onschuldige slachtoffers vallen.

²
Een revolutie van zwakkelingen is het zeker. Zwakkelingen die afhankelijk zijn van een overheid en gebrek aan zelfkritiek hebben. Zwakkelingen die grijpen naar brandbommen in plaats van woorden. Zwakkelingen die scholen in de fik zetten. Zwakkelingen die mensen vermoorden die hun bezit trachten te beschermen.

Waarom ga je ze niet helpen?
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_32092895
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:32 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Een revolutie van zwakkelingen is het zeker. Zwakkelingen die afhankelijk zijn van een overheid en gebrek aan zelfkritiek hebben. Zwakkelingen die grijpen naar brandbommen in plaats van woorden. Zwakkelingen die scholen in de fik zetten. Zwakkelingen die mensen vermoorden die hun bezit trachten te beschermen.

Waarom ga je ze niet helpen?
ga anders als buitenlander daar wonen, kijken hoe graag de overhaad daro naar woorden grijpt ipv naar slaag en lelijke shit.
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:38:58 #180
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32093013
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:31 schreef klez het volgende:

[..]

Ik denk dat Sarkozy wat meer informatie heeft dan wij:
[..]
...en ik denk dat Sarkozy er belang bij heeft dat we denken dat er een organisatie achter zit.

Jij trok trouwens die conclusie naar aanleiding van de constatering dat er alleen maar materiele schade was aan auto's en overheidsgebouwen, en bijna niet aan burgers en huizen.
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:41:50 #181
70154 klez
pi_32093079
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:38 schreef Floripas het volgende:

[..]

...en ik denk dat Sarkozy er belang bij heeft dat we denken dat er een organisatie achter zit.
Klopt. Maar dat wil niet zeggen dat hij het uit zijn duim zuigt.
quote:
Jij trok trouwens die conclusie naar aanleiding van de constatering dat er alleen maar materiele schade was aan auto's en overheidsgebouwen, en bijna niet aan burgers en huizen.
Goed zo, zelf opgelost...
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:42:50 #182
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32093112
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 15:53 schreef Speed-Addicted het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dit lijkt mij een absurde conclusie... Omdat het toevallig daar zo gaat zijn alle moslims zo? Wat een flauwekul! Lees wat er staat en niet wat je wilt lezen.
pi_32093265
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:35 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

ga anders als buitenlander daar wonen, kijken hoe graag de overhaad daro naar woorden grijpt ipv naar slaag en lelijke shit.
Zowel ik als mijn meisje zijn formeel allochtoon. Misschien heeft mijn pa het als blanke (Rus) allochtoon iets makkelijker gehad, maar mijn zwarte schoonpa heeft keihard moeten werken voor een goed bestaan. En ja, hij heeft wel eens te maken gehad met racisme. Toch heeft hij zich hier niet door uit het veld laten slaan. En na verloop van tijd leverde deze overtuiging en inzet hem het welverdiende respect van zijn omgeving op.
Dit in tegenstelling tot veel van deze relschoppers die elkaar de put in praten. Als je in een sociaal zwak milieu opgroeit moet je harder knokken om de top te bereiken. Dit is helaas een feit.
Rellen is echt niet te oplossing. Een mooiere woning en een leuk buurthuis maken van dat tuig nog aanwinsten voor de samenleving.
Ik vind wel dat het bedrijfsleven een maatschappelijke taak heeft t.o.v de zwakkeren in de samenleving. Maar zo lang ze hun school niet afmaken en steden terroriseren kun je weinig begrip verwachten ....
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:49:55 #184
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32093323
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:41 schreef klez het volgende:
Goed zo, zelf opgelost...
Nee, klez, zo gemakkelijk kom je er niet mee weg.
Toon even het verband aan tussen die twee zaken, want ik zie het niet.
pi_32093544
Valse Fatwa?
quote:
The press coverage implies that issuance of the fatwa should be taken as a good-faith effort by responsible Muslim leaders to defuse the situation and end the rioting and arson. However, even before the fatwa was officially announced, the Muslim community announced in public and in English, that it was false. Here is how the website, IslamonLine.net, covered the same event, before the fatwa was issued:

“UOIF's chairman Lhaj Thami Breze cast doubt over the parties behind the accelerating violence.

“He accused several parties, including far-rightists and Zionist lobby, of fishing in the troubled water to "smear the image of Muslims and Arabs."

“The Muslim leader said many of the incidents involving the burning of public properties remain ambiguous.

“ ‘The rioting, which started as a spontaneous reaction, is not like that anymore. Some parties are feeding these incidents,’ Breze charged.

“ ‘The perpetrators of such actions can never be Muslims,’ he averred.”

“The influential UOIF is one of the main groups comprising the umbrella French Council for the Muslim Religion (CFCM),” declares this website. And CFCM president Dalil Boubakeur met with French Prime Minister Dominique De Villepin on Saturday, with the purpose of “restoring peace.”

Source: http://www.islamonline.ne(...)1/06/article05.shtml
http://www.chronwatch.com/content/contentDisplay.asp?aid=17774
  dinsdag 8 november 2005 @ 18:01:57 #186
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32093640
[quote]Op dinsdag 8 november 2005 17:57 schreef Keromane het volgende:
Valse Fatwa?
[..]

http://www.chronwatch.com/content/contentDisplay.asp?aid=17774
[/quote
In dat artikel van onze conservatieve opruiers zie ik geen aanwijzingen voor een vals Fatwa, het spijt me.
pi_32093657
The Ramrod
posted by U*2 @ 11:39 AM

The "voiture bélier" has made a distinguished appearance during this French Intifada and is being used regularly during the more heavy operations carried out by the rioters. A "voiture bélier" is a vehicle with one or several beams fixed to it so it can be used to smash a wall, gate, or barrier of any kind. Hardly the kind of technique that would be spontaneously used by disenfranchised youth, the "voiture bélier" is the one of the tools of choice used by the armed robbery gangs that operate in Paris' northern suburbs (the same gangs that kickback funding to various Jihad groups around the world) . They have been used efficiently and with spectacular effect to rob upscale Paris jewelery shops in broad daylight. The fact that they are being used regularly by rioters (the rioting started in Paris' northern suburbs) is a good indication about which groups are participating in the current mix of urban guerilla activity.

http://no-pasaran.blogspot.com/
  dinsdag 8 november 2005 @ 18:05:11 #188
70154 klez
pi_32093718
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:49 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee, klez, zo gemakkelijk kom je er niet mee weg.
Toon even het verband aan tussen die twee zaken, want ik zie het niet.
Nou, normaal gesproken bij rellen op deze schaal zouden er meer doden moeten vallen. Verwijzend naar de Franse revolutie enzo, doe jij ook graag toch...
Of LA voor mijn part.
Daar liggen dus afspraken aan ten grondslag, of we moeten aannemen dat deze Franse relschoppers allemaal een bijzonder slag mens zijn die zichzelf in toom weten te houden in de "rush of the moment".
Lijkt me niet.
  dinsdag 8 november 2005 @ 18:05:33 #189
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32093727
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:03 schreef RZero het volgende:
The Ramrod
posted by U*2 @ 11:39 AM

The "voiture bélier" has made a distinguished appearance during this French Intifada and is being used regularly during the more heavy operations carried out by the rioters. A "voiture bélier" is a vehicle with one or several beams fixed to it so it can be used to smash a wall, gate, or barrier of any kind. Hardly the kind of technique that would be spontaneously used by disenfranchised youth, the "voiture bélier" is the one of the tools of choice used by the armed robbery gangs that operate in Paris' northern suburbs (the same gangs that kickback funding to various Jihad groups around the world) . They have been used efficiently and with spectacular effect to rob upscale Paris jewelery shops in broad daylight. The fact that they are being used regularly by rioters (the rioting started in Paris' northern suburbs) is a good indication about which groups are participating in the current mix of urban guerilla activity.

http://no-pasaran.blogspot.com/
Wat A-team, die wagentjes!

Ik vertrouw no paseran evenmin als indymedia.
  dinsdag 8 november 2005 @ 18:07:18 #190
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32093770
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:05 schreef klez het volgende:

[..]

Nou, normaal gesproken bij rellen op deze schaal zouden er meer doden moeten vallen. Verwijzend naar de Franse revolutie enzo, doe jij ook graag toch...
Of LA voor mijn part.
Daar liggen dus afspraken aan ten grondslag, of we moeten aannemen dat deze Franse relschoppers allemaal een bijzonder slag mens zijn die zichzelf in toom weten te houden in de "rush of the moment".
Lijkt me niet.
Er kunnen allerhande oorzaken aan ten grondslag liggen, maar afgesproken werk...?
Er zijn dan wel toch één dode en enkele gewonden gevallen...
  dinsdag 8 november 2005 @ 18:11:10 #191
70154 klez
pi_32093894
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:07 schreef Floripas het volgende:

[..]

Er kunnen allerhande oorzaken aan ten grondslag liggen, maar afgesproken werk...?
Wat veel te weinig is voor ongestructureerde rellen van dit formaat. Dat was nu net het argument...
  dinsdag 8 november 2005 @ 18:15:49 #193
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32094015
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:11 schreef klez het volgende:

[..]

Wat veel te weinig is voor ongestructureerde rellen van dit formaat. Dat was nu net het argument...
Ja, maar jij trekt meteen de conclusie dat het *dus* georganiseerd moet zijn. Terwijl het ook gewoon kan zijn dat de opvoeding van die jongens geweld tegen personen laakt, maar geweld tegen goederen goedkeurt. Of hun geloof. Of wat ze op school hebben geleerd. Weet jij veel?
  dinsdag 8 november 2005 @ 18:23:57 #194
70154 klez
pi_32094235
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:15 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja, maar jij trekt meteen de conclusie dat het *dus* georganiseerd moet zijn. Terwijl het ook gewoon kan zijn dat de opvoeding van die jongens geweld tegen personen laakt, maar geweld tegen goederen goedkeurt. Of hun geloof. Of wat ze op school hebben geleerd. Weet jij veel?
Dat het georganiseerd is, lijkt heel wat waarschijnlijker dan wat jij voorstelt aan mogelijkheden. We kunnen nu eenmaal niet bepaald stellen dat geweldloosheid tegen anderen opvallend afwezig is in andere gebieden waar rellen voorkomen. Waar je dezelfde opmerkingen over geloof of educatie op van toepassing kan laten zijn...
pi_32094257
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:07 schreef Floripas het volgende:

[..]

Waaren er nou rellen bij jou in Brussel of niet? Ik heb een paar delen gemist... en om die nou allemaal door te gaan zitten ploegen...
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_32094545
Overigens is nu de noodtoestand uitgeroepen.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_32094622
Heb je in brussel dan ook vette ghetto's?

[ Bericht 51% gewijzigd door Sterke_Yerke op 08-11-2005 18:43:22 ]
De status 'bagger-user' voorbij
  dinsdag 8 november 2005 @ 18:38:20 #198
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32094629
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:24 schreef highway101 het volgende:

[..]

Waaren er nou rellen bij jou in Brussel of niet? Ik heb een paar delen gemist... en om die nou allemaal door te gaan zitten ploegen...
Ja, er waren rellen, maar ikzit nu al lang wel weer veiligjes in Utrecht Oost.
Ze waren ook zó weer voorbij, die rellen.
pi_32094685
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:24 schreef highway101 het volgende:

[..]

Er zijn wat kleine ongeregeldheden geweest in Brussel, enkele auto's (ongeveer 10) gingen in de fik en er werd wat met stenen en molotovcocktails naar de politie gegooid.
Vanmiddag werd er gemeld dat er met een molotovcocktail is gegooid bij een school tijdens de lessen.

http://en.wikipedia.org/w(...)_French_civil_unrest
(ATM helemaal onderaan)
pi_32094733
quote:
Vanmiddag werd er gemeld dat er met een molotovcocktail is gegooid bij een school tijdens de lessen.
Ik zag het ja. Waar was dat eigenlijk?
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')