abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 november 2005 @ 22:44:09 #51
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_32162953
quote:
Bericht van christoph martins: hello seller, i saw your advert placement of your
xxx, which my client need something
similar.and i will like to get it now for my client who is currently in Africa,
am ready to make payment immediately and ship this item to him . As to the
payment I am ready to pay 800 EURO and 70 EURO for packing & shipping &
insurance, via Western Union Auction Payment(Bidpay) or Bank Transfer for the
item. I would like to ask if you would be able to ship this item as soon as the
payments must have been confirmed and approved by BidPay and you can also
tracked your money online. Kindly forward your quote for international shipment
and handling. Best Regards. Martins
Hij heeft er niet eens item staan ofzo
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_32173472
Ik heb op drie email adressen gereageerd die ik uit dit topic heb gehaald. Een nieuw Gmail adresje aangemaakt ze kennen me dus zeker niet en nog reageren ze superenthousiast.... ze doen maar wat
pi_32174287
XBOX te koop gezet voor 150 euro, gelijk allemaal van die Nigerianen die erop springen. Bieden ze 400 of 450 euro enzo... Maar blijft lachen
quote:
Dear Seller,
I am interested in your XBOX Rosso Pack,, so kindly let me know if you still have it and how much did you wish to sell it..?
Hope to make business with you soon.
Dennis
quote:
Am lary james,am living in netherland this my home
ADDRESS:Pres. J.V. van Wierdsmastraat 2183151 Ej Hoek van Holland
i will like to buy your xbox for 450euros for my son schooling in nigeria,he his having his birthday in 2weeks time and i want it as birthday gift for him....but unfortunately am not in netherland presently,am in germany for a business trip, i want you to ship the item to this address below
NAME:larry ademola
ADDRESS:No 59 alafia mokola,
CITY:Ibadan
STATE:Oyo state
ZIP CODE:23402
COUNTRY:Nigeria
Kindly send me your name and adress in full with your bank account and the total price of the item with register(tpg post),so that i can contact moneygram for your payment immediately.
am waiting for your reply immediately because i want it to get to him on time.
Goh, deze woont bij mij in het dorp, helaas issie op zakenreis

En zo had ik er nog 1 van mevrouw Linda Smith uit Limburg
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_32174931
ik heb ze dus nog nooit gehad
ik wil ze ook, maar ik krijg niks :S
Soms is 't beater iets moeis te verleeze, beater verlieze als dat ge 't noeit het gehad
  vrijdag 11 november 2005 @ 12:39:30 #55
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_32175781
quote:
Bericht van Mrs.Lewis Ann: hello i will like to buy this lovely item for my son
who is studyin in africa,could you please send me the total amount + the
shipping cost to west africa and im gonna pay you through bank to bank
transfer.please reply me with your bank information. and please reply in English
language so that we can have a very good conversation and transaction.

Je kunt contact opnemen met Mrs.Lewis Ann via het volgende adres:
boston052003@yahoo.com
Ik heb gereageerd:

Hallo, ik leptop verkope ja, jij kopen jij eerst mij geld sturen ikkke jou dan leptop sturen ja ok?

Nou ik hoore wel van jou ok doie daag he

Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_32178358
TVP voor de hilariteit
pi_32181002
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:41 schreef GokuSFE het volgende:
XBOX te koop gezet voor 150 euro, gelijk allemaal van die Nigerianen die erop springen. Bieden ze 400 of 450 euro enzo... Maar blijft lachen
[..]

[..]

Goh, deze woont bij mij in het dorp, helaas issie op zakenreis

En zo had ik er nog 1 van mevrouw Linda Smith uit Limburg
relaxte postcode
pi_32181184
geweldig
pi_58526183
quote:
Op woensdag 9 november 2005 07:47 schreef gammapooka het volgende:
Ik verkocht laatst een mengpaneel, krijg ik deze mail:
[..]

Ik zeg hem dat ik er niet intrap en gerust wel weet dat hij een faker is.
Krijg ik deze mail :
[..]

Overigens ben ik er voor de rest niet meer op ingegaan
Achterlijke topickick, maar ik kreeg vandaag ook een mailtje van deze kerel. Tegenwoordig werkt ie echter in Duitsland, woont in de UK en de spullen moesten naar zijn zoon in Nigeria _O-

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Dear Maarten,
       am glad for your fast reply,i live in UK LONDON but presently in germany due to company business errand transaction,so i would like to buy the CD player and u should send it to my son studying Music in university oyo state Nigeria because he being compulsory for him at his department, he was being rubbed by armed-rubber last week at school and his CD player was stooling away,so he was unable to perform all his practical activities,and i want him to get another CD Player asap so he can meet-up at school,so i will like u to give me your full name and address or your account details so that i can make your money by
MONEYGRAM PAYMENT DELIVERY for your payment, asap also total amount of the item including {registered TPG post} so the item can be more secured and to be fast delivered.
I look forward to have your full name and address or your account details and the total amount of the item with {registered TPG post} shipping.thanks.

Here is the shipping address,

Name:Samuel Abimbola
Address:No 7, iyanda close,
           idi-ape, iwo road ibadan.
City:Ibadan
State:Oyo state
Zip code:23402
Country:Nigeria

Thanks.

Blijkbaar is het toch lonend om met zo'n shit 3 jaar lang door te gaan.. *O*
pi_58526408
Wat een kutkick...
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:26:44 #61
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_58528655
De site waaraan werd gerefereerd is http://www.419eater.com/

http://www.419eater.com/html/trophy_room.htm is heel geinig, met al die dwaze teksten die men op die borden laat zetten.

Wat er eerder gezegd werd; 'ze komen toch niet hierheen', bedenk wel even dat hier in Nederland ook heel veel Afrikanen zitten (zo'n 80 per appertement in de Bijlmer ) en dat die scams ook worden uitgevoerd vanuit internet-café's in Nederland.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:47:03 #62
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_58529167
Inderdaad, had niet gehoeven
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_58529196
Half Nigeria zit in de Bijlmer. En die willen wat bijverdienen hč.

woensdag 7 mei 2008 @ 11:53:08 #64
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_58529303
je stuurt toch niet iets op voordat er betaald is?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:54:18 #65
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_58529330
alles moet maar naar Nigeria
[..]
  woensdag 7 mei 2008 @ 12:05:14 #66
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_58529610
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:53 schreef MikeyMo het volgende:
je stuurt toch niet iets op voordat er betaald is?
Dude, het komt er op neer dat ze je laten geloven dat je je centjes kunt ophalen bij Western Union of dat er een transfer naar jouw rekening wordt gedaan, die je dan ook écht op je rekening krijgt. Helaas wordt deze betaling dan even later weer door jouw bank teruggeboekt, heeft iets met ongedekte cheques ofzo te maken.

Of ze proberen er in de correspondentie naar toe te werken dat jij eerst een relatief klein bedrag overmaakt ivm. een of ander kostenverhaal, anders mogen ze geen geld overmaken ofzo. Ze gokken er zo op dat de mensen een vette vis voorgehouden wordt, er wel een kleinere investering voor over hebben om het grote bedrag te krijgen. En anders zegt de Nigeriaan dat ie de gemaakte kosten zal terugbetalen samen met de hoofdsom.

Dit is ook vaak de truc met die miljoenen erfenis van die lang vergeten oom of die andere gouden bergen die ze beloven; er moeten dan eerst kosten door het slachtoffer gemaakt worden of zelfs tickets zodat ze langs kunnen komen voor een contante betaling ofzo. Er zal dan inderdaad echt iemand op het vliegtuig stappen, maar de kans is groot dat die linea recta naar de Bijlmer gaat of naar een asielzoekerscentrum met een zielig verhaal
  woensdag 7 mei 2008 @ 12:51:38 #67
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_58530615
ja ik ken de verhalen, maar echtm als je het geld pas daadwerkelijk hebt en dat ook een week hebt staan dan ga je toch pas iets opsturen... raar trouwens dat banken geld naar je rekening overmaken om het er vervolgens weer af te halen....
[..]
pi_58530674
Ik vind dat zulk soort scam gewoon moet blijven. Mensen die hierop in gaan verdienen het om hun geld kwijt te raken. Uiteindelijk hebben ze geen geld meer en sterven domme mensen gewoon uit, zoals het hoort.
Chuck Norris has the greatest Poker-Face of all time. He won the 1983 World Series of Poker, despite holding only a Joker, a Get out of Jail Free Monopoloy card, a 2 of clubs, 7 of spades and a green #4 card from the game UNO.
  woensdag 7 mei 2008 @ 13:51:38 #69
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_58531933
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 12:51 schreef MikeyMo het volgende:
ja ik ken de verhalen, maar echtm als je het geld pas daadwerkelijk hebt en dat ook een week hebt staan dan ga je toch pas iets opsturen... raar trouwens dat banken geld naar je rekening overmaken om het er vervolgens weer af te halen....
Heeft te maken hoe banken internationaal werken.

Wat dacht je van het volgende; als ik een beetje verstand heb van banken (bijv. als ik er heb gewerkt) en dus weet hoe de procedures lopen, is het ook mogelijk je voor te doen als iemand van een bank en dan echt iemand bij een bank te bellen en deze te vertellen dat je een telefonische overboeking regelt van jouw klant naar een van hun klanten. Op dat moment zal die andere bankpersoon hun eigen rekeninghouder bellen dat er een betaling onderweg is. Wat is er nu betrouwbaarder dan dat je eigen bank je belt dat er een betaling gedaan is? Uiteraard komt die betaling nooit...

Bovenstaand verhaal een keer gezien bij Tros Opgelicht. Misschien dat in de tussentijd procedures veranderd zijn of dat men het op tv versimpeld weergaf.
pi_58535117
Het is haast niet te begrijpen dat mensen erin kunnen vallen

Die ene mail dat die vent bij hem in de dorp woonde
  donderdag 24 juli 2008 @ 02:50:30 #71
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_60311936
Vandaag een sollicitatie-advertentie gezien met de volgende tekst:

"You want to make 500 to 1500 parttime?
Cal me or write a email to financialfreedom@gmail.com"

Nu een vraag aan iedereen die gisteren (woensdag) in de Leidsestraat, Amsterdam wandelde en deze advertentie gezien had: heeft iemand het GSM-nummer gebeld c.q. e-mailbericht gestuurd en wat waren de bevindingen?

Ik heb zo een gevoel dat één of andere (Nigeriaanse) oplichter toeristen wilde tillen. Ik kon het niet zijn, want ik had al uit frustratie drie van die sollicitaties in de prullenbak gesmeten en een vierde heb ik voor onderzoek naar huis meegenomen. Ik kan echter niets vinden op dat gegeven e-mailadres.
pi_60312320
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 12:54 schreef EasyDakota het volgende:
Ik vind dat zulk soort scam gewoon moet blijven. Mensen die hierop in gaan verdienen het om hun geld kwijt te raken. Uiteindelijk hebben ze geen geld meer en sterven domme mensen gewoon uit, zoals het hoort.
Wat een groot licht ben jij.
  donderdag 24 juli 2008 @ 06:46:00 #73
194015 kaakaa
Met godverdomme dubbel K
pi_60312423
Haha, 419eater.com is geweldig. Ik heb daar een keer een verhaal gelezen over een nigeriaanse gast die zogenaamd een dure antieke klok wou kopen. Die gast die de klok zou op sturen heeft toen een doos met bakstenen opgestuurd en op het pakje een waarde van 8000 britse ponden gezet, moest die scammer 12,5% importbelasting betalen !
I'm going to become rich and famous after I invent a device that allows you to stab people in the face over the internet!
  donderdag 24 juli 2008 @ 07:05:24 #74
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_60312481
http://www.bookscape.co.uk/short_stories/scam_story.php

Zelf heb ik overigens een paar jaar geleden een Nigeriaanse 'Reverend' maanden aan de lijn gehouden met steeds weer nieuwe vragen over zijn kerk en zijn community. en hoe graag ik hem wilde helpen met donaties en of hij al geld binnen had van mijn goede doelen fonds.

(Ik hoop dat hij het al uitgegeven had, ik had 'm al 20.000 toegezegd)
  donderdag 15 april 2010 @ 01:05:01 #75
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_80330524
Mensen die serieus voor dat soort dingen vallen verdienen het gewoon om opgelicht te worden
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')