Doe jij dat niet dan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:07 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Waarom trek je dan conclusies?
Oh nee...dat was jij toch..quote:Op woensdag 9 november 2005 01:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Want oud zijn betekent uiteraard automatisch ook dat je daadwerkelijk een relevante bijdrage hebt geleverd aan de opbouw van het land.
Wat is overlast? Kan me niet voorstellen dat iemand voor zijn of haar rust in een Mac komt.quote:EN.... niet te vergeten, dat dit meteen een vrijbrief is voor het bezorgen van overlast!
die achterlijke nep-bedrijfsleider van dubieuze afkomst doet net of het tussen 10 en 11 in de ochtend een bibliotheek is in mc donalds. ik hoop nogmaals dat meneer morgen zijn biezen kan pakken.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:58 schreef wonko het volgende:
[..]
Oh nee...dat was jij toch..
[..]
Wat is overlast? Kan me niet voorstellen dat iemand voor zijn of haar rust in een Mac komt.
Die smerige uber hamburgerbakker moeten ze eens goed diepfrituren...weet hij eens echt wat overlast is.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die achterlijke nep-bedrijfsleider van dubieuze afkomst doet net of het tussen 10 en 11 in de ochtend een bibliotheek is in mc donalds. ik hoop nogmaals dat meneer morgen zijn biezen kan pakken.
liever zie ik dat hij ontslagen wordt en gewoon lekker zijn pensioen later armoe troef is. in eenzaamheid. laffe kloothommel.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:10 schreef wonko het volgende:
[..]
Die smerige uber hamburgerbakker moeten ze eens goed diepfrituren...weet hij eens echt wat overlast is.
Kan ie weggestuurd worden bij de AH of Mac als hij koffie probeert te scoren en teveel klappert met zijn gebit...overlast.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
liever zie ik dat hij ontslagen wordt en gewoon lekker zijn pensioen later armoe troef is. in eenzaamheid. laffe kloothommel.
ik had het over de semi-bedrijfsleider van dubieuze afkomst. de man die wel zijn familie respecteert, maar de ouderen in nederland niet. oh sorry, ik snapte niet zo goed wat je schreef, maar ik hoop idd dat dat het lot van die ransaap is.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:19 schreef wonko het volgende:
[..]
Kan ie weggestuurd worden bij de AH of Mac als hij koffie probeert te scoren en teveel klappert met zijn gebit...overlast.
juistquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:30 schreef Flyingdutchman het volgende:
Overlast is niet gebonden aan leeftijd. Meestal is het jeugd dat wordt weggestuurd, maar als ouderen overlast veroorzaken vind ik het een goede zaak dat ook deze mensen worden verwijderd.
En als ze gaan janken dan bouwen ze maar hun eigen honk met 'hang' faciliteiten
quote:
Je probeert toch niet aan iemand die geen respect heeft voor ouderen uit te leggen dat het verkeerd is dat iemand geen respect heeft voor ouderen? Beetje zonde van je tijd.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het gaat hier om hele andere belangen. 'mensen' die geen respect voor onze ouderen tonen bijvoorbeeld.
onze ouderen. dus hoop ik ook dat hij ontslagen wordt. zal wel gezien het beleid van mc donalds.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:29 schreef wonko het volgende:
[..]
Je probeert toch niet aan iemand die geen respect heeft voor ouderen uit te leggen dat het verkeerd is dat iemand geen respect heeft voor ouderen? Beetje zonde van je tijd.
Lul niet man...waarom zouden oudere mensen WEL overlast mogen veroorzaken en jongeren niet? Juist, je hebt geen enkel argument.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het gaat hier om hele andere belangen. 'mensen' die geen respect voor onze ouderen tonen bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 9 november 2005 02:29 schreef wonko het volgende:
[..]
Je probeert toch niet aan iemand die geen respect heeft voor ouderen uit te leggen dat het verkeerd is dat iemand geen respect heeft voor ouderen? Beetje zonde van je tijd.
Helemaal mee eens. Zeker de komende jaren zal Nederland een van de meest gerespecteerde landen moeten worden, met die miljoenen oudjes.quote:Op woensdag 9 november 2005 06:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alsof 'oud zijn' inhoudt dat je respect verdient. Oud worden is geen prestatie ofzo. Respect verdien je voor je gedrag.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:11 schreef natte-flamoes het volgende:
Ja, en ik reageer daarop door aan te geven dat ik het vreemd vind dat je vind dat feiten en belevingen uitgezocht moeten worden en meteen toch vooruitlopend daarop een conclusie te trekken.
Maar was het overlast? Je blijft maar hakken dat ouderen dat niet mogen maar was het ook zo...de grens voor overlast in een Mac ligt stukken hoger dan in een bibliotheek. Ik vermoed dat de enige overlast die men had lag in het feit dat tafels niet snel genoeg weer beschikbaar werden voor snelvreters en meneer de manager daardoor bang was voor omzetverlies.quote:Op woensdag 9 november 2005 04:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lul niet man...waarom zouden oudere mensen WEL overlast mogen veroorzaken en jongeren niet? Juist, je hebt geen enkel argument.
Want? Waar bestaat die overlast nu eigenlijk uit?quote:Op woensdag 9 november 2005 08:38 schreef natte-flamoes het volgende:
Dat hele bericht heb ik zelf al gequote. Zoals je leest hebben de ouderen niet zozeer gelijk in hun protest.
Ah, dat die mensen zelf willen bepalen waar ze zitten is overlast? En dat ze gedwongen zijn om gebruik te maken van een rollator ook? Het is geen vee wat je ergens neer kunt plempen...het zijn betalende klanten.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:54 schreef natte-flamoes het volgende:
Lees het bericht. Daar staat keurig door de bedrijfsleider aangegeven waar die overlast uit bestaat.
quote:Ze zaten in de weg met hun invalidenkarren, bemoeiden zich met andere klanten en maakten te veel herrie,
Die invalidekarren hebben ze niet zelf voor gekozen...bemoeiden zich met andere klanten...wat moet ik me daarbij voorstellen...dat men binnenkomende mensen goedemorgen wenst? En teveel lawaai...in een Macquote:
Ja heel leuk hoor dat je zelf een voorstelling gaat maken van hun lawaai-overlast, maar blijkbaar vond de bedrijfsleider de overlast dermate groot dat hij in moest grijpen. Kun jij nog wel van mening zijn aan de hand van je eigen aannames dat de bedrijfsleider daar geen recht toe had, maar je en ik waren er beide niet bij, en kun je daar dus geen goed oordeel over geven.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:10 schreef wonko het volgende:
Die invalidekarren hebben ze niet zelf voor gekozen...bemoeiden zich met andere klanten...wat moet ik me daarbij voorstellen...dat men binnenkomende mensen goedemorgen wenst? En teveel lawaai...in een Mac
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |