Wat vinden jullie ervan ? mogen ze blijven komen of gewoon thuis blijvenquote:ALMERE - Een groep ouderen in Almere is woest, omdat een bedrijfsleider van McDonald's op het Stadhuisplein in Almere hun de deur heeft gewezen.
Jan van Keeken (75) zat twee dagen geleden, zoals vaker, met tien tot vijftien leeftijdsgenoten in het etablissement. "Volgens de bedrijfsleider", aldus Van Keeken, "waren we te luidruchtig. Sommigen praten misschien een beetje hard, omdat anderen een beetje doof zijn. Maar goed, die man heeft er zelfs de politie bijgehaald. Andere klanten hadden namelijk over ons geklaagd. Of we maar wilden opstappen."
Je was erbij?quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:29 schreef Meki het volgende:
maar zij willen alleen koffie
hun vervelen zich thuis
Wat een onzin. Je weet totaal de werkelijke gebeurtenissen niet om tot het oordeel te komen of de ouderen danwel de bedrijfsleider in z'n recht staat. Vooralsnog staat een bedrijfsleider volledig in z'n recht wanneer hij van mening is dat een persoon of groep mensen overlast veroorzaakt de deur wijst.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:28 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Typisch voorbeeld van zo'n kneus die tot zijn 22ste thuis gewoond heeft, niets te vertellen had en nu eindelijk iets kan ondernemen.
"De wraak van een mietje" .. vanaf morgen bij McDonald bij een kopje afwaswater.
Wat een kul. Wanneer het zo is dat ze daadwerkelijk voor overlast zorgden, staat de bedrijfsleider uitstekend in hun recht.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:31 schreef JohnDope het volgende:
Bravo NEDERLAND is dit nou wat die oudjes krijgen voor jarenlang keihard werken????
Laat die oudjes lekker gaan.
Owja klopt, in nederland gaan ze pas clubhuizen/hangplekken neerzetten wanneer je met terreur gaat zaaien.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:39 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Wat een kul. Wanneer het zo is dat ze daadwerkelijk voor overlast zorgden, staat de bedrijfsleider uitstekend in hun recht.
Ja hè, voor ouderen zijn er echt geen clubhuizen, theekransjes, activiteitencentra of reisjes langs de Rijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Owja klopt, in nederland gaan ze pas clubhuizen/hangplekken neerzetten wanneer je met terreur gaat zaaien.
Ik zou bij god niet weten waar in mijn buurt een hangplek voor oudjes is.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja hè, voor ouderen zijn er echt geen clubhuizen, theekransjes, activiteitencentra of reisjes langs de Rijn.
Je bent dan ook niet de doelgroep.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik zou bij god niet weten waar in mijn buurt een hangplek voor oudjes is.
dat is zo, dan moeten ze gaan 'onderzoeken', waarom die oudjes in de appie gaan zitten en niet elders.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:13 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Je bent dan ook niet de doelgroep.
Gewoon lekker rebbels zijn. Jezelf vermaken buiten de gebaande paden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
dat is zo, dan moeten ze gaan 'onderzoeken', waarom die oudjes in de appie gaan zitten en niet elders.
het zou kunnenquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Gewoon lekker rebbels zijn. Jezelf vermaken buiten de gabaande paden..
Gewoon optiefen, de 'jeugd' moet het ook...quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat vinden jullie ervan ? mogen ze blijven komen of gewoon thuis blijven
Als ik elke keer door AH loop zie ik tientallen ouderen staan bij de gratis koffieautomaat
elke keer weer hetzelfde met een winkelwagen slechts een koekje of koffie![]()
Dus wat stel jij voor? Oude mensen van boven een bepaalde leeftijd mogen ongestoort luidruchtig zijn in mcdonalds, tot zo'n punt dat andere gasten weggaan en het filiaal verlies begint te draaien, en dit alles omdat, ja waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
dat is zo, dan moeten ze gaan 'onderzoeken', waarom die oudjes in de appie gaan zitten en niet elders.
Wat ik voor stel is eerst alle feiten && belevingen onderzoeken(zo gedaan).quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:36 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Dus wat stel jij voor? Oude mensen van boven een bepaalde leeftijd mogen ongestoort luidruchtig zijn in mcdonalds, tot zo'n punt dat andere gasten weggaan en het filiaal verlies begint te draaien, en dit alles omdat, ja waarom eigenlijk?
Rot op...die ouwies kopen alleen een kop koffie en gaan zitten praten terwijl ze die koffie opdrinken. Maar dat duurt te lang naar meneer de manager zijn zin. Die tafels moeten leeg voor de volgende shift snelvreters...want die leveren omzet op.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:39 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Wat een kul. Wanneer het zo is dat ze daadwerkelijk voor overlast zorgden, staat de bedrijfsleider uitstekend in hun recht.
Kinderen tot een bepaalde leeftijd mogen het ook...waarom ouderen niet? En ze betalen waarschijnlijk ook nog zelf voor hun consumpties...kun je van die kinderen niet zeggen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:36 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Dus wat stel jij voor? Oude mensen van boven een bepaalde leeftijd mogen ongestoort luidruchtig zijn in mcdonalds, tot zo'n punt dat andere gasten weggaan en het filiaal verlies begint te draaien, en dit alles omdat, ja waarom eigenlijk?
Dan vind ik het heel raar dat je dan toch op voorhand roept 'laat die oudjes lekker gaan', daarmee de conclusie trekkend dat de bedrijfsleider het om andere zaken is te doen en de 'oudjes' geen overlast veroorzaakten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat ik voor stel is eerst alle feiten && belevingen onderzoeken(zo gedaan).
Een paar oudjes in toom houden is een fluitje van een cent.
Je was erbij?quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:40 schreef wonko het volgende:
[..]
Rot op...die ouwies kopen alleen een kop koffie en gaan zitten praten terwijl ze die koffie opdrinken. Maar dat duurt te lang naar meneer de manager zijn zin. Die tafels moeten leeg voor de volgende shift snelvreters...want die leveren omzet op.
Nee, jij wel?quote:
Jij vroeg wat ik zou willen voorstellen en dan geef ik antwoord. Die antwoorden tegen die oudjes vond ik pas raar cq respectloos en overdreven.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:45 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Dan vind ik het heel raar dat je dan toch op voorhand roept 'laat die oudjes lekker gaan', daarmee de conclusie trekkend dat de bedrijfsleider het om andere zaken is te doen en de 'oudjes' geen overlast veroorzaakten.
Ik denk dat voor jou om een mening te vormen over dit geheel het best zo kan zijn dat je de feiten en belevingen onderzoekt, maar dat het voor een bedrijfsleider niet nodig is wanneer hij op dat moment ziet dat er overlast is, hij daar maatregelen toe treft. En aangezien jij hier geen rol in speelt, is het 'eerst onderzoeken van feiten en belevingen' larie.
Als mensen de meest achterlijke dingen roepen tegen die oudjes vind ik het niet raar dat ik zeg laat het ff gaan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:11 schreef natte-flamoes het volgende:
Ja, en ik reageer daarop door aan te geven dat ik het vreemd vind dat je vind dat feiten en belevingen uitgezocht moeten worden en meteen toch vooruitlopend daarop een conclusie te trekken.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:28 schreef natte-flamoes het volgende:
Uitstekend. Overlast = weg.
Je komt daarmee over als een norse zeikerd. Er is zoveel waar je je aan kan ergeren in deze maatschappij..... maar als je je hier echt aan gaat zitten storen dan moet het wel heel dramatisch gesteld met je zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:18 schreef natte-flamoes het volgende:
Waarom is overlast = weg raar? Als iemand voor overlast zorgt, dan moet die persoon worden verwijderd. Dat is niet alleen in dit geval zo, dat is overal zo. Niks raars aan hoor.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je komt daarmee over als een norse zeikerd. Er is zoveel waar je je aan kan ergeren in deze maatschappij..... maar als je je hier echt aan gaat zitten storen dan moet het wel heel dramatisch gesteld met je zijn.
Laat ik het diplomatisch formuleren: het zal me niks verbazen als je wel een norse zeikerd bent.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:23 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]Ik reageer daarmee op dit topic. Daarmee is toch niet meteen gezegd dat ik me over het algemeen stoor aan dit soort zaken? Hou het gewoon bij dit topic, ok?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |