Wat vinden jullie ervan ? mogen ze blijven komen of gewoon thuis blijvenquote:ALMERE - Een groep ouderen in Almere is woest, omdat een bedrijfsleider van McDonald's op het Stadhuisplein in Almere hun de deur heeft gewezen.
Jan van Keeken (75) zat twee dagen geleden, zoals vaker, met tien tot vijftien leeftijdsgenoten in het etablissement. "Volgens de bedrijfsleider", aldus Van Keeken, "waren we te luidruchtig. Sommigen praten misschien een beetje hard, omdat anderen een beetje doof zijn. Maar goed, die man heeft er zelfs de politie bijgehaald. Andere klanten hadden namelijk over ons geklaagd. Of we maar wilden opstappen."
Je was erbij?quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:29 schreef Meki het volgende:
maar zij willen alleen koffie
hun vervelen zich thuis
Wat een onzin. Je weet totaal de werkelijke gebeurtenissen niet om tot het oordeel te komen of de ouderen danwel de bedrijfsleider in z'n recht staat. Vooralsnog staat een bedrijfsleider volledig in z'n recht wanneer hij van mening is dat een persoon of groep mensen overlast veroorzaakt de deur wijst.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:28 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Typisch voorbeeld van zo'n kneus die tot zijn 22ste thuis gewoond heeft, niets te vertellen had en nu eindelijk iets kan ondernemen.
"De wraak van een mietje" .. vanaf morgen bij McDonald bij een kopje afwaswater.
Wat een kul. Wanneer het zo is dat ze daadwerkelijk voor overlast zorgden, staat de bedrijfsleider uitstekend in hun recht.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:31 schreef JohnDope het volgende:
Bravo NEDERLAND is dit nou wat die oudjes krijgen voor jarenlang keihard werken????
Laat die oudjes lekker gaan.
Owja klopt, in nederland gaan ze pas clubhuizen/hangplekken neerzetten wanneer je met terreur gaat zaaien.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:39 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Wat een kul. Wanneer het zo is dat ze daadwerkelijk voor overlast zorgden, staat de bedrijfsleider uitstekend in hun recht.
Ja hè, voor ouderen zijn er echt geen clubhuizen, theekransjes, activiteitencentra of reisjes langs de Rijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Owja klopt, in nederland gaan ze pas clubhuizen/hangplekken neerzetten wanneer je met terreur gaat zaaien.
Ik zou bij god niet weten waar in mijn buurt een hangplek voor oudjes is.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja hè, voor ouderen zijn er echt geen clubhuizen, theekransjes, activiteitencentra of reisjes langs de Rijn.
Je bent dan ook niet de doelgroep.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik zou bij god niet weten waar in mijn buurt een hangplek voor oudjes is.
dat is zo, dan moeten ze gaan 'onderzoeken', waarom die oudjes in de appie gaan zitten en niet elders.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:13 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Je bent dan ook niet de doelgroep.
Gewoon lekker rebbels zijn. Jezelf vermaken buiten de gebaande paden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
dat is zo, dan moeten ze gaan 'onderzoeken', waarom die oudjes in de appie gaan zitten en niet elders.
het zou kunnenquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Gewoon lekker rebbels zijn. Jezelf vermaken buiten de gabaande paden..
Gewoon optiefen, de 'jeugd' moet het ook...quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat vinden jullie ervan ? mogen ze blijven komen of gewoon thuis blijven
Als ik elke keer door AH loop zie ik tientallen ouderen staan bij de gratis koffieautomaat
elke keer weer hetzelfde met een winkelwagen slechts een koekje of koffie![]()
Dus wat stel jij voor? Oude mensen van boven een bepaalde leeftijd mogen ongestoort luidruchtig zijn in mcdonalds, tot zo'n punt dat andere gasten weggaan en het filiaal verlies begint te draaien, en dit alles omdat, ja waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
dat is zo, dan moeten ze gaan 'onderzoeken', waarom die oudjes in de appie gaan zitten en niet elders.
Wat ik voor stel is eerst alle feiten && belevingen onderzoeken(zo gedaan).quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:36 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Dus wat stel jij voor? Oude mensen van boven een bepaalde leeftijd mogen ongestoort luidruchtig zijn in mcdonalds, tot zo'n punt dat andere gasten weggaan en het filiaal verlies begint te draaien, en dit alles omdat, ja waarom eigenlijk?
Rot op...die ouwies kopen alleen een kop koffie en gaan zitten praten terwijl ze die koffie opdrinken. Maar dat duurt te lang naar meneer de manager zijn zin. Die tafels moeten leeg voor de volgende shift snelvreters...want die leveren omzet op.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:39 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Wat een kul. Wanneer het zo is dat ze daadwerkelijk voor overlast zorgden, staat de bedrijfsleider uitstekend in hun recht.
Kinderen tot een bepaalde leeftijd mogen het ook...waarom ouderen niet? En ze betalen waarschijnlijk ook nog zelf voor hun consumpties...kun je van die kinderen niet zeggen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:36 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Dus wat stel jij voor? Oude mensen van boven een bepaalde leeftijd mogen ongestoort luidruchtig zijn in mcdonalds, tot zo'n punt dat andere gasten weggaan en het filiaal verlies begint te draaien, en dit alles omdat, ja waarom eigenlijk?
Dan vind ik het heel raar dat je dan toch op voorhand roept 'laat die oudjes lekker gaan', daarmee de conclusie trekkend dat de bedrijfsleider het om andere zaken is te doen en de 'oudjes' geen overlast veroorzaakten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat ik voor stel is eerst alle feiten && belevingen onderzoeken(zo gedaan).
Een paar oudjes in toom houden is een fluitje van een cent.
Je was erbij?quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:40 schreef wonko het volgende:
[..]
Rot op...die ouwies kopen alleen een kop koffie en gaan zitten praten terwijl ze die koffie opdrinken. Maar dat duurt te lang naar meneer de manager zijn zin. Die tafels moeten leeg voor de volgende shift snelvreters...want die leveren omzet op.
Nee, jij wel?quote:
Jij vroeg wat ik zou willen voorstellen en dan geef ik antwoord. Die antwoorden tegen die oudjes vond ik pas raar cq respectloos en overdreven.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:45 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Dan vind ik het heel raar dat je dan toch op voorhand roept 'laat die oudjes lekker gaan', daarmee de conclusie trekkend dat de bedrijfsleider het om andere zaken is te doen en de 'oudjes' geen overlast veroorzaakten.
Ik denk dat voor jou om een mening te vormen over dit geheel het best zo kan zijn dat je de feiten en belevingen onderzoekt, maar dat het voor een bedrijfsleider niet nodig is wanneer hij op dat moment ziet dat er overlast is, hij daar maatregelen toe treft. En aangezien jij hier geen rol in speelt, is het 'eerst onderzoeken van feiten en belevingen' larie.
Als mensen de meest achterlijke dingen roepen tegen die oudjes vind ik het niet raar dat ik zeg laat het ff gaan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:11 schreef natte-flamoes het volgende:
Ja, en ik reageer daarop door aan te geven dat ik het vreemd vind dat je vind dat feiten en belevingen uitgezocht moeten worden en meteen toch vooruitlopend daarop een conclusie te trekken.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:28 schreef natte-flamoes het volgende:
Uitstekend. Overlast = weg.
Je komt daarmee over als een norse zeikerd. Er is zoveel waar je je aan kan ergeren in deze maatschappij..... maar als je je hier echt aan gaat zitten storen dan moet het wel heel dramatisch gesteld met je zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:18 schreef natte-flamoes het volgende:
Waarom is overlast = weg raar? Als iemand voor overlast zorgt, dan moet die persoon worden verwijderd. Dat is niet alleen in dit geval zo, dat is overal zo. Niks raars aan hoor.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je komt daarmee over als een norse zeikerd. Er is zoveel waar je je aan kan ergeren in deze maatschappij..... maar als je je hier echt aan gaat zitten storen dan moet het wel heel dramatisch gesteld met je zijn.
Laat ik het diplomatisch formuleren: het zal me niks verbazen als je wel een norse zeikerd bent.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:23 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]Ik reageer daarmee op dit topic. Daarmee is toch niet meteen gezegd dat ik me over het algemeen stoor aan dit soort zaken? Hou het gewoon bij dit topic, ok?
Ja, maar wat kan ik dan van jou zeggen als ik jou op voorhand zie roepen dat de bedrijfsleider ongelijk heeft?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Laat ik het diplomatisch formuleren: het zal me niks verbazen als je wel een norse zeikerd bent.
nee daar waren we al over uitgesproken. ik was uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat we het zakie even moeten onderzoeken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:30 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ja, maar wat kan ik dan van jou zeggen als ik jou op voorhand zie roepen dat de bedrijfsleider ongelijk heeft?
Dus jij mag mij wel een zeikerd noemen maar ik mag niet roepen dat jij fundementeel gezien het gezag van een bedrijfsleider wil veranderen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:33 schreef JohnDope het volgende:
nee daar waren we al over uitgesproken. ik was uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat we het zakie even moeten onderzoeken.
Die bedrijfsleider begrijp ik, die moet aan zijn omzet denken, maar de mensen die eventueel zouden wegblijven uit die winkel zijn zeikerds(dit is in ieder geval de eerste conclusie die we kunnen trekken).
ik wil niks aan het gezag van die bedrijfsleider veranderen alleen het zogenaamde probleem oplossen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:37 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Dus jij mag mij wel een zeikerd noemen maar ik mag niet roepen dat jij fundementeel gezien het gezag van een bedrijfsleider wil veranderen?
Nogmaals, wat mij betreft is het voor een buitenstaander als jij uitstekend om eerst uit te zoeken wat de feiten + belevingen zijn om op die manier een goede mening te vormen, maar een bedrijfsleider hoeft dit echt niet te doen om een besluit te maken bepaalde personen de toegang van het pand te ontzeggen.
Ik zou je zeggen daar zaten ook stukken tuig uit den haag bij, daar kunnen die hooliganopaatjes echt niet tegen op met hun overlast.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:49 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik neem dat niet van jou aan simpelweg omdat ik niet bij dit voorval (van die oudjes) aanwezig was en ik niet kan bepalen in hoeverre zij overlast veroorzaakten. Ik vind het wel vreemd dat anderen dat wel kunnen ondanks dat ze er niet bij waren. En ik ga er simpelweg niet op voorhand vanuit dat het de bedrijfsleider om het mierenneuken te doen was.De man zou er zo zijn redenen wel voor gehad hebben. Dus nee, ik neem dat niet van jou aan.
Als het de oudere mensen niet aanstaat, gaan ze toch ergens anders heen? Ik vind het voorstel en manier waarop de bedrijfsleider de oudere mensen heeft behandeld goed.quote:Ouderen zijn woest op restaurant McDonald's
Almere - Een groep van dertig Almeerse ouderen voelt zich geschoffeerd door de McDonald's in Almere Stad. Vijftien van hen werd afgelopen zondag gevraagd zich naar andere tafels te verplaatsen. ,,Zo niet dan moesten we de zaak verlaten", aldus Leo Rocourt namens de zestigplussers. Bedrijfsleider Gilbert Pawirodihardjo van de McDonald's bestrijdt dit. ,,Het is helemaal niet onze intentie om mensen van welke groep of leeftijdscategorie dan ook te weigeren. Deze mensen zijn van harte welkom, maar dan wel aan een andere tafel."
Een vaste groep van zo'n dertig ouderen bezoekt meerdere malen per week de McDonald's aan de Stationsstraat. Dagelijks komt dit neer op tien tot vijftien senioren die tussen 9.00 en 11.00 uur aan een vaste tafel gezamenlijk koffie drinken. Dit al gedurende vijf jaar. ,,En tot afgelopen zondag is dit nooit een probleem geweest. In de tijd dat we er zitten, gebruikt ieder minimaal drie consumpties. Het bestedingspatroon van de ouderen, ligt volgens Pawirodihardjo weliswaar lager, maar is volgens de bedrijfsleider geen probleem. ,,Ze zitten een aantal uurtjes bij ons, bestellen een kopje koffie en het tweede bieden wij hen, als vaste klanten, vaak gratis aan. Dat ze als collectief bij ons zitten, vormt ook geen probleem. Ze zitten alleen aan onze beste tafel, andere gasten klaagden in toenemende mate over het geluidsoverlast en hun rollators blokkeren - op die locatie - de weg naar onze bestelcounter."
Zondag werd de senioren gevraagd te verhuizen naar een serie tafels onder aan de trap Pawirodihardjo: ,,Hiermee komt onze tafel met uitzicht op het Stadhuisplein vrij voor andere klanten en kunnen de ouderen gezamenlijk hun kopje koffie blijven drinken." De uitleg van de bedrijfsleider is echter tegen het zere been van de ouderen. Als ze niet zelf hun plekje mogen uitzoeken, dreigen de senioren de McDonald's bij mondde van Rocourt 'voortaan te boycotten'.
LOL ik zou jou wel eens willen horen als iemand zegt dat je ergens anders moet gaan zitten in de mac donalds voor zo een duffe reden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:06 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Als het de oudere mensen niet aanstaat, gaan ze toch ergens anders heen? Ik vind het voorstel en manier waarop de bedrijfsleider de oudere mensen heeft behandeld goed.
Daar gaat het toch niet om? Het gaat om de argumenten van de bedrijfsleider. En ik vind dat hij gezien het bericht gelijk heeft. Mag ik het geheel dan alleen bekijken vanuit de positie van een oudere? Lijkt me toch niet, wel?quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:06 schreef Sp00k13 het volgende:
LOL ik zou jou wel eens willen horen als iemand zegt dat je ergens anders moet gaan zitten in de mac donalds voor zo een duffe reden.
Je hebt de situatie ter plekke gezien?quote:Serieus hoor al die kinderwagens in de mac staan ook in de weg.
Likt mij ook. Bedrijfsleiders zitten meestal niet te wachten op dit soort verworven rechten, dat gaat namelijk ten koste van de andere klanten. Naar mijn idee heeft de bedrijfsleider netjes gepoogd het probleem op te lossen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:06 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Als het de oudere mensen niet aanstaat, gaan ze toch ergens anders heen? Ik vind het voorstel en manier waarop de bedrijfsleider de oudere mensen heeft behandeld goed.
http://www.nu.nl/news/622(...)ren_%28video%29.htmlquote:McDonald's kruipt door stof wegens hangouderen (video)
Uitgegeven: 8 november 2005 16:00
Laatst gewijzigd: 8 november 2005 16:12
ALMERE - McDonald's in Almere heeft excuses gemaakt tegen een groep van zo'n dertig ouderen. De fastfoodketen is daarmee van een hoop gedoe af. De McDonald's verzocht de groep om ergens anders te gaan zitten. Dit tot grote woede van de ouderen. De ouderen mogen nu toch op hun vertrouwde stek blijven. Dat maakte franchisenemer P. Nefkens dinsdag bekend.
Bekijk video:
Modem/ Breedband
Volgens L. Rocourt, die namens de ouderen het woord voert, werd de senioren te verstaan gegeven dat ze verspreid in de fastfoodtent moesten gaan zitten. Ze zouden niet meer welkom zijn als ze dat niet deden. De senioren, die er al sinds jaar en dag koffiedrinken, werden kwaad.
Volgens Nefkens klopt er "absoluut niets" van hun zienswijze. Volgens hem werd de senioren alleen gevraagd om een ander plekje in het restaurant te zoeken. Ze zaten in de weg met hun invalidenkarren, bemoeiden zich met andere klanten en maakten te veel herrie, zegt hij. Naar eigen zeggen heeft hij excuses gemaakt, omdat Rocourt daar namens de ouderen op aandrong. De ouderen mogen nu weer plaats nemen op hun zogheten vipplekken, vanwaar zij goed uitzicht hebben op het stadhuis, waar trouwende paartjes in en uit lopen.
Hangplekken
Voor het Nationaal Fonds Ouderenhulp is het incident aanleiding om klachten te verzamelen over hangplekken voor deze leeftijdsgroep. Ze kunnen hun ervaringen melden bij de ouderenhulplijn 0900-6080100 of via de website (www.ouderenhulp.nl ). Volgens het fonds investeert de overheid onvoldoende in ontmoetingsplekken om de groeiende eenzaamheid onder ouderen tegen te gaan.
De organisatie vindt het opvallend dat de overheid wel zorgt voor hangplekken voor jongeren, die meer overlast veroorzaken. Het Nationaal Fonds Ouderenhulp heeft een meldpunt ingesteld waar ouderen terechtkunnen met klachten, opmerkingen en ideeën over ouderenhangplaatsen.
In Oude Pekela, waar de gemeente in april een samenscholingsverbod voor ouderen instelde, is nog steeds geen ouderenhangplek. Ondernemers in het winkelcentrum De Helling klaagden over overlast. Zij vonden dat de ouderen de klanten het zicht op hun etalages ontnamen.
Ondanks langdurige onderhandelingen is er een halfjaar later nog geen hangplek voor de ouderen. "Zelfs zitmeubilair met reclame voor de winkeliers op een plek waar de ouderen totaal geen kwaad konden, was geen optie", aldus E. van Wageningen van het fonds ouderenhulp. Volgens Van Wageningen staan de incidenten in Almere en Oude Pekela niet op zichzelf. Zij spreekt van een groeiend probleem.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:06 schreef Sp00k13 het volgende:
De beste tafel in de mac downtown almere LOL alsof ze over een restaurant met een michelin ster praten![]()
Waar is die tijd toch gebleven, dat je excuses maaktte omdat iets je oprecht speet??quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:19 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/622(...)ren_%28video%29.html
Ik wist niet dat koffie-automaten gratis zijn bij de Albert Heijn...quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:27 schreef Meki het volgende:
Wat vinden jullie ervan ? mogen ze blijven komen of gewoon thuis blijven
Als ik elke keer door AH loop zie ik tientallen ouderen staan bij de gratis koffieautomaat
elke keer weer hetzelfde met een winkelwagen slechts een koekje of koffie![]()
Want oud zijn betekent uiteraard automatisch ook dat je daadwerkelijk een relevante bijdrage hebt geleverd aan de opbouw van het landquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:55 schreef wonko het volgende:
Leuk man dat steeds ouder worden...vroeger had men nog wat respect als je een behoorlijke leeftijd had bereikt tegenwoordig word je als hangoudere weggestuurd geminacht door diegenen voor wie je het land hebt opgebouwd.
Verder sluit ik me hierbij aan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:24 schreef dVTB het volgende:
[...]
Verder heb ik niet echt een mening over dit nieuws. Je moet er bij zijn geweest om te beoordelen of de 'uitzetting' terecht was.
Typisch links gebrabbelquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat ik voor stel is eerst alle feiten && belevingen onderzoeken(zo gedaan).
Doe jij dat niet dan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:07 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Waarom trek je dan conclusies?
Oh nee...dat was jij toch..quote:Op woensdag 9 november 2005 01:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Want oud zijn betekent uiteraard automatisch ook dat je daadwerkelijk een relevante bijdrage hebt geleverd aan de opbouw van het land.
Wat is overlast? Kan me niet voorstellen dat iemand voor zijn of haar rust in een Mac komt.quote:EN.... niet te vergeten, dat dit meteen een vrijbrief is voor het bezorgen van overlast!
die achterlijke nep-bedrijfsleider van dubieuze afkomst doet net of het tussen 10 en 11 in de ochtend een bibliotheek is in mc donalds. ik hoop nogmaals dat meneer morgen zijn biezen kan pakken.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:58 schreef wonko het volgende:
[..]
Oh nee...dat was jij toch..
[..]
Wat is overlast? Kan me niet voorstellen dat iemand voor zijn of haar rust in een Mac komt.
Die smerige uber hamburgerbakker moeten ze eens goed diepfrituren...weet hij eens echt wat overlast is.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die achterlijke nep-bedrijfsleider van dubieuze afkomst doet net of het tussen 10 en 11 in de ochtend een bibliotheek is in mc donalds. ik hoop nogmaals dat meneer morgen zijn biezen kan pakken.
liever zie ik dat hij ontslagen wordt en gewoon lekker zijn pensioen later armoe troef is. in eenzaamheid. laffe kloothommel.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:10 schreef wonko het volgende:
[..]
Die smerige uber hamburgerbakker moeten ze eens goed diepfrituren...weet hij eens echt wat overlast is.
Kan ie weggestuurd worden bij de AH of Mac als hij koffie probeert te scoren en teveel klappert met zijn gebit...overlast.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
liever zie ik dat hij ontslagen wordt en gewoon lekker zijn pensioen later armoe troef is. in eenzaamheid. laffe kloothommel.
ik had het over de semi-bedrijfsleider van dubieuze afkomst. de man die wel zijn familie respecteert, maar de ouderen in nederland niet. oh sorry, ik snapte niet zo goed wat je schreef, maar ik hoop idd dat dat het lot van die ransaap is.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:19 schreef wonko het volgende:
[..]
Kan ie weggestuurd worden bij de AH of Mac als hij koffie probeert te scoren en teveel klappert met zijn gebit...overlast.
juistquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:30 schreef Flyingdutchman het volgende:
Overlast is niet gebonden aan leeftijd. Meestal is het jeugd dat wordt weggestuurd, maar als ouderen overlast veroorzaken vind ik het een goede zaak dat ook deze mensen worden verwijderd.
En als ze gaan janken dan bouwen ze maar hun eigen honk met 'hang' faciliteiten
quote:
Je probeert toch niet aan iemand die geen respect heeft voor ouderen uit te leggen dat het verkeerd is dat iemand geen respect heeft voor ouderen? Beetje zonde van je tijd.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het gaat hier om hele andere belangen. 'mensen' die geen respect voor onze ouderen tonen bijvoorbeeld.
onze ouderen. dus hoop ik ook dat hij ontslagen wordt. zal wel gezien het beleid van mc donalds.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:29 schreef wonko het volgende:
[..]
Je probeert toch niet aan iemand die geen respect heeft voor ouderen uit te leggen dat het verkeerd is dat iemand geen respect heeft voor ouderen? Beetje zonde van je tijd.
Lul niet man...waarom zouden oudere mensen WEL overlast mogen veroorzaken en jongeren niet? Juist, je hebt geen enkel argument.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het gaat hier om hele andere belangen. 'mensen' die geen respect voor onze ouderen tonen bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 9 november 2005 02:29 schreef wonko het volgende:
[..]
Je probeert toch niet aan iemand die geen respect heeft voor ouderen uit te leggen dat het verkeerd is dat iemand geen respect heeft voor ouderen? Beetje zonde van je tijd.
Helemaal mee eens. Zeker de komende jaren zal Nederland een van de meest gerespecteerde landen moeten worden, met die miljoenen oudjes.quote:Op woensdag 9 november 2005 06:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alsof 'oud zijn' inhoudt dat je respect verdient. Oud worden is geen prestatie ofzo. Respect verdien je voor je gedrag.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:11 schreef natte-flamoes het volgende:
Ja, en ik reageer daarop door aan te geven dat ik het vreemd vind dat je vind dat feiten en belevingen uitgezocht moeten worden en meteen toch vooruitlopend daarop een conclusie te trekken.
Maar was het overlast? Je blijft maar hakken dat ouderen dat niet mogen maar was het ook zo...de grens voor overlast in een Mac ligt stukken hoger dan in een bibliotheek. Ik vermoed dat de enige overlast die men had lag in het feit dat tafels niet snel genoeg weer beschikbaar werden voor snelvreters en meneer de manager daardoor bang was voor omzetverlies.quote:Op woensdag 9 november 2005 04:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lul niet man...waarom zouden oudere mensen WEL overlast mogen veroorzaken en jongeren niet? Juist, je hebt geen enkel argument.
Want? Waar bestaat die overlast nu eigenlijk uit?quote:Op woensdag 9 november 2005 08:38 schreef natte-flamoes het volgende:
Dat hele bericht heb ik zelf al gequote. Zoals je leest hebben de ouderen niet zozeer gelijk in hun protest.
Ah, dat die mensen zelf willen bepalen waar ze zitten is overlast? En dat ze gedwongen zijn om gebruik te maken van een rollator ook? Het is geen vee wat je ergens neer kunt plempen...het zijn betalende klanten.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:54 schreef natte-flamoes het volgende:
Lees het bericht. Daar staat keurig door de bedrijfsleider aangegeven waar die overlast uit bestaat.
quote:Ze zaten in de weg met hun invalidenkarren, bemoeiden zich met andere klanten en maakten te veel herrie,
Die invalidekarren hebben ze niet zelf voor gekozen...bemoeiden zich met andere klanten...wat moet ik me daarbij voorstellen...dat men binnenkomende mensen goedemorgen wenst? En teveel lawaai...in een Macquote:
Ja heel leuk hoor dat je zelf een voorstelling gaat maken van hun lawaai-overlast, maar blijkbaar vond de bedrijfsleider de overlast dermate groot dat hij in moest grijpen. Kun jij nog wel van mening zijn aan de hand van je eigen aannames dat de bedrijfsleider daar geen recht toe had, maar je en ik waren er beide niet bij, en kun je daar dus geen goed oordeel over geven.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:10 schreef wonko het volgende:
Die invalidekarren hebben ze niet zelf voor gekozen...bemoeiden zich met andere klanten...wat moet ik me daarbij voorstellen...dat men binnenkomende mensen goedemorgen wenst? En teveel lawaai...in een Mac
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |