Held in wording.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:31 schreef Lionheaad het volgende:
Wie de F is nou Robbert Schilder...
Hadden ze nooit weg moeten doen.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:59 schreef Nashje het volgende:
Jammer, ik had Yakubu graag teruggezien.
Tja, ook een spelers die is verpest door Koeman, Koeman gaf onterecht de voorkeur aan spelers als Pasanen en Obodaiquote:Op woensdag 9 november 2005 19:59 schreef Nashje het volgende:
Jammer, ik had Yakubu graag teruggezien.
Nou dan zie ik toch 10x liever Tiendalli hoor!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
Emmanuel Boakye
Nigel de Jong.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
Was ook niet serieus bedoeld. Geen idee wie de rechtsback moet worden, als je in Nederland gaat scouten.
??, hoe kom je daarbijquote:Op woensdag 9 november 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
Pienaar naar Valencia, Lazio, Arsenal of Liverpool denk ik.
Maxwell naar Juve
Trabelsi naar Engeland of Italië
De Jong naar SCUM
Gaat lekker.
Oh zoquote:Op woensdag 9 november 2005 20:37 schreef Radegast het volgende:
De Jong staat op het lijstje van Ferguson, dat klopt. Stond ie vorig jaar al.
Juventus heeft ook interesse.
dat kan hij evengoed al hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 10:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm, zo rijk is hij ook weer niet. Zoals hij zelf zei, pas als hij z'n hele boel verkoopt kan hij rustig achteruit gaan zitten.
Musampa doet het gewoon goed in Engeland hoor.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:40 schreef twi het volgende:
Sorry hoor, maar als je moet teruggrijpen naar mislukte middelmaat als Melchiot en Musampa die bovendien klauwen met geld moeten kosten, ben je volgens mij verkeerd bezig. Ik zit er in elk geval niet op te wachten. Dan kan je inderdaad wel doorgaan met Reuser en Wooter en consorten....
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:41 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Oh zoScum is voor mij feyenooit. Zo heeft iedereen zn eigen scum he
![]()
Hij heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs hebt te melden rot lekker op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |