Wat heb je eigenlijk gedaan? Het is geheel langs me heen gegaan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
Hehe wow, een topictitel naar mijn actie van gisteren
Het valt allemaal wel mee. Ik was in een tijdelijke "ik haat het single zijn"-buiquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk gedaan? Het is geheel langs me heen gegaan.![]()
quote:
Oh, die buien heb ik ook wel eens, al komen ze steeds minder voor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee. Ik was in een tijdelijke "ik haat het single zijn"-bui![]()
Leuk idee voor een topicquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Oh, die buien heb ik ook wel eens, al komen ze steeds minder voor.![]()
Ja, misschien zouden we een reeks speciaal voor singles kunnen openen. Denk je dat dit voorstel kans van slagen zal hebben?quote:
"Nog nooit vriend(in) of seks gehad deel 1 t/m n"quote:
oooooooow dat is toch niet zo ergquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee. Ik was in een tijdelijke "ik haat het single zijn"-bui![]()
Ouwe lulquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:12 schreef nixxx het volgende:
schandalig! ... de jeugd van tegenwoordig!
quote:
mijn lul is niet ouder of jonger dan ikzelf benquote:
Denk het welquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, misschien zouden we een reeks speciaal voor singles kunnen openen. Denk je dat dit voorstel kans van slagen zal hebben?![]()
Ik dacht dat jij een getransplanteerde lul had.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
mijn lul is niet ouder of jonger dan ikzelf ben
Nee, ik vond het ook wel een origineel idee.quote:
Neequote:Op dinsdag 8 november 2005 10:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een getransplanteerde lul had.![]()
Kunnen we wel iets met een stelling doenquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik vond het ook wel een origineel idee.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
mijn lul is niet ouder of jonger dan ikzelf ben
Dat zou pas een orginele reeks zijn, die hebben we op Fok! nog niet gezien!quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:13 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
"Nog nooit vriend(in) of seks gehad deel 1 t/m n"![]()
Zolang ik leef nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kunnen we wel iets met een stelling doen
Singles zijn vrolijker!
Momenteel ben ik het met die stelling eens.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Singles zijn vrolijker!
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Singles zijn vrolijker!
Ik ookquote:
Ja.quote:
Dan mogen we niet posten in singelsquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja.![]()
Bijna een reden om met je te willen daten.![]()
Gebrek aanquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar heb jij last van?
Humor? (waarschijnlijk duitse dan)
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan mogen we niet posten in singels![]()
quote:
Goeie optie!quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:38 schreef Frezer het volgende:
[..]
, jawel hoor, gewoon doorgaan als nep-single.
Ja, nee.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:40 schreef Frezer het volgende:
[..]. Echte koffie? Mag ik er dan ook eentje puhlease???
hij wil echte koffie Cara..quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:43 schreef _Cara_ het volgende:
Frezer..?
Hier ...krijg je van mij en hééélijke senseo "milano " hoe vindt je dat?![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:43 schreef _Cara_ het volgende:
Frezer..?
Hier ...krijg je van mij en hééélijke senseo "milano " hoe vindt je dat?![]()
quote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ik heb lekker al bakjes van Cara en Nixxx gekregen. Dank je Nixxx!
Ik mis alleen Pheno nog, nu het weer over koffie gaat,.
"Pheno"quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ik heb lekker al bakjes van Cara en Nixxx gekregen. Dank je Nixxx!
Ik mis alleen Pheno nog, nu het weer over koffie gaat,.
Is dat niet zo dan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:53 schreef Pheno het volgende:
je zou bijna denken dat ik dit topic 24/7 stalk
Ik ben een botquote:
Zou je niet eens op mijn uiterst enthousiaste begroeting reageren?quote:
quote:
No problemoquote:
Sletquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:53 schreef Pheno het volgende:
je zou bijna denken dat ik dit topic 24/7 stalk
Oh sorry.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou je niet eens op mijn uiterst enthousiaste begroeting reageren?![]()
Sletten stalken nietquote:
Wie zegt dat _arual_ niet mee stalktquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
een schande zeg ik je!
Een schande
Wat heeft die er mee te maken?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie zegt dat _arual_ niet mee stalkt
psychopaten echtpaarquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie zegt dat _arual_ niet mee stalkt
En dat terwijl ik de laatste tijd steeds meer het gevoel heb dat ik het haat om gebonden te zijn.....quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Als je een einde aan je relatie maakt wel ja.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:11 schreef Alessa het volgende:
[..]
En dat terwijl ik de laatste tijd steeds meer het gevoel heb dat ik het haat om gebonden te zijn.....
Zou dat ook maar tijdelijk zijn?
Oeh, das een aparte smaak!quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:11 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga een bakje coffee-flavored coffee halen
Euh, ja das ook wel zo. En dat is gelijk het hele punt want mijn relatie is niet slecht.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je een einde aan je relatie maakt wel ja.![]()
Als we zo doorgaan beginnen we op die twee oude mannetjes op het balkon in de Muppetshow te lijken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
een schande zeg ik je!
Een schande
Single zijn is ook niet alles, laten we het daar maar op houden voor vandaagquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:16 schreef Alessa het volgende:
[..]
Euh, ja das ook wel zo. En dat is gelijk het hele punt want mijn relatie is niet slecht.
Maar ik mis het om lekker singel te zijn.
Hadden we dat punt niet geruime tijd geleden bereikt? Alhoewel het wel druk wordt in deze loge, toegegeven.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als we zo doorgaan beginnen we op die twee oude mannetjes op het balkon in de Muppetshow te lijken.![]()
Ok, in dat geval zit ik te zeuren over een luxeprobleem.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Single zijn is ook niet alles, laten we het daar maar op houden voor vandaag
Ik mis de warmte van een relatie![]()
Ja, als we zo doorgaan zitten we allemaal in de loge en staat er niemand meer op het toneel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hadden we dat punt niet geruime tijd geleden bereikt? Alhoewel het wel druk wordt in deze loge, toegegeven.
Je zou natuurlijk kunnen suggereren dat R&P SC altijd al de loge was, en Singles het toneelquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, als we zo doorgaan zitten we allemaal in de loge en staat er niemand meer op het toneel.![]()
Stappen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:16 schreef Alessa het volgende:
[..]
Euh, ja das ook wel zo. En dat is gelijk het hele punt want mijn relatie is niet slecht.
Maar ik mis het om lekker singel te zijn.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:24 schreef Alessa het volgende:
Ok, in dat geval zit ik te zeuren over een luxeprobleem.
Niets mis met de muppetsquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als we zo doorgaan beginnen we op die twee oude mannetjes op het balkon in de Muppetshow te lijken.![]()
Om de beurt adem halenquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hadden we dat punt niet geruime tijd geleden bereikt? Alhoewel het wel druk wordt in deze loge, toegegeven.
Nee hoor, het kan gerust zo zijn, maar ik persoonlijk kan me niet voorstellen dat je liever single bent dan een relatie hebt (mits het natuurlijk wel een leuke relatie is, waarbij je elkaar niet constant op de lip zitquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:24 schreef Alessa het volgende:
[..]
Ok, in dat geval zit ik te zeuren over een luxeprobleem.
Graagquote:En je mist warmte... ik wil je wel een knuffel geven hoor!
Hebben wel meer mensen last van die nooit een relatie hebbenquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nee hoor, het kan gerust zo zijn, maar ik persoonlijk kan me niet voorstellen dat je liever single bent dan een relatie hebt (mits het natuurlijk wel een leuke relatie is, waarbij je elkaar niet constant op de lip zit, waarin je elkaar vrij laat en waarin de verveling niet toeslaat)
[..]
Graag
Vraag me dus af of dat positief isquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hebben wel meer mensen last van die nooit een relatie hebben
ik mis een relatie niet eigenlijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hebben wel meer mensen last van die nooit een relatie hebben
Dat je nooit een relatie hebt?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Vraag me dus af of dat positief is
Jij bent altijd al een geval apart geweestquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:34 schreef PieterCK het volgende:
[..]
ik mis een relatie niet eigenlijkde vrijheid die je als single hebt heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat
Als je bij hem blijft omdat ie lief is lijkt je basis me al niet echt gezelligquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:36 schreef Alessa het volgende:
[quote]Op dinsdag 8 november 2005 11:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nee hoor, het kan gerust zo zijn, maar ik persoonlijk kan me niet voorstellen dat je liever single bent dan een relatie hebt (mits het natuurlijk wel een leuke relatie is, waarbij je elkaar niet constant op de lip zit, waarin je elkaar vrij laat en waarin de verveling niet toeslaat)
[..]
Zoals ik al zei, ik heb een leuke relatie maar ik weet niet mee precies wat ik daar nou mee wil. Er is geen verveling maar ik vraag me wel regelmatig of dit het nou is.
En om eerlijk te zijn vind ik dat nogal gemeen van mezelf want ik geloof dat ik nog nooit zo n lief vriendje heb gehad.
Daarbij komt ook dat ik niemand aan het lijntje wil houden.
he bah, klotebui.....
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij bent altijd al een geval apart geweest
Iets met uitzondering en regel
Terug blijven vallen op Joey is zo 2004quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:37 schreef PieterCK het volgende:
[..]
![]()
![]()
nou zo'n geval apart ben ik niet als je meerdere postings van andere mensen in andere subofra leest![]()
en ik had het niet eens over JoeyT hoor...quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Terug blijven vallen op Joey is zo 2004![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |