abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32171390
Ik doe er in ieder geval genoeg aan om er een te vinden. Houd de uitzendbureau´s en de krant in de gaten. Heb mensen die regelmatig interne vacatures binnen organisaties krijgen op de hoogte gesteld en kijk dagelijks op de vacaturesites.
Had dat allemaal even op een laag pitje gezet. Het is zo frustrerend. Maar nu ben ik er weer actief mee bezig.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 11 november 2005 @ 09:28:28 #202
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32171404
Sja dat solliciteren, breek me de bek niet open. Ik heb een jaar lang lopen solliciteren om uiteindelijk deze baan te krijgen. Ik mag niet klagen, heb tenminste werk, maar wat zit ik hier ongelukkig.
Maar alles beter dan thuis zitten en solliciteren, sollciitatiegesprekken die een automatisme worden, en boze brieven krijgen als je een handtekening bent vergeten te zetten op je werkbriefje.
En dan willen ze straks ook nog na een jaar je uitkering stoppen... alsof je voor je lol thuis zit zeker, alsof je voor niks solliciteert.
The truth was in here.
  vrijdag 11 november 2005 @ 09:37:24 #203
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32171550
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 09:28 schreef Bastard het volgende:
Sja dat solliciteren, breek me de bek niet open. Ik heb een jaar lang lopen solliciteren om uiteindelijk deze baan te krijgen. Ik mag niet klagen, heb tenminste werk, maar wat zit ik hier ongelukkig.
Maar alles beter dan thuis zitten en solliciteren, sollciitatiegesprekken die een automatisme worden, en boze brieven krijgen als je een handtekening bent vergeten te zetten op je werkbriefje.
En dan willen ze straks ook nog na een jaar je uitkering stoppen... alsof je voor je lol thuis zit zeker, alsof je voor niks solliciteert.
helaas is dat bij sommige mensen wel het geval

maar ik ben ook heeeeeel blij met me werk
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 11 november 2005 @ 09:52:15 #204
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32171780
Ooit moet de economie toch weer aantrekken of niet? Ik bedoel. De tijden kunnen niet slecht blijven. Mij hebben ze gezegd dat het over 2 jaar beter gaat. Ik zit dus in de wao nog mede door het slechte klimaat op de arbeidsmarkt, is ook een factor die meespeelt.

Thuis zitten is niet alles, maar dan moet je maar het beste ervan maken. Heb niet de druk van het solliciteren dus dat gezeik met werkbriefje hoef ik niet te doen.

Nu zijn het de werkgevers die kieskeuriger zijn dan wat dan ook, straks zijn het misschien weer de werknemers die bepalen waar de werkgever aan moet voldoen in zekere mate. Ik bedoel. Het recht van de sterkste geldt. Dus als er te weinig krachten zijn dan zullen werkgevers weer op zoek moeten.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 11 november 2005 @ 09:58:31 #205
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32171886
economie trekt langzaam weer aan
stay frosty
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:03:52 #206
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32171996
Gaat ook langzamer. Die ene boost toen was vooral door het internet of niet? Toen dacht iedereen dat internet het ultieme ging worden toch? Is wel uitgegroeid door online shops en providers maar volgens mij was dat toen ff een luchtbel.

Dus nu is het misschien tijd voor een nieuw iets? Ik bedoel. Een heel nieuw iets. Een nieuwe sector dus.

Ik denk dat er een nieuwe sector moet ontstaan ergens. Dat er ergens een groot gat is dat nog ontdekt moet worden. En dan krijg je misschien weer honderdduizenden mensen aan het werk.

Ik zou bij God niet weten wat voor sector. Ik weet wel dat er iets bij moet komen op een bepaalde manier. Alles ligt stil als je het mij vraagt. Er zijn te weinig impulsen ook.

Misschien een sector waar dromen geproduceerd worden of illusies Dat er een sector komt die zich gaat bezig houden met uitbreiding van de aardoppervlakte zonder dat er meer aarde is. Van alles kan het zijn. Ik weet het niet. Ik denk wel dat er ooit wat bij komt dat de wereld gaat veranderen nog op vele gebieden. Ik weet niet goed. Ik denk dus een of ander iets. Maar dan op high teck gebied Wie weet. Ik weet het niet.

[ Bericht 18% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-11-2005 10:09:12 ]
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:09:11 #207
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32172102
games. een station gewijd 24/7 aan games. dat is pas een gat in de markt. snap niet dat idioten zoals van de ende er niet op gesprongen zijn tot nu toe.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:12:41 #208
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32172173
Games ook inderdaad Je ziet alleen af en toe op the box en tmf iets over games. Veronica had dat volgens mij ook. Maar dan is dat maar een half uur per dag. En er zijn veel games.

Over games, ik vraag me af hoe de gaming-industry in de toekomst eruit gaat zien Over een pakweg 20 jaar, hoe je dan kunt gamen. Volgens mij zit je dan helemaal in het spel of iets dergelijks. Dat je niet meer achter de computer zit maar in het spel. Dat je dan actiever deelneemt aan het spel. Dat het spel een soort werkelijkheid is. Zoals de film Jumanji een beetje, krijg je ineens een tijger in je huiskamer die uit het spel is gesprongen

Maar dan krijg je weer het risico dat je niet meer uit het spel kunt komen, zit je vast in pac-man

Misschien kun je dan in het spel zelf, zaken produceren en maken, en vervolgens terug nemen naar de werkelijkheid. Hoef je nooit meer naar de winkel. Je gaat gewoon ff het spel in en komt met de meest vreemde spullen thuis.

Denk dan ook dat je je eigen spel kunt maken helemaal. Je hebt dan een breder aanbod van spellen. Dan krijg je dus droomwerelden waar je in kunt leven.

En waarom zou dat ethisch gezien slecht zijn? Scheelt een hoop ruimte op aarde. Krijgt de natuur de aarde terug en gaat de mensheid de virtuele wereld in. Waar je elkaar nog altijd kunt ontmoeten omdat je een soort apparaat met je meedraagt continu.
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:25:16 #209
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32172453
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:09 schreef Enyalius het volgende:
games. een station gewijd 24/7 aan games. dat is pas een gat in de markt. snap niet dat idioten zoals van de ende er niet op gesprongen zijn tot nu toe.
ja zoveel boeiende games komen er ook uit dat je er 24/7 naar gaat kijken... gamen is leuk... naar games kijken is alweer een stukje minder grappig
stay frosty
pi_32172480
Bastard, waar blijft je beeb ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:27:51 #211
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32172510
Zelf gamen is leuker

Maar toch een programma over welke games allemaal bestaan. En terug gaan in de tijd naar het commodore 64 tijdperk en iedere oude game weer naar boven halen. En dan mensen laten gamen tegen elkaar overal. Maar dat gebeurt op internet al.

Toch zie ik richting de toekomst vele mogelijkheden in virtuele werelden. Het hele virtuele dus.

Dan kan Jamiroqai wel zeggen van. "Future may not be virtual insanity" maar wat wilt hij dan? Met zijn ferrari patsen? Geef mij maar een virtuele straaljager of iets dat nog sneller is
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:32:23 #212
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32172615
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:26 schreef Mirage het volgende:
beeb ? FOTOS!
stay frosty
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:34:14 #213
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32172650
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:26 schreef Mirage het volgende:
Wist ik het maar Mirage
Tis niet dat het nog heel lang kan gaan duren ofzo.. maar de uitgerekende datum zijn we inmiddels gepasseerd.

Is hier een helderziende die aan kan geven wanneer ze komt?
The truth was in here.
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:35:40 #214
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32172685
16 november 2005

Nee ik kreeg 16 door. Maar spijker me niet vast. Toen je vroeg krijgt iemand wat door dacht ik direct aan 16. Maar dat kan ook een foute calculatie zijn. En daarbij ben ik niet zo helderziend. Alleen heldervoelend. Of helderdenkend.

Good luck and fun with the baby alvast!!!
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:36:13 #215
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32172698
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:34 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wist ik het maar Mirage
Tis niet dat het nog heel lang kan gaan duren ofzo.. maar de uitgerekende datum zijn we inmiddels gepasseerd.

Is hier een helderziende die aan kan geven wanneer ze komt?
when i snap my fingers... her water will break

*snap*
stay frosty
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:40:13 #216
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32172781
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:35 schreef Dromenvanger het volgende:
16 november 2005

Nee ik kreeg 16 door. Maar spijker me niet vast. Toen je vroeg krijgt iemand wat door dacht ik direct aan 16. Maar dat kan ook een foute calculatie zijn. En daarbij ben ik niet zo helderziend. Alleen heldervoelend. Of helderdenkend.

Good luck and fun with the baby alvast!!!
Ik ben helemaal niks
Maar "gokte" zelf ineens op de 11e.. en dat is vandaag.
16 is ook grappig, dat is 2 maal 8 (binnenpretje)
The truth was in here.
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:41:32 #217
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32172807
Come to think of it.. wat is een helderdenkende eigenlijk?
The truth was in here.
pi_32172854
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 09:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

helaas is dat bij sommige mensen wel het geval

maar ik ben ook heeeeeel blij met me werk
Ja, ik ken het. Ken mensen die nog nooit gewerkt hebben. Altijd een uitkering hebben gehad.
Niet homdat ze gewoon geen werk kregen maar omdat ze de druk van werk "niet aan konden".
Mar ze hadden het nog nooit gedaan. Dus vanwaar de ervaring van druk?
Hoezo druk? Die mensen zou ik het liefst even een tijdje naar Afrika sturen. Ga daar maar eens kijken wat de druk is als je daar geen werk kunt vinden. Dat is pas druk. Zie maar es te overleven met werk, daar en stel je voor hoe dat is zonder baan. En leer relativeren.

Ik merk bij de sociale dienst ook wel dat men me bijna vreemd aankijkt als ik kom met mijn stapels sollicitaties van maanden. (in het kader van heronderzoek wordt dat met enige regelmaat gevraagd) Blijkbaar is dat niet vanzelfsprekend.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:43:52 #219
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32172858
helderdenkend?
Iemand die weet wat andere denken ofzo?

Geen idee.

En Nokwanda, Bij het CWI zijn ze inderdaad ook niet veel gewend. Ik ben daar (gelukkig) nog niet vaak geweest maar ik heb een hekel aan uitkering trekken en ben bereid elke schijtbaan aan te nemen. Dus ik vertel dat bij het 1e gesprek dat het me echt niet boeit welk werk het is en dat ik al een flink aantal sollicitaties had lopen (2 dagen nadat ik ontslag gekregen had ) en die man zat echt zo te kijken van wtf

[ Bericht 75% gewijzigd door Metro2005 op 11-11-2005 10:50:37 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:44:24 #220
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32172869
Dat de gedachtes helder zijn. Dat er geen chaos heerst in het denken. Dat het denken gesmeerd loopt. Dat het denken rustig en luchtig van aard is. Dat je minder stress ervaart bij het denken.

Dat is mijn interpretatie ervan. Ik zeg vaker van, ik voel me helder van geest. In principe is dan mijn denken goed geregeld. En helder zijn van denken voelt bij mij als zeker aan. Bij het heldere denken heb ik ook vaak een oplossing voor problemen, dan denk ik te weten hoe de vork in de steel zit en zijn er geen vraagtekens meer.

Dat ene met getal 16 was een ingeving. Het kwam ineens bij me naar boven. Uit het niets. Dat kan ook te maken hebben met iets anders natuurlijk. Dat 16 voor iets anders staat. Misschien krijg ik ooit wel een kind dat op de 16e geboren gaat worden, of ga ik zelf dood op de 16e. Of wat dan ook.

Daarom moet je 16 niet serieus nemen. Misschien is het helemaal niets. Of misschien wel toevallig, maar dan kan het toeval zijn

Helder denken voelt ook wel eens aan alsof de puzzel op de plek valt. Dan zijn er soms van die momenten hier dan lijkt alles op de plek te vallen. Dan is het een moment van verstandsverbijstering ook
pi_32172922
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:41 schreef Bastard het volgende:
Come to think of it.. wat is een helderdenkende eigenlijk?
Come to think of it. De grens tussen denken en voelen is soms dun. Dus bestaat helderdenkend wel? is dat niet een onderdeel van heldervoelend zijn en waar ligt de grens, als die er al is?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32172949
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat de gedachtes helder zijn. Dat er geen chaos heerst in het denken. Dat het denken gesmeerd loopt. Dat het denken rustig en luchtig van aard is. Dat je minder stress ervaart bij het denken.

Dat is mijn interpretatie ervan. Ik zeg vaker van, ik voel me helder van geest. In principe is dan mijn denken goed geregeld. En helder zijn van denken voelt bij mij als zeker aan. Bij het heldere denken heb ik ook vaak een oplossing voor problemen, dan denk ik te weten hoe de vork in de steel zit en zijn er geen vraagtekens meer.

Dat ene met getal 16 was een ingeving. Het kwam ineens bij me naar boven. Uit het niets. Dat kan ook te maken hebben met iets anders natuurlijk. Dat 16 voor iets anders staat. Misschien krijg ik ooit wel een kind dat op de 16e geboren gaat worden, of ga ik zelf dood op de 16e. Of wat dan ook.

Daarom moet je 16 niet serieus nemen. Misschien is het helemaal niets. Of misschien wel toevallig, maar dan kan het toeval zijn

Helder denken voelt ook wel eens aan alsof de puzzel op de plek valt. Dan zijn er soms van die momenten hier dan lijkt alles op de plek te vallen. Dan is het een moment van verstandsverbijstering ook
Of misschien moet ik nog 16 sollicitatiebrieven schrijven voor ik werk vind
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:48:56 #223
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32172966
Voelen en denken ligt inderdaad dicht bij elkaar. Dat past ook in elkaar. X marks the spot is het dan.

Voel je je helder dan denk je vanzelf ook helder
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:49:36 #224
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32172981
helderdenkend bestaat niet. heldervoelend en helderwetend wel
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:50:09 #225
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32172991
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:48 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Of misschien moet ik nog 16 sollicitatiebrieven schrijven voor ik werk vind
Dat kan ook

16 is een willekeurig getal. Willekeur. Zoals de lotto-getallen vallen. Maar misschien zit die 16 toch ergens daarboven te zweven en moet die 16 nog vallen ergens?

Toch eens de lotto getallen invullen weer. Misschien pluk ik de juiste wel eruit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')