helaas is dat bij sommige mensen wel het gevalquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:28 schreef Bastard het volgende:
Sja dat solliciteren, breek me de bek niet open. Ik heb een jaar lang lopen solliciteren om uiteindelijk deze baan te krijgen. Ik mag niet klagen, heb tenminste werk, maar wat zit ik hier ongelukkig.
Maar alles beter dan thuis zitten en solliciteren, sollciitatiegesprekken die een automatisme worden, en boze brieven krijgen als je een handtekening bent vergeten te zetten op je werkbriefje.
En dan willen ze straks ook nog na een jaar je uitkering stoppen... alsof je voor je lol thuis zit zeker, alsof je voor niks solliciteert.
ja zoveel boeiende games komen er ook uit dat je er 24/7 naar gaat kijken... gamen is leuk... naar games kijken is alweer een stukje minder grappigquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:09 schreef Enyalius het volgende:
games. een station gewijd 24/7 aan games. dat is pas een gat in de markt. snap niet dat idioten zoals van de ende er niet op gesprongen zijn tot nu toe.
beeb ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:26 schreef Mirage het volgende:
Bastard, waar blijft je beeb ?
Wist ik het maar Miragequote:Op vrijdag 11 november 2005 10:26 schreef Mirage het volgende:
Bastard, waar blijft je beeb ?
when i snap my fingers... her water will breakquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wist ik het maar Mirage
Tis niet dat het nog heel lang kan gaan duren ofzo.. maar de uitgerekende datum zijn we inmiddels gepasseerd.
Is hier een helderziende die aan kan geven wanneer ze komt?
Ik ben helemaal niksquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:35 schreef Dromenvanger het volgende:
16 november 2005
Nee ik kreeg 16 door. Maar spijker me niet vast. Toen je vroeg krijgt iemand wat door dacht ik direct aan 16. Maar dat kan ook een foute calculatie zijn. En daarbij ben ik niet zo helderziend. Alleen heldervoelend. Of helderdenkend.
Good luck and fun with the baby alvast!!!
Ja, ik ken het. Ken mensen die nog nooit gewerkt hebben. Altijd een uitkering hebben gehad.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
helaas is dat bij sommige mensen wel het geval
maar ik ben ook heeeeeel blij met me werk
Come to think of it. De grens tussen denken en voelen is soms dun. Dus bestaat helderdenkend wel? is dat niet een onderdeel van heldervoelend zijn en waar ligt de grens, als die er al is?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:41 schreef Bastard het volgende:
Come to think of it.. wat is een helderdenkende eigenlijk?
Of misschien moet ik nog 16 sollicitatiebrieven schrijven voor ik werk vindquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat de gedachtes helder zijn. Dat er geen chaos heerst in het denken. Dat het denken gesmeerd loopt. Dat het denken rustig en luchtig van aard is. Dat je minder stress ervaart bij het denken.
Dat is mijn interpretatie ervan. Ik zeg vaker van, ik voel me helder van geest. In principe is dan mijn denken goed geregeld. En helder zijn van denken voelt bij mij als zeker aan. Bij het heldere denken heb ik ook vaak een oplossing voor problemen, dan denk ik te weten hoe de vork in de steel zit en zijn er geen vraagtekens meer.
Dat ene met getal 16 was een ingeving. Het kwam ineens bij me naar boven. Uit het niets. Dat kan ook te maken hebben met iets anders natuurlijk. Dat 16 voor iets anders staat. Misschien krijg ik ooit wel een kind dat op de 16e geboren gaat worden, of ga ik zelf dood op de 16e. Of wat dan ook.
Daarom moet je 16 niet serieus nemen. Misschien is het helemaal niets. Of misschien wel toevallig, maar dan kan het toeval zijn
Helder denken voelt ook wel eens aan alsof de puzzel op de plek valt. Dan zijn er soms van die momenten hier dan lijkt alles op de plek te vallen. Dan is het een moment van verstandsverbijstering ook
Dat kan ookquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of misschien moet ik nog 16 sollicitatiebrieven schrijven voor ik werk vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |