Dat wat je hier beschrijft was mijn scenario van gister. Daarom moest ik het afgelopen nacht ook inhalen.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
Misschien hadden we onze beide uitersten beter kunnen delen....
ik was om 3.00 uur wakker en heb niet meer geslapen. Rond 5.00 uur begon ik eindelijk half te doezelen bedacht Brian dat het tijd was om wakker te worden en meteen merlyn maar ook wakker te maken....
Wat er dus op neer komt dat ik amper 3 uurtjes chaotische slaap heb gehad.
maar mijn kind is wel op tijd op school gekomen !![]()
Wat heb je met die vinger gedaan dan? Beetje teveel gebruikt. Een soort RSIquote:Op donderdag 10 november 2005 09:30 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb een pijnlijke vingernet of er een spier verrekt is ofzo
ik had het idd beloofd..... maar daarna gelijk helemaal vergetenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:18 schreef Enyalius het volgende:
lekker geregeld. geen restaurant of zo voorbereid? slecht hoor
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat heb je met die vinger gedaan dan? Beetje teveel gebruikt. Een soort RSI
Ik voel me net als gisteren. Ben me niet echt bewust van wat er om me heen gebeurdquote:Op donderdag 10 november 2005 12:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe gaat het met jullie vandaag?
Ik voel me goed!! Vandaag lijkt een herboren dag te zijn voor mij. Wederom geen vuiligheid in de lucht hier op de een of andere manier. Alsof ik helder benHelder-ziend in de zin van, ik zie zuiver en het beeld dat ik geprojecteerd krijg op het netvlies is 100 procent zichtbaar zonder afwijkingen.
Maar je hebt dan ook problemen in zekere mate. Misschien ligt het daaraan, dat de zorgen om je pa in je hoofd zitten nog misschien? Heb ik zorgen dan zie ik ook niet alles helder en ben ik me ook niet bewust op een manier waarop ik zou moeten zijn.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:37 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik voel me net als gisteren. Ben me niet echt bewust van wat er om me heen gebeurd
Gevoel alsof ik nog thuis in bed lig en dit allemaal droom.
Dus ik maak het allemaal mee maar het voelt niet 'echt'
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Rustig aandoen is belangrijk denk ik. Lekker relaxt leven en vooral geen 10 stappen vooruit leven en niet teveel denken en vooral luchtig denken volgens mij. Niet teveel piekeren want dat heeft vaak geen zin.
Maar dat is weer een hele makkelijke benadering van het hele gebeuren. Het leven lijkt soms zo simpel voor mij te zijn. Maar dat is ook maar in periodes
Juiste balans van inspanning en ontspanning = balans en stabiliteitquote:Op donderdag 10 november 2005 13:29 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Juiste balans van inspanning en ontspanning = denk ik erg belangrijk.
Yepquote:Op donderdag 10 november 2005 13:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Juiste balans van inspanning en ontspanning = balans en stabiliteit
De balans![]()
Dan heb je de balans opgemaakt voor jezelf, dat heeft dan ook te maken met je energie-huishouding, dat je die in de juiste banen leidt, jezelf kunnen controleren dus, zelf-controle en zelf-aansturing, dan ben je niet afhankelijk van een gevoel dat je niet wilt hebben. Dan ben je zelf-beschikkend als mens zijndeZoals ze dat ook in bedrijven doen. Maar dan met de ideale balans tussen inkomsten en uitgaves.
Balans draait veel om denk ik. Anders ontstaan er gaten en vloeit er energie weg. Met balans zit je vanzelf goed in je vel en zijn er tevens geen gaten in je aura te bekennen.
En dan is het niet erg om iedere dag een biertje te drinkenOm ff mijn bier-gebruik goed te praten
Maar over je hoofdpijn, dat zal wel komen door teveel stress inderdaad. Dan krijg je vanzelf lichamelijke klachten.
klinkt bekend in de oren. ik kocht vroeger alles op een impulsieve manier. eerst kreeg ik kleedgeld en ging altijd op aan muziek cd's, games en snoep. daarna ging me salaris altijd op aan games, laatste technische dingetjes voor de pc, horloge met geheugen, geheugenstick, laptop noem het maar op. daarna kreeg ik diepe schulden voor een tijdje en me ouders sprongen bij op het moment dat ik echt vast zat en wat brieven van deurwaarders had gehad. wat kan ik zeggen...ben hard leersquote:Op donderdag 10 november 2005 13:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Vrijdag krijg ik nieuw "salaris" ik denk dat ik een boeddah beeld ga kopen voor op zolder. Of ik zet het geld weg voor iets anders. Zelf kan ik nog steeds niet met geld omgaan Enyalius, daar moet ik dus wat aan doen. Als ik wat zie, dan wil ik het graag meteen hebben. Ik koop vaak impulsief. En daarna stelt hetgeen dat ik gekocht heb dan teleur en ligt het in een hoek weg te stoffen.
Spanningen zijn er om afgebroken te worden, in ieder geval te verminderen. Spanningen versta ik onder dat je vastzit aan riemen als het ware. Spanningen zie ik als riemen die vrijheid wegnemen. Spanningen zorgen voor een spanningsveld waar je als het ware in vastzit. Geen spanning wilt zeggen dat je los bent en misschien is het lichaam dan vanzelf ook losser?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:44 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Yep, onbewuste spanning.
En ik ben er goed in om erin mee te gaan/op te gaan. To sensitive enzo daarvoor.
En vaak doe ik het niet alleen zelf, althans ik begin er niet mee, maar eenmaal begonnen, ga ik er wel in mee. Fout dus, want het blijft bij mij hangen en anderen liggen lekker in bed of gaan glimlachend verder.
Je leert er mee omgaan als het fout loopt denk ik ook inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2005 13:48 schreef Enyalius het volgende:
[..]
klinkt bekend in de oren. ik kocht vroeger alles op een impulsieve manier. eerst kreeg ik kleedgeld en ging altijd op aan muziek cd's, games en snoep. daarna ging me salaris altijd op aan games, laatste technische dingetjes voor de pc, horloge met geheugen, geheugenstick, laptop noem het maar op. daarna kreeg ik diepe schulden voor een tijdje en me ouders sprongen bij op het moment dat ik echt vast zat en wat brieven van deurwaarders had gehad. wat kan ik zeggen...ben hard leers
sindsdien zorg ik er voor dat ik me vaste lasten gewoon betaal. sparen deed ik nog steeds niet echt. alles aan me ouders terug betalen en de rest ging nog steeds impulsief op aan games en computer.
tegenwoordig maak ik een lijsje van alles wat ik hebben wil en nodig heb. ik doe me vasten lasten, spaar wat, zorg dat ik nog wat over heb om eventuele leuke dingen te doen en de rest gaat op om beetje bij beetje dingen te kopen van mijn lijstje met dingen die ik wil. vroeger had ik alles en was ik niet gelukkig, het ging zo makkelijk dat het geen waarde meer had. nu wil ik iets, spaar ik, en koop ik het.
zodoende geen schulden meer, wordt niet meer afgeleid door zaken van me aardse leven, kan doen wat en wanneer ik maar wil. en je houdt dingen op je lijstje over om rond je verjaardag/kerst e.d. nog wat te kunnen vragen als je familie vraagt van wat je hebben wilt. ik heb nog wel een lijstje met een stuk of 60-70 boeken en wat ouderwetse viking kleding/drink hoornen die ik wil
me opa zei ook altijd al "als je iets wilt, en je hebt het geld er niet voor, ga dan sparen. leningen zorgen alleen maar voor meer problemen" en hij had nog gelijk ook.
Hehe, wie weet doe ik het dan wel onbewust, zelfs mijn omgeving doet soms lekker mee.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Spanningen zijn er om afgebroken te worden, in ieder geval te verminderen. Spanningen versta ik onder dat je vastzit aan riemen als het ware. Spanningen zie ik als riemen die vrijheid wegnemen. Spanningen zorgen voor een spanningsveld waar je als het ware in vastzit. Geen spanning wilt zeggen dat je los bent en misschien is het lichaam dan vanzelf ook losser?
Je beweegt dan losser ook. Je bent minder houterig.
Het is een kwestie van loslaten van die spanning. En dat is ook een kwestie van focus als je het mij vraagt. Spanning doorbreken door de spanning ff sterker te maken waardoor er elasticiteit optreedt in de spanning. Dan wordt het spanningsveld dus ff sterker en als de spanning weer terug keert naar de oude staat. Dan is het slapper van aardDan is de spanning dus weg.
Zo dit is ff te technisch maar zo heb ik het aangepakt. Bij heftige spanning doe ik vaak uit instinct de spanning nog sterker maken, totdat er iets knapt en dan komt er weer rust in het hele gebeuren.
Een gigantische kracht-inspanning uitoefenen om zo te komen tot een groter ontspannings-veld. Dan kun je misschien de 4e dimensie inlopen voor jezelf. Dan heb je je eigen wereld gecreeërd. Nee dit gaat te ver. Zolang ik maar op deze wereld ontspannen ben.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:03 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Hehe, wie weet doe ik het dan wel onbewust, zelfs mijn omgeving doet soms lekker mee.
De spanning opvoeren tot een ongekende hoogte, om zelf vanaf een piek, los te kunnen laten, omdat je niet meer anders kan. Geweldig systeem! En je lichaam is je instrument, je zintuigen de ontvangers, je gedachtes de triggers en/of erger-makers.
En je ziel, je ziel geeft je de uiteindelijke rust en kracht.
Zucht...![]()
Inderdaad sparen zonder echte reden ookquote:Op donderdag 10 november 2005 14:06 schreef Enyalius het volgende:
of je kunt gewoon eens lekker op vakantie gaan ergens. ook lekker. zo ben ik van plan naar Avebury te gaan ergens volgend jaar. een weekje spenderen in de oudste energieen die er op deze aarde nog aanwezig zijn, en daar zijn niet veel bronnen meer van. Stonehenge...pfft das voor energetische watjes die het echte werk niet aan kunnen
Nee, volgens mij gaat dat helemaal niet te verquote:Op donderdag 10 november 2005 15:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Een gigantische kracht-inspanning uitoefenen om zo te komen tot een groter ontspannings-veld. Dan kun je misschien de 4e dimensie inlopen voor jezelf. Dan heb je je eigen wereld gecreeërd. Nee dit gaat te ver. Zolang ik maar op deze wereld ontspannen ben.
True, denk ik.quote:Samenkomst van alles. Alsof je een machine bent een beetje maar dan een apparaat van heb ik jou daar. Machine-headNee, ik ben geen machine. Ik ben gewoon bezig mezelf te transformeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |