ja hoor, kijk maar in de soopquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:55 schreef Auticia het volgende:
[..]
Zou mooi zijn hè. Ben je behalve centjes lichter ook wat wijzer geworden?
Oh hou op. Mijn hele pc moest verbouwt omdat ik per ongeluk een DirectX 8 ofzo had geinstalleerd. Dat pikte Morrowind nietquote:Op woensdag 23 november 2005 11:14 schreef Uhmmie het volgende:
alleen morrowind wil het op mijn pc dus ECHT niet doen
iets met videodrivers
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:48 schreef inkie1010 het volgende:
Ooo Obelix heeft net zo lief op schoot liggen pittenmet ze oogjes zelfs dicht, dat doet hij bijna nooit, dus hij was echt op ze gemakkie
zitten daar ook zijdehoenders bij ingepland?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:39 schreef Lotjeb het volgende:
Bordspellen
Dieren
Net samen met een studiegenoot onze toekomst qua dieren gepland...
Later wil ik graag:
2 poezen (al aanwezig)
kippen
schapen
Hij heeft zijn bakje net leeg zag ikquote:Op donderdag 24 november 2005 10:03 schreef Spindizzy het volgende:
Agossie, Arme SpikeGeef hem maar een dikke knuffel van mij. Wil hij ook niet met zijn Kong spelen? Misschien dat je daar een plakkie Duck in kunt plakken.
Krijgt hij Rescue druppels? Dat wil nog wel eens helpen met dit soort paniektoestanden. Ik heb het tegenwoordig standaard in mijn jaszak zitten voor Casper.
hij wil vast heel veel sinterklaaskadootjesquote:Op donderdag 24 november 2005 10:17 schreef Spindizzy het volgende:
Gaat goed met SmekHelemaal beter en hij is de laatste paar weken ontzettend lief
![]()
Je ontkomt er niet aan hoor, ze beginnen er op de creche/kleuterschool al mee, het zit verweven in het kind zijn, in je omgeving het is overalquote:Op donderdag 24 november 2005 11:42 schreef Spindizzy het volgende:
Ik weet nog hoe belazerd ik me voelde toen mijn moeder het me vertelde. Zou ik mijn kinderen nooit aan willen doen
En dan wil je niet liegen tegen je kind, geloofd hij je gewoon niet omdat de rest van de wereld het maar al te graag volhoudt die leugen...quote:Op donderdag 24 november 2005 11:42 schreef Spindizzy het volgende:
Ik weet nog hoe belazerd ik me voelde toen mijn moeder het me vertelde. Zou ik mijn kinderen nooit aan willen doen
Gezellig kinderfeest jaquote:Op donderdag 24 november 2005 14:36 schreef Uhmmie het volgende:
en is dus de schok ook niet zo groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |