De spanning stijgt in huize erodome, na al het nare nieuws nu eindelijk eens goed nieuws.
De keuze voor een nieuwe hond is gemaakt, na veel wikken en wegen en rondkijken, nog eens nadenken kwamen we langs een lekkere vent van 7 maanden gewandeld en dat koppie stal ons hart, de beschrijving erbij was ook helemaal top voor ons en toen we gingen informeren naar hem werd het alleen nog maar beter.
Aangezien ik de kans meer dan klein inschat dat het nu alsnog niet door zal gaan een eerste voorstel ronde dus!
Hij is een akbash van 7 maanden oud, toch geen makkelijk ras dus, maar de akbash ken ik al erg lang en blijf het een meer dan geweldige hond vinden, we zijn dus in de wolken met deze keuze.
Hij wordt door de mensen in duitsland (waar hij nu zit tijdelijk nadat hij weggehaalt is bij een eigenaar die hem uit turkye heeft gehaalt en hem slecht behandelde) beschreven als een ontzettende vrolijke hond, voor een akbash erg sociaal, super leergierig en heel erg, maar dan ook heel erg slim(vb, mensen hebben een intercom waarmee ook de deur opengaat zeg maar, hond doet de deur dus open voor bezoek
![]()
).
Ohhhhhhhh wat gaan we een lol hebben met deze hond, ik verheug me er zeer op!!!!
Eigenlijk hoeft er alleen nog een afspraak gemaakt te worden om naar duitsland te gaan voor hem, verder is het eigenlijk al rond, heel misschien dus al dit weekend, maar dat moeten we nog even aanzien.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.