quote:Op dinsdag 8 november 2005 03:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee dat ging ff nie![]()
Maare die vis maybe wat korter![]()
Het eten van vis voorspelt warme en langdurige verbintenissen.misschien iets met Roel
Oh, dan ben ik blij dat ik mijn hoofdje er niet over gebroken heb.quote:Op dinsdag 8 november 2005 03:30 schreef Minouishere het volgende:
niet echt, maar ik heb de moeite genomen om de eerste zinnen te lezen en daarin stond niet veel goeds vermeld over mensen die over tanden afbrokkelen enzo dromen.......is blijkbaar een slecht teken....
quote:Op dinsdag 8 november 2005 03:39 schreef scanman01 het volgende:
De regie denkt "kut, moeten we die twee weer gaan volgen"
Dat kan ik helemaal niet johquote:
ha die is wel geweldig hobje !!quote:Op dinsdag 8 november 2005 03:39 schreef MissHobje het volgende:
[afbeelding] die grijns van Roel net![]()
Yepquote:Op dinsdag 8 november 2005 03:43 schreef Minouishere het volgende:
daar loopt liesje toch?
Lijkt me sterk aangezien Dido achter Roel lag en hij zijn armen voor hem had.quote:Op dinsdag 8 november 2005 03:40 schreef ART het volgende:
Volgens mij duwde Roel Dido van zich af of zo. Dat maak ik er uit op.
Ik zie alleen maar bedden nu. Dus iedereen ligt nu echt plat?quote:
De zenders lagen nog bij de bedden denk ik. Dus wij hoorden niks en BB ook nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 03:46 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien Dido achter Roel lag en hij zijn armen voor hem had.
Dido kreeg gewoon niet genoeg aandacht en ging er toen maar vandoorSnap alleen niet wat er nu zo grappig was
was ook helemaal niet grappig, alleen dido doet net alsof, in weze is ze nog nooit zo gekrenkt geweest, zal roel morgen wel weer moeten ontgeldenquote:Op dinsdag 8 november 2005 03:46 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dido kreeg gewoon niet genoeg aandacht en ging er toen maar vandoorSnap alleen niet wat er nu zo grappig was
Je kunt ook een duw naar achteren geven. Zo van: zout op!quote:Op dinsdag 8 november 2005 03:46 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
bijna iedereen scanquote:Op dinsdag 8 november 2005 03:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar bedden nu. Dus iedereen ligt nu echt plat?
Bij mij wel ja, maar daarnet liep er een soort geest door de gang in de vorm van Lieskequote:Op dinsdag 8 november 2005 03:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar bedden nu. Dus iedereen ligt nu echt plat?
Is die nu al geneukt of niet?quote:Op dinsdag 8 november 2005 03:47 schreef Minouishere het volgende:
[..]
was ook helemaal niet grappig, alleen dido doet net alsof, in weze is ze nog nooit zo gekrenkt geweest, zal roel morgen wel weer moeten ontgelden![]()
oei, laat scan het niet horen......waar is ze eigenlijk naartoe gegaan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 03:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bij mij wel ja, maar daarnet liep er een soort geest door de gang in de vorm van Lieske![]()
Volgens mij niet, al was er wel een poging daartoe maar ik kan het mis hebbenquote:
ja dat kan ook eigenlijk niet andersquote:Op dinsdag 8 november 2005 03:52 schreef ART het volgende:
Dido volgens mij.
Ja okeey dat zou kunnen. Dido is ook een kutwijf dat ze hem probeert wakker te makenquote:Op dinsdag 8 november 2005 03:48 schreef ART het volgende:
[..]
Je kunt ook een duw naar achteren geven. Zo van: zout op!
Hilarisch is natuurlijk dat hij haar al weken in bed probeert te krijgen en nu in zijn slaap van zich af duwt. Als dat het is. Maar Dido maakte zo'n soort beweging.
Ik ben niet bang van hem, denk ikquote:Op dinsdag 8 november 2005 03:50 schreef Minouishere het volgende:
[..]
oei, laat scan het niet horen......waar is ze eigenlijk naartoe gegaan?
en wie niest daar zo beschaafd trouwens? ik denk chantal......![]()
T was dus een knap staaltje acteerwerkquote:Op dinsdag 8 november 2005 03:47 schreef Minouishere het volgende:
[..]
was ook helemaal niet grappig, alleen dido doet net alsof, in weze is ze nog nooit zo gekrenkt geweest, zal roel morgen wel weer moeten ontgelden![]()
Ja baasquote:Op dinsdag 8 november 2005 03:54 schreef scanman01 het volgende:
Voor de mensen die even wat willen doen heb ik net een topic geopend:
POLL - Hoe vind jij BB5 tot nu toe?
Allemaal even stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |