quote:Op dinsdag 8 november 2005 03:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee dat ging ff nie![]()
Maare die vis maybe wat korter![]()
Het eten van vis voorspelt warme en langdurige verbintenissen.misschien iets met Roel
Oh, dan ben ik blij dat ik mijn hoofdje er niet over gebroken heb.quote:Op dinsdag 8 november 2005 03:30 schreef Minouishere het volgende:
niet echt, maar ik heb de moeite genomen om de eerste zinnen te lezen en daarin stond niet veel goeds vermeld over mensen die over tanden afbrokkelen enzo dromen.......is blijkbaar een slecht teken....
quote:Op dinsdag 8 november 2005 03:39 schreef scanman01 het volgende:
De regie denkt "kut, moeten we die twee weer gaan volgen"
Dat kan ik helemaal niet johquote:
ha die is wel geweldig hobje !!quote:Op dinsdag 8 november 2005 03:39 schreef MissHobje het volgende:
[afbeelding] die grijns van Roel net![]()
Yepquote:Op dinsdag 8 november 2005 03:43 schreef Minouishere het volgende:
daar loopt liesje toch?
Lijkt me sterk aangezien Dido achter Roel lag en hij zijn armen voor hem had.quote:Op dinsdag 8 november 2005 03:40 schreef ART het volgende:
Volgens mij duwde Roel Dido van zich af of zo. Dat maak ik er uit op.
Ik zie alleen maar bedden nu. Dus iedereen ligt nu echt plat?quote:
De zenders lagen nog bij de bedden denk ik. Dus wij hoorden niks en BB ook nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 03:46 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien Dido achter Roel lag en hij zijn armen voor hem had.
Dido kreeg gewoon niet genoeg aandacht en ging er toen maar vandoorSnap alleen niet wat er nu zo grappig was
was ook helemaal niet grappig, alleen dido doet net alsof, in weze is ze nog nooit zo gekrenkt geweest, zal roel morgen wel weer moeten ontgeldenquote:Op dinsdag 8 november 2005 03:46 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dido kreeg gewoon niet genoeg aandacht en ging er toen maar vandoorSnap alleen niet wat er nu zo grappig was
Je kunt ook een duw naar achteren geven. Zo van: zout op!quote:Op dinsdag 8 november 2005 03:46 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
bijna iedereen scanquote:Op dinsdag 8 november 2005 03:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar bedden nu. Dus iedereen ligt nu echt plat?
Bij mij wel ja, maar daarnet liep er een soort geest door de gang in de vorm van Lieskequote:Op dinsdag 8 november 2005 03:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar bedden nu. Dus iedereen ligt nu echt plat?
Is die nu al geneukt of niet?quote:Op dinsdag 8 november 2005 03:47 schreef Minouishere het volgende:
[..]
was ook helemaal niet grappig, alleen dido doet net alsof, in weze is ze nog nooit zo gekrenkt geweest, zal roel morgen wel weer moeten ontgelden![]()
oei, laat scan het niet horen......waar is ze eigenlijk naartoe gegaan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 03:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bij mij wel ja, maar daarnet liep er een soort geest door de gang in de vorm van Lieske![]()
Volgens mij niet, al was er wel een poging daartoe maar ik kan het mis hebbenquote:
ja dat kan ook eigenlijk niet andersquote:Op dinsdag 8 november 2005 03:52 schreef ART het volgende:
Dido volgens mij.
Ja okeey dat zou kunnen. Dido is ook een kutwijf dat ze hem probeert wakker te makenquote:Op dinsdag 8 november 2005 03:48 schreef ART het volgende:
[..]
Je kunt ook een duw naar achteren geven. Zo van: zout op!
Hilarisch is natuurlijk dat hij haar al weken in bed probeert te krijgen en nu in zijn slaap van zich af duwt. Als dat het is. Maar Dido maakte zo'n soort beweging.
Ik ben niet bang van hem, denk ikquote:Op dinsdag 8 november 2005 03:50 schreef Minouishere het volgende:
[..]
oei, laat scan het niet horen......waar is ze eigenlijk naartoe gegaan?
en wie niest daar zo beschaafd trouwens? ik denk chantal......![]()
T was dus een knap staaltje acteerwerkquote:Op dinsdag 8 november 2005 03:47 schreef Minouishere het volgende:
[..]
was ook helemaal niet grappig, alleen dido doet net alsof, in weze is ze nog nooit zo gekrenkt geweest, zal roel morgen wel weer moeten ontgelden![]()
Ja baasquote:Op dinsdag 8 november 2005 03:54 schreef scanman01 het volgende:
Voor de mensen die even wat willen doen heb ik net een topic geopend:
POLL - Hoe vind jij BB5 tot nu toe?
Allemaal even stemmen
In het huis of buiten het huis?quote:Op dinsdag 8 november 2005 03:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik volg 't niet meer zo.Maar Roel gaat Dido nog neuken.
![]()
sjesus man, waar haal jij in godsnaam die energie vandaan???quote:Op dinsdag 8 november 2005 03:54 schreef scanman01 het volgende:
POLL - Hoe vind jij BB5 tot nu toe?
Allemaal even stemmen
en ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 03:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
In 't begin even om te kijken wat voor types er in zo'n huis gaan zitten.![]()
Subjectief gezien:quote:Op dinsdag 8 november 2005 03:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
In 't begin even om te kijken wat voor types er in zo'n huis gaan zitten.![]()
zeg dat welquote:Op dinsdag 8 november 2005 04:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Subjectief gezien:
2 leuke mensen (Joost en Dido), 2 aardige mensen (Roel en Rob), en de rest is in meer of mindere mate tuig.
Maar dat is dus mijn persoonlijke visie.
Meningen schijnen wat te verschillen op dat gebied.![]()
Het wordt nu pas wat leuker omdat de personen toch steeds meer banden krijgen en ze ook door langere verblijf nu wat minder bewustzijn met de camera hebben en ze meer zichzelf worden.quote:
Waarom is ligt ze nu dan weer in haar eigen bed?quote:Op dinsdag 8 november 2005 04:01 schreef Minouishere het volgende:
hihi, moet steeds effe kijken naar die cap van miss hobje waar die grijns van roel opstaat toen dido bij 'm in bed dook........geweldig gewoon !
wat denk je zelf ....... omdat ze geen aandacht kreegquote:Op dinsdag 8 november 2005 04:04 schreef melke het volgende:
[..]
Waarom is ligt ze nu dan weer in haar eigen bed?
Serieus?quote:Op dinsdag 8 november 2005 04:05 schreef Minouishere het volgende:
[..]
wat denk je zelf ....... omdat ze geen aandacht kreeg![]()
Gedaanquote:Op dinsdag 8 november 2005 03:54 schreef scanman01 het volgende:
Allemaal even stemmen
ik ga mezelf even quoten ok?quote:Op dinsdag 8 november 2005 04:05 schreef Minouishere het volgende:
[..]
wat denk je zelf ....... omdat ze geen aandacht kreeg![]()
Kan ik je helpen boefjequote:Op dinsdag 8 november 2005 04:08 schreef Minouishere het volgende:
ik ga mezelf even quoten ok?
ik schrijf wel "omdat ze geen aandacht kreeg" maar ik kan het dan ook weten, mannen hebben wat dat betreft echt een bord voor hun harses want vrouwen willen eigenlijk niks liever dan aandacht, ach laat ook maar...........het is al laat....
Er is wel een verschil tussen de aandacht die (de meeste) vrouwen willen en de aandacht die Dido wil hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 04:08 schreef Minouishere het volgende:
[..]
ik schrijf wel "omdat ze geen aandacht kreeg" maar ik kan het dan ook weten, mannen hebben wat dat betreft echt een bord voor hun harses want vrouwen willen eigenlijk niks liever dan aandacht, ach laat ook maar...........het is al laat....
nee, te voorspelbaar, had wel verwacht dat jij zou reageren, weet niet waarom maar je straalt iets uit...........quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 04:10 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen de aandacht die (de meeste) vrouwen willen en de aandacht die Dido wil hoor
ja daarom ben ik ook op hem gevallen...quote:Op dinsdag 8 november 2005 04:11 schreef Minouishere het volgende:
[..]
nee, te voorspelbaar, had wel verwacht dat jij zou reageren, weet niet waarom maar je straalt iets uit...........
Daar denk ik dan inderdaad heel anders overquote:Op dinsdag 8 november 2005 04:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Subjectief gezien:
2 leuke mensen (Joost en Dido), 2 aardige mensen (Roel en Rob), en de rest is in meer of mindere mate tuig.
Maar dat is dus mijn persoonlijke visie.
Meningen schijnen wat te verschillen op dat gebied.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 04:10 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen de aandacht die (de meeste) vrouwen willen en de aandacht die Dido wil hoor
Dat hadden we al door hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 04:08 schreef Minouishere het volgende:
[..]
toch nog wat opgestoken dus?quote:Op dinsdag 8 november 2005 04:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hadden we al door hoor... Miss Dido heeft ons dat zéér goed duidelijk gemaakt de afgelopen maanden.
Als er iets uitgaat van mijn posts moet dat wel mijn liefde voor Yolande zijn, en voor de rest wil ik alle vrouwen bijstaan in dit topic van BBquote:Op dinsdag 8 november 2005 04:11 schreef Minouishere het volgende:
nee, te voorspelbaar, had wel verwacht dat jij zou reageren, weet niet waarom maar je straalt iets uit...........
Ik vind 't maar stel berekende zeikers die gewoon saai zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 04:16 schreef Minouishere het volgende:
van mij mogen rob en chantal ook wel blijven maar dat zit 'm meer in de leeftijd en waar ze vandaan komen denk ik.....
Ja, echt! Ik wist wel dat voor sommige vrouwen de interesse stopt zodra ze 'beet' hebben zeg maar, maar dat het zo erg kon zijn had ik niet voor mogelijk gehouden.quote:
Ik heb al erg lang dezelfde en mijn tip is om zelf onberekenbaar te zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 04:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, echt! Ik wist wel dat voor sommige vrouwen de interesse stopt zodra ze 'beet' hebben zeg maar, maar dat het zo erg kon zijn had ik niet voor mogelijk gehouden.
Beetje naief dus
dan heb je rob gisteravond niet gezien zeker met nathaliequote:Op dinsdag 8 november 2005 04:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vind 't maar stel berekende zeikers die gewoon saai zijn.![]()
vanavond is gebleken dat dat voor mannen dus ook geldt........we zijn niet zo verschillend eigenlijk....quote:Op dinsdag 8 november 2005 04:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, echt! Ik wist wel dat voor sommige vrouwen de interesse stopt zodra ze 'beet' hebben zeg maar, maar dat het zo erg kon zijn had ik niet voor mogelijk gehouden.
Beetje naief dus
Je zit het dus stiekem gewoon fanatiek te volgen, he?quote:Op dinsdag 8 november 2005 04:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vind 't maar stel berekende zeikers die gewoon saai zijn.![]()
heb jij een meisje?quote:Op dinsdag 8 november 2005 04:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb al erg lang dezelfde en mijn tip is om zelf onberekenbaar te zijn.![]()
Da's voorspelbaar, ik probeer er 1 die niet op de zwarte lijst staat.quote:Op dinsdag 8 november 2005 04:21 schreef Minouishere het volgende:
[..]
dan heb je rob gisteravond niet gezien zeker met nathalie![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 04:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je zit het dus stiekem gewoon fanatiek te volgen, he?
Net als al die andere kastBB-kijkers.
In 't begin ff maar mijn DVD's kwamen te traag binnen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 04:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je zit het dus stiekem gewoon fanatiek te volgen, he?
Net als al die andere kastBB-kijkers.
Ik zou een vrouw als het uitkomt ook zo kunnen uitdagen tot het uiterste en dan zeggen ik krijg honger maar ik ga thuis etenquote:Op dinsdag 8 november 2005 04:22 schreef Minouishere het volgende:
vanavond is gebleken dat dat voor mannen dus ook geldt........we zijn niet zo verschillend eigenlijk....
jaaaaaaaaaaaaaa daar staat het, APK op het kussen..............quote:Op dinsdag 8 november 2005 04:26 schreef Muerte het volgende:
Mensen mijn streams gaan uit, ik ga mijn werk afronden en daarna wordt ik afgelost.
Voor die nog werken een goede wacht en voor die gaan slapen welterusten.
[afbeelding]
Zij doet de deur wel dicht.![]()
[afbeelding]
truste muerte (griezelige naam trouwens), slaap lekker.....quote:Op dinsdag 8 november 2005 04:26 schreef Muerte het volgende:
Mensen mijn streams gaan uit, ik ga mijn werk afronden en daarna wordt ik afgelost.
Voor die nog werken een goede wacht en voor die gaan slapen welterusten.
[afbeelding]
Zij doet de deur wel dicht.![]()
[afbeelding]
Dacht al dat je hem gemist had.quote:Op dinsdag 8 november 2005 04:27 schreef Minouishere het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaa daar staat het, APK op het kussen..............![]()
ja natuurlijk .........quote:Op dinsdag 8 november 2005 04:27 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik zou een vrouw als het uitkomt ook zo kunnen uitdagen tot het uiterste en dan zeggen ik krijg honger maar ik ga thuis eten![]()
sjemig, sorry schat, heb het niet gezien, heeft APK het nou gezien denk je???quote:Op dinsdag 8 november 2005 04:30 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dacht al dat je hem gemist had.![]()
[BB SC 689] Zegt genoeg lijkt me
Ik hoef het jou gelukkig niet te bewijzen, maar ik kan rond neuken wat ik maar wilquote:Op dinsdag 8 november 2005 04:30 schreef Minouishere het volgende:
ja natuurlijk .........
lief van jequote:Op dinsdag 8 november 2005 04:30 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dacht al dat je hem gemist had.![]()
[BB SC 689] Zegt genoeg lijkt me
Geeft toch niet, missen allemaal wel eens wat en wat APK betreft geen idee.quote:Op dinsdag 8 november 2005 04:35 schreef Minouishere het volgende:
[..]
sjemig, sorry schat, heb het niet gezien, heeft APK het nou gezien denk je???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |