Ah veel plezier!quote:Op zaterdag 19 november 2005 07:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit is natuurlijk absurd vroeg voor een zaterdag. Maar ik moet dan ook zo naar de brandoefening voor de komende IDFA.
Een Nikon F65quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:53 schreef oYo het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af welke camera's jullie gebruiken. Ik heb net een nieuwe gekocht; een KM Dynax 5D. Nu nog even tijd vinden om het toestel wat te leren kennen.
Schopje naar [FOT]quote:
Ik hoop voor je dat ie niet snurktquote:Op zondag 20 november 2005 17:31 schreef k_man het volgende:
Hé leuk, op de site van Koning Aap kun je al de samenstelling van de groepen zien.
Valt qua leeftijd erg mee deze keer. Zeker voor een reis in deze prijsklasse. Er zijn meerdere mensen uit bouwjaar 1975 of daar in de buurt.En het ziet er naar uit dat ik een kamer moet delen met een alleereizende man uit 1973.
Het is ongetwijfeld een rokende, stelende, snurkende, homofiele psychopaat met een drankprobleem. Maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op zondag 20 november 2005 18:03 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ie niet snurkt
Ik kan dit jaar wéér niet naar de IDFA!quote:Op zaterdag 19 november 2005 07:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit is natuurlijk absurd vroeg voor een zaterdag. Maar ik moet dan ook zo naar de brandoefening voor de komende IDFA.
Wacht je op een PTA'er die in TRV een topic opent met de titel: "groepsreizen zijn voor kneusjes"?quote:Op maandag 21 november 2005 18:08 schreef k_man het volgende:
Zozo.
Minolta S414 digitaal 4MP, 4x zoom enzo. Niet echt fantastische camera, maar doet z'n werk voor nu.quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:53 schreef oYo het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af welke camera's jullie gebruiken. Ik heb net een nieuwe gekocht; een KM Dynax 5D. Nu nog even tijd vinden om het toestel wat te leren kennen.
Hmm, daar hadden we toch al een centraal topic voor?quote:Op maandag 21 november 2005 18:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wacht je op een PTA'er die in TRV een topic opent met de titel: "groepsreizen zijn voor kneusjes"?
Helaas, zo ver reikt mijn invloed niet.quote:Op maandag 21 november 2005 16:32 schreef Hik het volgende:
Ik kan dit jaar wéér niet naar de IDFA!![]()
(Kun jij als vrijwilliger zijnde het programma niet nog een weekje opschuiven?)
Dat vond je vast jammer.quote:-knip-
Pikken hoefden niet, maar moet wel zeggen dat die KLM-clinic een stúk makkelijker is dan de GGD: geen afspraken, lekker snel, prima!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |