jap, dacht ik ook gelijk aan.quote:Op zondag 20 november 2005 02:20 schreef Quarks het volgende:
ErwinRommel dacht ik?
behalve de frikadelen, hebben we hier gelukkig wel alles (curry maak ik zelf)quote:Op zondag 20 november 2005 02:31 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
hm....ik denk dat ik hier even een frikadel in de frituur gooi en dan wat mayo/curry erbij..beetje uit....of zou ik toch gewoon een friet mét maken?...hebben ze zeker niet in brazilie he?>
Volgens mijn braziliaanse moeder niet.quote:Op zondag 20 november 2005 02:36 schreef teknomist het volgende:
Zijn die Braziliaanse vrouwen nou echt zo makkelijk en gewillig?.
Recipe for real Dutch Croquettesquote:Op zondag 20 november 2005 02:40 schreef Sapo het volgende:
[..]
behalve de frikadelen, hebben we hier gelukkig wel alles (curry maak ik zelf)Mis alleen de krokettten, bamischijven en mexicanos wel
![]()
Als iemand me kan vertellen hoe ik die dingen zelf kan maken, met name de kroketten...graag!
quote:
wat luchtiger gekleed djiezussssssssssquote:Op zondag 20 november 2005 02:50 schreef Sapo het volgende:
Ik kan jullie weinig vertellen over de Braziliaanse vrouwen als het om sex e.d. gaat, gezien ik maar met één vrouw hier wat heb (en ooit gehad heb) en ben met haar getrouwd, dus is ze de eerste en de laatste als het goed is![]()
Ik heb in ieder geval niks te klagen...Maar als je het hier eens bekijkt, dan is het een beetje hetzelfde als in het westen van nederland, alleen wat "luchtiger" gekleed zeg maar.
De reden dat ik hier ben gaan wonen is omdat een relatie heb (en inmiddels getrouwd) met een Braziliaanse. Aangezien de procedures om een buitenlandse naar Nederland te laten emigreren niet bepaald makkelijk en kort zijn, de huidige houding van de Nederlandse bevolking jegens "de buitenlanders" niet bepaald best is en zij met haar studie hier weinig kan, kon ik niet veel kanten op. Gezien ik een technische studie heb gevolgd, is het op zich niet zo moeilijk werk te vinden gezien dat wat universeler is. Stage doen in Brazilië aan de andere kant...dat is een ramp! De hoeveelheid papierwerk is meer dan voor het emigreren... Via een vriend van ons heb ik stage kunnen lopen en heb ik een goede baan.quote:Op zondag 20 november 2005 02:42 schreef Bonobo11 het volgende:
Hoe kom je erbij om in Brasil te gaan wonen?
Is het lastig met werk etc.
Oke, oke, het is hier inderdaad wat vrijer (minder bekrompen als je het mij vraagt) dan in Nederlandquote:Op zondag 20 november 2005 02:57 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wat luchtiger gekleed djiezussssssssss![]()
Misschien ook omdat het een stuk warmer isquote:Op zondag 20 november 2005 03:07 schreef Sapo het volgende:
[..]
Oke, oke, het is hier inderdaad wat vrijer (minder bekrompen als je het mij vraagt) dan in Nederland
Dat hebben ze hier nog niet helemaal begrepen volgens mij. Althans, wat de kleding van de mannen betreft.Daarom moet ik, net zoals de rest, met een lange broek en overhemd naar het werk. Ook als het 42 graden isquote:Op zondag 20 november 2005 03:10 schreef Quarks het volgende:
[..]
Misschien ook omdat het een stuk warmer is
Er is hier inderdaad wel meer misdaad, maar dat hangt ook heel sterk af van de wijk. Het is als je het mij vraagt is het niet veel anders als in andere grote steden. Er zijn dus inderdaad wijken waar je 's nachts dus maar beter niet kan komen als je er niks te zoeken hebt.quote:Op zondag 20 november 2005 13:09 schreef EggsTC het volgende:
Ik hoor van veel mensen dat brazillie, de buurt van rio, extreem geweldadig is snachts. Wat is daar van waar?
Ben zelf blank, net als mijn vrouw. De meeste mensen weten het niet, maar je zou verbaast staan over het aantal blanken (europeaanse afkomst) dat hier woont. Je ziet overigens wel dat blank vooral met blank omgaat en idem afro-brazilianen. Dat heeft weinig te maken met rascisme, getuige het feit dat iedereen (blank en zwart) wel vrienden heeft met een andere huidskleur. Het heeft meer te maken met het opleidings niveau.quote:Op zondag 20 november 2005 22:48 schreef EggsTC het volgende:
Mja ik zou me niet echt veilig voelen als blanke daarzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |