In Duisburg niets te doen..????!!!quote:Op donderdag 17 november 2005 18:46 schreef k_man het volgende:
Ow, en wat deed ik dan bij de bieb?
Reisgidsen van Duitsland raadplegen. Ik overweeg komend weekend een dagje op en neer te gaan naar Duisburg. Eigenlijk puur voor het museum van Herzog & de Meuron met de Grothe collectie. Maar wat is er behalve dat zoal i Duisburg te zien of te doen?
Nou, helemaal niks kennelijk! Ik kon zelfs geen reisgids vinden waarin Duisburg zelfs maar genoemd werd.
Dat stond inderdaad in een reisgids. Kgeloof als attractie 'in de buurt van Düsseldorf' ofzo. De beschrijving maakte me echter niet meteen wild enthousiast. Ben jij er geweest?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:45 schreef DutchTrain het volgende:
1. Landschaftspark Duisburg-Nord (één van de plaatsen waar je perfect een FOT meet zou kunnen houden)
Tell me more...quote:2. Innenhafen Duisburg (met echte grachten! )
3. Een mijnwerkersdorpje, waar ik even de naam niet meer van weet
Meer opquote:Op donderdag 17 november 2005 20:20 schreef k_man het volgende:
Dat stond inderdaad in een reisgids. Kgeloof als attractie 'in de buurt van Düsseldorf' ofzo. De beschrijving maakte me echter niet meteen wild enthousiast. Ben jij er geweest?
Tell me more...
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hm , ik heb net mn 2e examen gemaakt voor deze week en het viel allemaal niet mee.![]()
ik heb gereageerd in dit topc!quote:Op donderdag 17 november 2005 21:02 schreef k_man het volgende:
Waarom mag mijn staaf niet in de magnetron?
47 views, 0 reacties...
http://www.zollverein.de/quote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef k_man het volgende:
Bauhaus is wel interessant. Is dat een beetje goed te bereiken per OV?
Ik heb meerder malen vanuit Amsterdam een dagje Ruhr gedaan en dan Dusseldorf Medienhafen, Essen Zollverein en Duisburg Innenhafen gezienquote:Op donderdag 17 november 2005 21:38 schreef k_man het volgende:
Hallo, ik ga een dagje op en neer naar Duisburg, geen week naar het Ruhrgebied!
Je lijkt Diego wel!quote:Op vrijdag 18 november 2005 03:48 schreef flipsen het volgende:
*juich* Mijn draadloze internetverbinding werkt! Dus morgen op het balkon (30 graden!) een beetje netten
Straks ga je ook nog beweren dat je Kopspijkers afgelopen zaterdag gezien hebtquote:Op vrijdag 18 november 2005 03:48 schreef flipsen het volgende:
*juich* Mijn draadloze internetverbinding werkt! Dus morgen op het balkon (30 graden!) een beetje netten
Wel goed beveiligd, allemaal geconfigureerd door een vriend van me, de wereldberoemde (in Argentinië) ex-hacker El Chacal...
tja typisch ontwerp om zoveel mogelijk kantoren uitzicht te geven en gemeenschappelijke voorzieningen in het midden te kunnen hebben met één centrale ingang. Standaard kantoorarchitectuur die natuurlijk makkelijk te kopiëren is.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:09 schreef k_man het volgende:
Hmm, die 'Five Boats' van Grimshaw in Duisburg doen me qua ontwerp wel héél erg denken aan het gebouw van PwC in Almere (door Kraaijvanger Urbis).
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |