Ik leef op magnetronmaaltijden...quote:Op donderdag 17 november 2005 21:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
mensen die een banketstaaf in de magnetron stoppen zouden moeten worden geband van CUL
Nigga please. Iemand met jouw dieptrieste staat van dienst moet ècht z'n naad houden over bans.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
mensen die een banketstaaf in de magnetron stoppen zouden moeten worden geband van CUL
Zompig is lekker.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:18 schreef rucksichlos het volgende:
En het wordt natuurlijk een vies zompig geval.![]()
Nee, hoor dat hoeft helemaal niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ze worden inderdaad rete heet als je ze in de magnetron [te lang] opwarmtquote:Op donderdag 17 november 2005 22:01 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, hoor dat hoeft helemaal niet.![]()
De domste vraag is een niet gesteld vraag!![]()
Ik denk dat een banketstaaf niet in de magnetron mag omdat deze van binnen uit verwarmd en het spijs dat te waar wordt en de buitenkant te zacht.
De vulling bevat veel suiker en vet. Deze stoffen zijn (veel) gevoeliger voor mangetronstraling dan water. Het is me (letterlijk!) een keer overkomen dat de staaf van binnen zwartgeblakerd was terwijl de buitenkant niet eens warm was. (* NT-T.BartMan is eigenwijs en probeerde het ondanks de waarschuwingen tóch...)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |