abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:37:58 #201
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32083499
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:36 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Ik blij dat je het ziet .....
Ik ben ook blij dat ik dit soort dingen doorheb. Dat maakt me een kwaliteitsuser, inderdaad.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:38:06 #202
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32083504
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Quote? Je hele instelling is doorspekt van de sympathie voor de daders en het bagitaliseren van het leed wat onschuldige burgers is aangedaan door deze daders.
[..]
Wat een ónzin!
Natuurlijk was ik me doodgeschrokken toen ik het hoorde, allemachtig, wat denk je wel niet?
Ik ben alleen van mening dat alles wat je doet binnen redelijkheid en billijkheid moet gebeuren. Ik ga mijn fietsendief toch ook niet tot bloederige pulp slaan en zijn baby vertrappen?
Praat ik het dan goed, dat hij mijn fiets jat?
quote:
Zo kwam ik juist tot de conclusie
[..]
Nou, verder teruglezen dan.
quote:
Jouw buurtbewoners zijn anarchisten. Anarchisten kan je niet hebben in een maatschappij, dan wordt het namelijk een... anarchie.
Ze zijn van het mensenras homo anarchicon, een speciaal parasietenras, ofzo?
Mijn buurtbewoners zijn arme werkloze sloebers met weinig perspectief.
quote:
Het schieten door sommige hier voorgesteld had zijn betrekking op de rellen in Parijs, waar schoften al 12 dagen lang een volledige stad aan het afbreken zijn en de conventionele technieken om mensen in de toom te houden blijkbaar te kort schiet.
Is het wel eens bij je opgekomen dat de oproerpolitie wellicht ook geen doddige gezellige knuffelbeertjes zijn, net als de relschoppers niet? Dat ze elkaar steeds aggressiever maken?
quote:
Avondklok, waarschuwen en oppakken en als DAT niet werkt, ga je terugschieten. Want laten we vooral niet vergeten dat de daders als eerste het vuur geopend hebben.
Het aantal relschoppers dat over een vuurwapen beschikt is buitenproportioneel klein.
quote:
Wat heeft dat hiermee te maken. Kan je nog meer niet relevante zaken erbij betrekken?
Jij had het over een gepaste straf voor enkele honderden miljoenen schade, en ik noemde een juridisch precedent.
quote:
Daar zal het wel op uitdraaien. Gunstig voor alles wat zich rechtsradicaal noemt, want het volk zal er niets van begrijpen. Dit soort laffe straffen zal de polarisatie alleen verder in de hand werken. Wil je een halt toeroepen aan deze negatieve spiraal zal er eens goed ingegrepen moeten worden.
Hoeveel straf stel jij voor dan? Standrechtelijke executie?
quote:
Ja, blijf je kop maar in het zand steken
Waar gaat dat over? Ik denk dat ik de enige ben die die rellen ook daadwerkelijk heeft gezien, die zowel oproerkraaiers als agenten heeft gesproken.
Hoe steek ik mijn kop in het zand?
Jij steekt je kop in het zand als je van mening bent dat er niets structureels aan de hand is in die wijken.
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:39:02 #203
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32083532
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:36 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ja, nogmaals: ik reageer op bansheeboy...

Dat die organisaties en imams zich publiekelijk distantieren van de acties zegt me weinig; thuis bij het gordijn zullen ze er wel gewoon achter staan
Publiekelijk distantieren?
Ze hebben er een fatwa over uitgesproken, da's nog wel iets anders, hoor.
pi_32083570
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Daar is niks grappigs aan, ik weet gewoon dat de natuur van de gemiddelde (christen/jood/politicus/hitler) geen onrecht accepteert en dat er altijd een goede legitieme reden (te verzinnen) is bij (christelijke/joodse/politieke/hitler) daden die er ongeoorloofd uit zien.

²
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:41:30 #205
13462 BansheeBoy
pi_32083589
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:36 schreef matthijst het volgende:

thuis bij het gordijn zullen ze er wel gewoon achter staan
Het is bij jou ook nooit goed. Er zijn 2 opties:

1. Imam zegt:"Het is goed wat die jongeren doen, mooi!"
Matthijst antwoordt:"Zie je wel dat de Moslims lager zijn dan varkens."

2. Imam zegt:"De jongeren zijn verkeerd bezig, we moeten de dialoog aan gaan."
Matthijst antwoordt:"Thuis bij het gordijn zullen ze er wel gewoon achter staan."

Dus wat wil je eigenlijk

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:42:23 #206
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32083616
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:32 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

'Bouwfraude' zoals jij het noemt bestaat nog steeds hoor. Ik ga het niet goedkeuren, maar Koop zorgd er wel voor dat duizenden gezinnen een goed inkomen hebben. Dit in tegenstelling tot dit tuig dat d.m.v uitkeringen, subsidies en vernieling alleen maar geld kost. Hun bijdrage aan de maatschappij is negatief.
Koop heeft het vertrouwen in het Nederlandse bedrijfsleven een flinke knauw gegeven, en dat is schade die niet zomaar wordt hersteld, en ook vele banen kost.
En van 'duizenden' gezinnen en een 'goed' inkomen is geen sprake. Die man werkt bijna alleen maar voor de staat, dus het zijn wel mijn belastingcenten.

En zeggen dat die rellen niet erg zijn 'want die turken maken wel mooi mijn plee schoon' is natuurlijk van eenzalfde domme kaliber als bovenstaande.
pi_32083662
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Matthijst antwoordt:"Thuis bij het gordijn zullen ze er wel gewoon achter staan."

Dus wat wil je eigenlijk

²
Je complimenteren met de eerste uitspraak waar ik in meega
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:44:22 #208
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32083673
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:34 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Omdat een rechts fundi-islam organisatie ondergronds opereert. Hetzelfde als in vergelijking hier zwaar extreem rechts. En fundi extreme elementen winnen aan macht in Frankrijk (dat zal niemand ontkennen).
Maar vaak staat hier ook een (vaak buitenlandse) iman aan het roer. En is er sprake van een hogere geloofscollectief om dergelijk soort acties juist aan te moedigen.

Het is maar een kwestie van dagen voordat deze rellen ook op fundi-politiek niveau gebruikt zullen gaan worden.

Dus die goedkeuring komt er wel.... alleen uit een heel ander land of persoon.
Dus jij wilt gewoon niet accepteren dat de geinstitutionaliseerde islam een banvloek over deze rellen uitbreekt? Wat de imams ook zeggen?

Waar ben je bang voor, dat de oorzaak voor de rellen wel eens in een andere hoek kan liggen dan jij 'm verwachtte?
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:44:32 #209
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_32083677
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:38 schreef Floripas het volgende:
Ik ga mijn fietsendief toch ook niet tot bloederige pulp slaan en zijn baby vertrappen?
1 fietsendief niet nee. Een bende fietsendieven die 12 dagen op rij elke dag je fiets en die van de buren komen jatten en daarbij even de buurman afmaken wel denk ik...
quote:
Is het wel eens bij je opgekomen dat de oproerpolitie wellicht ook geen doddige gezellige knuffelbeertjes zijn, net als de relschoppers niet? Dat ze elkaar steeds aggressiever maken?
[..]
Is het weleens bij je opgekomen dat 'wij' met zn allen besloten hebben dat die politie er moet zijn om oproer te voorkomen en dat rellen en auto's in de fik steken niet normaal is?
Of hebben paupers eigen regels en mogen die maar doen wat ze willen?
quote:
Het aantal relschoppers dat over een vuurwapen beschikt is buitenproportioneel klein.
Heb jij een wapen? Ik niet, dus waarom Ali wel: wapen hebben is wapen gebruiken is vragen om geweld is afknallen dat tuig....
quote:
Executie gaat wat ver, maar met scherp schieten op het onderlichaam moet ondertussen kunnen...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_32083701
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 08:41 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

ik hoorde het ook ja. 2 jongeren als ninja turtles verkleed op tv. Laat die mensen lekker in hun waan, dit soort mensen moeten ze geen media-aandacht geven.
Je weet toch..... het is nederland 3 Die geven de AEL meer zendtijd dan ome Wilders.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:46:03 #211
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32083725
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:31 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Frankrijk niet? Waar haal je deze blatante onzin vandaan?
In heel Europa is het beleid in meer of mindere mate gelijk geweest aan het Nederlandse beleid.
Neen. Onze moslims wonen wel wat gespreider, hebben een wat betere opleidingsgraad, hebben een wat lager werkloosheidspercentage, en gemiddeld zeker een hoger inkomen.
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:48:10 #212
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32083781
quote:

Dus wat wil je eigenlijk

²
Matthijst moet nog overleggen op een verjaardagsfeestje
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:48:11 #213
28167 matthijst
pi_32083783
quote:

[..]

Dus wat wil je eigenlijk

²
Was niet zo'n lekker voorbeeld inderdaad.
Punt blijft: waarom verdedig jij dit tuig? Alleen omdat het molsimmaatjes van je zijn.
Wat is er gebeurd met zeggen: fuck die gasten, het zijn aso's...
Waarom moeten jij en andere moslimvriendjes van je toch altijd weer tuig verdedigen?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 november 2005 @ 11:48:18 #214
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32083785
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:38 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wat een ónzin!
Natuurlijk was ik me doodgeschrokken toen ik het hoorde, allemachtig, wat denk je wel niet?
Ik ben alleen van mening dat alles wat je doet binnen redelijkheid en billijkheid moet gebeuren. Ik ga mijn fietsendief toch ook niet tot bloederige pulp slaan en zijn baby vertrappen?
Ook erg passend. Een fiets stelen tov twaal dagen lang anarchie, vermoorde onschuldige slachtoffers en enorme materieele schade. Deze vergelijking geeft wel aan hoe wereldvreemd je werkelijk ben En die wereldvreemdheid leidt tot zeer onmenselijke denkbeelden, waarbij het enorme geweld dus gebagitaliseerd wordt tot het stelen van een fiets. De slachtroffers moeten niet zo zeuren. We moten eens naar het leed van de dader kijken
quote:
Nou, verder teruglezen dan.
Ik lees al dagen overal je enorm kortzichtige reacties. Het is wel genoeg zo
quote:
Ze zijn van het mensenras homo anarchicon, een speciaal parasietenras, ofzo?
Mijn buurtbewoners zijn arme werkloze sloebers met weinig perspectief.
Dan moeten ze beter hun best doen. Het komt je namelijk niet aanwaaien.
quote:
De oproeppolitie zou niet nodig zijn wanneer deze mensen met democratische middelen hun punt proberen te maken. Natuurlijk is de oproerpolitie aggressief. Ze worden met de dood bedreigt en beschoten, en mogen alleen een beetje charges uitvoeren. Dat is redelijk menselijk hoor. Dat jezelf probeert in leven te houden tijdens je werk.
quote:
Dat maakt het allemaal minder erg natuurlijk. Er wordt alleen maar voor miljoenen schade aangericht, maar gelukkig wordt er maar af en toe op de politie geschoten. Zie je wel wat je tikt eigenlijk?
quote:
Jij had het over een gepaste straf voor enkele honderden miljoenen schade, en ik noemde een juridisch precedent.
Nee, want dat is geen schade ontstaan door anarchie, maar door fraude.
quote:
Nee, minmaal een jaar of 10 en inhouding op inkomen om bij te dragen aan de schade.
quote:
Waar gaat dat over? Ik denk dat ik de enige ben die die rellen ook daadwerkelijk heeft gezien, die zowel oproerkraaiers als agenten heeft gesproken.
Hoe steek ik mijn kop in het zand?
Jij steekt je kop in het zand als je van mening bent dat er niets structureels aan de hand is in die wijken.
Je hebt mij niet horen zeggen dat er niets structureels aan de hand is. Je hoort mij alleen zeggen dat dit niet de manier is om te proberen daar verbetering in te brengen. Sterker nog, dit zal alleen verslechtering opleveren. Geen enkel zichzelf respecterende ondernemer zal nu nog iemand van dit tuig aannemen. En de werkgelegenheid in hun eigen periferie is naar de klote geholpen.

Er had dus veel sneller veel harder ingegrepen moeten worden om deze anarchie te stoppen en op die manier de schade voor de daders zelf te beperken.
pi_32083787
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:45 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Je weet toch..... het is nederland 3 Die geven de AEL meer zendtijd dan ome Wilders.
jah, ik weet het, maar toch even onderstrepen dat het écht zo is natuurlijk. Staatsomroep....
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:49:43 #216
89730 Drugshond
pi_32083814
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:48 schreef matthijst het volgende:
Was niet zo'n lekker voorbeeld inderdaad.
Punt blijft: waarom verdedig jij dit tuig? Alleen omdat het molsimmaatjes van je zijn.
Wat is er gebeurd met zeggen: fuck die gasten, het zijn aso's...
Waarom moeten jij en andere moslimvriendjes van je toch altijd weer tuig verdedigen?
Waarom gooi je alle moslim stromingen op 1 hoop
Zie je uberhaupt wel onderscheid tussen moslim A en moslim B ?
pi_32083825
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

jah, ik weet het, maar toch even onderstrepen dat het écht zo is natuurlijk. Staatsomroep....
in 2008 is het toch over geloof ik.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:50:26 #218
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32083828
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:44 schreef matthijst het volgende:

[..]

1 fietsendief niet nee. Een bende fietsendieven die 12 dagen op rij elke dag je fiets en die van de buren komen jatten en daarbij even de buurman afmaken wel denk ik...
[..]
Nee, ook dier baby's ga ik niet vermoorden. Ik zou de neiging om 'm een schop te verkopen wel hebben, maar daar hebben we natuurlijk justitie voor: dat het hier geen oog-om-oog-samenleving wordt.

Weet je wat opvalt? Dat de buurtbewoners zelf (wier auto in de fik stond, ja) een stuk milder zijn voor de relschoppers dan jullie.
quote:
Is het weleens bij je opgekomen dat 'wij' met zn allen besloten hebben dat die politie er moet zijn om oproer te voorkomen en dat rellen en auto's in de fik steken niet normaal is?
Ja, maar de overheid dient er ook zorg voor te dragen dat die rellen niet eskaleren. Dit is niet de methode om rellen niet te laten eskaleren.
quote:
Of hebben paupers eigen regels en mogen die maar doen wat ze willen?
[..]
Nee, natuurlijk niet.
quote:
Heb jij een wapen? Ik niet, dus waarom Ali wel: wapen hebben is wapen gebruiken is vragen om geweld is afknallen dat tuig....
[..]
Ik zeg toch dat ze zowat geen wapens hebben.
quote:
Executie gaat wat ver, maar met scherp schieten op het onderlichaam moet ondertussen kunnen...
En als ik zeg 'dat het rot is voor die verbrande mevrouw' dan ben ik onmenselijk, maar jij komt hiermee weg?
Nog een dubbele standaard, iemand?
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:50:37 #219
13462 BansheeBoy
pi_32083832
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:46 schreef Floripas het volgende:

[..]

Neen. Onze moslims wonen wel wat gespreider, hebben een wat betere opleidingsgraad, hebben een wat lager werkloosheidspercentage, en gemiddeld zeker een hoger inkomen.
Ik wil je graag geloven. Maar hoe doen ze het dan dat ze in duurdere auto's rijden, grotere huizen hebben in Marokko en daar veel meer geld uitgeven? Ik zie dit nl. bijna jaarlijks in Marokko als ik daar op vakantie ga, het zijn big spenders met grote dure wagens. Ze komen er het rijkst uit als ik ze vergelijk met de "Nederlanders" en de "Belgen".

²
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 november 2005 @ 11:51:18 #220
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32083846
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:46 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ha, op spreidingsbeleid komen negatieve reacites en kamervragen of het geen discriminatie is.

Betere opleidingsgraad is puur inzet, ook in frenkrijk, lager werkloosheidspercentage klopt, we hebben in het algemeen een lager werkloosheidspercentage en is dus niet iets wat alleen de groepen in de voorsteden treft. Hoger inkomen moet je wat voor doen.

Ook hier is weerstand tegen het dwingen van mensen om ze op de lange termijn betere kansen te geven. Voornamelijk bestaat die weerstand bij personen zoals jij
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:51:18 #221
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32083847
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:49 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Waarom gooi je alle moslim stromingen op 1 hoop
Zie je uberhaupt wel onderscheid tussen moslim A en moslim B ?
Bedoel je Samir A. en Mohammed B.?
pi_32083863
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:44 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dus jij wilt gewoon niet accepteren dat de geinstitutionaliseerde islam een banvloek over deze rellen uitbreekt? Wat de imams ook zeggen?

Waar ben je bang voor, dat de oorzaak voor de rellen wel eens in een andere hoek kan liggen dan jij 'm verwachtte?
Dat ze dat doen is een goeie zaak. Desondanks is het ook illustratief voor de situatie in die wijken. Wijken waar een religie meer macht heeft dat overheidsgezag.

Ik voorzie iig enorme problemen voor moslims in Europa. Laaggeschoolde arbeid zal steeds meer geoutsourced worden, hoogopgeleide Oost-Europeanen kloppen aan de deur en de grootste opkomende economieen (China, India, Brazilie en Rusland) zijn allemaal geen moslimlanden.
Als dit geweld tegen de westerse samenleving aan blijft houden zullen er steeds meer deuren gesloten blijven.
Ikzie iig geen oplossing voor deze groeiende problematiek.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:52:47 #223
89730 Drugshond
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:53:29 #224
28167 matthijst
pi_32083905
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:48 schreef Drugshond het volgende:
Matthijst moet nog overleggen op een verjaardagsfeestje
HUh, wa's dat voor vage uitspraak. Klinkt een beetje Belgisch...

Ach, voor de duidelijkheid. Ik heb niks tegen moslims, maar wordt nogal gek van uitspraken van volk als Bansheeboy die keer op keer komen aanzeiken met onzin als " dit is niet des moslims" en het menen te moeten opnemen voor een een bende losgeslagen holbewoners die aan het muiten is geslagen....

Zou Bansheeboy die gasten ook verdedigen als het 'gewone' Fransen waren?
Nee, denk het ook niet...

Dat imam-gordijn gezwets ging nergens over, maar ja, ik heb het dan ook niet zo op imams: import predikers die de taal niet machtig zijn, maar blijkbaar wel in staat zijn om groepen volk op te fokken....

Fuck godsdienst.
pi_32083910
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:52 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Dat ze dat doen is een goeie zaak. Desondanks is het ook illustratief voor de situatie in die wijken. Wijken waar een religie meer macht heeft dat overheidsgezag.
Blijkbaar niet, er is immers gewoon gereld toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')