abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:05:41 #151
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_32082551
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:00 schreef Floripas het volgende:
En jij leest graag wat je wilt lezen, of niet?
Ik lees commentaar van iets wat lijkt op ofwel een enorm linkse rakker, ofwel een familielid van Bansheeboy, die het grappig vindt om voor elke actie van een criminele stinkmoslim een excuus te verzinnen...
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:06:14 #152
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32082572
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

bron?
Bron: Franse monden in het café op de hoek van mijn straat, de Marollen, Brussel.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 november 2005 @ 11:06:45 #153
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32082591
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef Floripas het volgende:

[..]

Drugshond, ga nou niet net zitten doen alsof ik zeg dat het niet erg is wat haar is overkomen.
Echt schokkend vind je het niet in ieder geval.
Gewoon weg bagitaliseren om zo toch maar de schuld alleen en volkomen bij 'het beleid' te leggen.
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:07:05 #154
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32082603
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ik lees commentaar van iets wat lijkt op ofwel een enorm linkse rakker, ofwel een familielid van Bansheeboy, die het grappig vindt om voor elke actie van een criminele stinkmoslim een excuus te verzinnen...
Zo, had je nog argumenten?
Anders is GeenStijl drie deuren verder.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 november 2005 @ 11:07:30 #155
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32082614
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:06 schreef Floripas het volgende:

[..]

Bron: Franse monden in het café op de hoek van mijn straat, de Marollen, Brussel.
Ah ja, dat is natuurlijk zeer betrouwbaar
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:07:31 #156
58560 Oksel
Gezellig.
pi_32082615
Wat voor jongeren zijn het nou, qua afkomst, die rellen? Ik zie maar steeds marokkanen in beeld.. is dat reeel?
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:08:59 #157
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32082647
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef Floripas het volgende:
Drugshond, ga nou niet net zitten doen alsof ik zeg dat het niet erg is wat haar is overkomen.
Het opportune relativisme waarmee je deze stelling poneerde. Riep bij mij behoorlijk wat vraagtekens op.
quote:
maar om nou te zeggen 'dat haar leven niet veel meer waard is'?
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:09:25 #158
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32082659
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:06 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Echt schokkend vind je het niet in ieder geval.
Wat? Natuurlijk was ik wel geschokt toen ik het las in de krant. Wat denk je dat ik ben, een onmens?
En poog jij altijd bij mensen in te voelen? Ga opeen paranormaalbeurs staan, dacht ik zo, verdien je er ook nog eens wat mee.
quote:
Gewoon weg bagitaliseren om zo toch maar de schuld alleen en volkomen bij 'het beleid' te leggen.
Bagateliseren? Ik vind dat de verantwoordelijken voor welk geweld of doodslag dan ook veroordeeld en gestraft moeten worden. Maar wel via justitie, en wel binnen redelijke proporties.

Ik vind ook dat we de wortel van het probleem moeten aanpakken, en niet alleen de synmptomen, daarnaast.
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:09:34 #159
28167 matthijst
pi_32082662
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:07 schreef Floripas het volgende:

[..]

Zo, had je nog argumenten?
Anders is GeenStijl drie deuren verder.
"Gewoon weg bagatelliseren om zo toch maar de schuld alleen en volkomen bij 'het beleid' te leggen."

Alles om maar te voorkomen dat de arme allochtoontjes eindelijk eens worden aangepakt, want, och, och, och, we hebben die zielige mensen zelf hierheen gehaald en ze wonen in een sloppenwijk....
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:10:24 #160
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32082689
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:08 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Het opportune relativisme waarmee je deze stelling poneerde. Riep bij mij behoorlijk wat vraagtekens op.
[..]
Dat was een reactie op iemand die haar maar alvast meteen afgeschreven&alvast dood verklaarde. Dat zou ze niet leuk vinden, denk ik.
pi_32082709
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:06 schreef Floripas het volgende:

[..]

dat is wat ze noemen een opjectieve bron of peiling.
ga anders solliciteren bij maurice de hon

tja, als die naffers denken dat als je 10 kinderen fokt je dan een goede oude dagsvoorziening hebt moet je niet gaan klagen dat je het slecht hebt!
Islam=facisme
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:11:05 #162
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32082717
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:09 schreef matthijst het volgende:

[..]

"Gewoon weg bagateliseren om zo toch maar de schuld alleen en volkomen bij 'het beleid' te leggen."

Alles om maar te voorkomen dat de arme allochtoontjes eindelijk eens worden aangepakt, want, och, och, och, we hebben die zielige mensen zelf hierheen gehaald en ze wonen in een sloppenwijk....
Lees de post boven je even voordat de tranen je het zicht erop vertroebelen.
pi_32082721
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Rustig, rustig mensen
[..]

De rellers zijn wederom een eye opener voor veel europeanen. Men graaft zijn eigen graf.
dat zeg ik al vanaf deel 5
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:13:02 #164
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_32082788
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:09 schreef Floripas het volgende:

Ik vind ook dat we de wortel van het probleem moeten aanpakken, en niet alleen de synmptomen, daarnaast.
Wat is "de wortel" dan?
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:14:18 #165
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32082826
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:10 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

dat is wat ze noemen een opjectieve bron of peiling.
ga anders solliciteren bij maurice de hon
Ik stelde al: "Ik hoorde". Ik zei niet: "Het is zo dat".
quote:
tja, als die naffers denken dat als je 10 kinderen fokt je dan een goede oude dagsvoorziening hebt moet je niet gaan klagen dat je het slecht hebt!
Ik ken geen naffers met 10 kinderen. Volgens mij ligt hun geboiortecijfer rond de drie.
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:15:17 #166
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32082860
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:13 schreef klez het volgende:

[..]

Wat is "de wortel" dan?
Dat er niet is gespreid, dat de openbare scholen in de arme wijken ernstig zijn verwaarloosd, dat de politie heeft toegestaan dat er no-go-area's ontstonden.
pi_32082886
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

bron?
daar heeft hij gelijk in
de linkse partijen wilden vanaf dag 3 al het leger inzetten.

enextreem rechts zal ook wel winnen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:16:08 #168
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32082894
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef matthijst het volgende:

[..]

Daar is niks grappigs aan, ik weet gewoon dat de natuur van de gemiddelde Moslim geen onrecht accepteert en dat er altijd een goede legitieme reden (te verzinnen) is bij Islamitische daden die er ongeoorloofd uit zien.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_32082906
Ongeacht de situatie en wie er schuld heeft, iedere burger met enig fatsoen in zijn donder weet dat dit soort acties niet te tolereren zijn.

De franse regering kan ook absoluut niet tegemoet komen aan de allochtonen, want zoals eerder genoemd treffen de achterlijk hoge werkloosheidscijfers de autochtone fransen net zo goed.
Voor mij zou als regering elke vorm van dialoog al om zeep geholpen zijn; avondklok instellen, de eerste maanden spijkerhard optreden, en wijken ruimen. Zorgen dat de achterbuurten weer toegankelijk worden (of in ieder geval beheerd worden door de politie) en dan kunnen we na een bepaalde tijd de balans gaan opmaken. Goed gedrag wordt beloond, wangedrag keihard afgestraft.

Het is naar mijn idee een kwestie van tijd voordat de nieuwe Hitler opstaat. Vooral het zuiden van Frankrijk staat bekend om sterk racistische neigingen, maar dit zou wel eens door kunnen slaan.
Onze allochtone slopers mogen dolblij zijn dat LePenn destijds niet aan de macht is gekomen, want dan was het nu een bloedbad geweest.
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_32082927
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Daar is niks grappigs aan, ik weet gewoon dat de natuur van de gemiddelde Moslim geen onrecht accepteert en dat er altijd een goede legitieme reden (te verzinnen) is bij Islamitische daden die er ongeoorloofd uit zien.

²
En de legitieme redenen van die vrome moslims stroken niet met westerse idealen. Kortom; aanpassen, of wegwezen. We leven hier niet in de Middeleeuwen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 november 2005 @ 11:17:45 #171
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32082936
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:09 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wat? Natuurlijk was ik wel geschokt toen ik het las in de krant. Wat denk je dat ik ben, een onmens?
En poog jij altijd bij mensen in te voelen? Ga opeen paranormaalbeurs staan, dacht ik zo, verdien je er ook nog eens wat mee.
Daar hoef ik me niet voor in te voelen hoor. De onmenselijkheid welke je hier ten toon spreidt om maar politiek correct te zijn is simpelweg schokkend. Daar kunnen je 'grappige' oneliners weinig aan veranderen
quote:
[..]

Bagateliseren? Ik vind dat de verantwoordelijken voor welk geweld of doodslag dan ook veroordeeld en gestraft moeten worden. Maar wel via justitie, en wel binnen redelijke proporties.
Ow, dat is een omslag. tot op heden heb je alleen nog maar sympathie geuit voor de daders.
Redelijke proporties? Wat zijn redelijke proporties voor honderden miljoenen schade?
quote:
Ach ja, de wortel. Zoals eerder gezegd zijn de huidige rellen weer een aardige eye opener voor veel europeanen wat de wortel dan wel niet is.
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:19:14 #172
13462 BansheeBoy
pi_32082972
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:17 schreef Snatched het volgende:

[..]

En de legitieme redenen van die vrome moslims stroken niet met westerse idealen. Kortom; aanpassen, of wegwezen. We leven hier niet in de Middeleeuwen.
Westerse idealen? Waar heb jij het ineens over, wat ga je dingen aanhalen die totaal niet relevant zijn? Is dit een poging van je om mijn ijzersterke visie te misbrengen?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_32082989
quote:

[..]

²

nu komt de aap uit de mouw.

dat is dus de oorzaak van het totale gebrek aan zelfreflectie
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:19:48 #174
89730 Drugshond
pi_32082990
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:10 schreef Floripas het volgende:
Dat was een reactie op iemand die haar maar alvast meteen afgeschreven&alvast dood verklaarde. Dat zou ze niet leuk vinden, denk ik.
Wellicht had ze die uitkomst wel graag liever gehad. Nu heeft ze een heel lange sociaal, en emotionele lijdensweg voor de boeg. Er zal altijd een moment komen dat de wil om verder te blijven vechten zal breken. En afhankelijk van de ernst van de situatie, zal ze deze strijd wel eens in het voordeel van haar besluit doen beslechten.

Verder nog 2 opmerkingen.
  • 20 % verband is behoorlijk veel. (zeker als het gelaat daarbij een rol speelt).
  • Op oudere leeftijd genezen brandwonden vrij slecht.

Maar genoeg erover.
  • pi_32083004
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 11:13 schreef klez het volgende:

[..]

Wat is "de wortel" dan?
    De wortel is het indivudualisme wat gekweekt wordt door iedereen maar aan zijn lot over te laten, en zo een lagere kaste te creeren in je maatschappij.

Maar blijven jullie maar fijn vasthouden aan de rechtse principes dat we een kleinere overheid moeten hebben, dat mensen het maar zelf moeten uitzoeken, en als we geluk hebben zijn er niet genoeg politie agenten om de grote ontevreden groepen onder controle te houden.
    pi_32083033
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 10:46 schreef Floripas het volgende:

[..]

...weet Addie uit 1984 zeker, vanuit de bureaustoel in Alblasserachterweerd.

Waar haal je dit vandaan?
    Uit het feit dat de rellen nu 12 dagen duren, zonder dat er ook maar 1 iemand eens een poging heeft gedaan om te onderhandelen. Uit het feit dat auto's van burgers in de fik worden gestoken en gestolen, uit het feit dat onschuldige burgers mishandeld en vermoord worden. En ja, ik weet dat het officieel geen moord is, ik doe ook rechten Maar leg maar eens aan de familie uit dat het doodslag is

dat ik in 1984 geboren ben, wil niet zeggen dat ik geen gedegen opleiding volg en niet het nieuws volg
    Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
      dinsdag 8 november 2005 @ 11:22:04 #177
    13462 BansheeBoy
    pi_32083047
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 11:16 schreef Snatched het volgende:
    Ongeacht de situatie en wie er schuld heeft, iedere burger met enig fatsoen in zijn donder weet dat dit soort acties niet te tolereren zijn.
    Blij dat je het met me eens bent. Mooi, zullen we dit dan als uitgangspunt nemen voor de verdere discours?

²
    pi_32083071
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 11:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Westerse idealen? Waar heb jij het ineens over, wat ga je dingen aanhalen die totaal niet relevant zijn? Is dit een poging van je om mijn ijzersterke visie te misbrengen?

²
    Zelfreflectie? Hij vindt zichzelf zo te zien nogal geweldig... jij begint over het rechtvaardigen van moslim daden.
    Moslims moeten zich aanpassen aan de Westerse wereld als ze hier wonen. Zolang ze zich aanpassen aan de maatschappij waar ze in leven, no problemo.

Maar jij praat alles goed wat ze doen... dat heeft niks met een ijzersterke visie te maken, je hebt gewoon een gigantisch bord voor je kop.
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 november 2005 @ 11:22:42 #179
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_32083073
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 11:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]

De wortel is het indivudualisme wat gekweekt wordt door iedereen maar aan zijn lot over te laten, en zo een lagere kaste te creeren in je maatschappij.

Maar blijven jullie maar fijn vasthouden aan de rechtse principes dat we een kleinere overheid moeten hebben, dat mensen het maar zelf moeten uitzoeken, en als we geluk hebben zijn er niet genoeg politie agenten om de grote ontevreden groepen onder controle te houden.
    Tja, 30 jaar lang miljoenen uitgeven aan integratie projecten, subsidies, uitkeringen, campagnes heeft gelukkig wel een overtuigend effect gehad.
      dinsdag 8 november 2005 @ 11:23:48 #180
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_32083107
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 11:17 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Daar hoef ik me niet voor in te voelen hoor. De onmenselijkheid welke je hier ten toon spreidt om maar politiek correct te zijn is simpelweg schokkend. Daar kunnen je 'grappige' oneliners weinig aan veranderen
    [..]
    Welke 'onmenselijkheid?' Ik wil graag een quote zien.
    quote:
    Ow, dat is een omslag. tot op heden heb je alleen nog maar sympathie geuit voor de daders.
    'k Dacht het niet. Lees mijn postgeschiedenis er maar op na.
    Ik werd pas defensief toen mensen gingen voorstellen om met scherp te schieten op mijn buurtbewoners. Ik voetbal wel met hun zussen, hoor.
    quote:
    Redelijke proporties? Wat zijn redelijke proporties voor honderden miljoenen schade?
    [..]
    Nou, zoiets als Henk Koops na de bouwfraude, met ook honderden miljoenen schade?

Ik vind een half jaar, met maximaal twee maanden aftrek voor goed gedrag, wel een aardige straf. Het zijn vooral minderjarigen, toch?
    quote:
    Ach ja, de wortel. Zoals eerder gezegd zijn de huidige rellen weer een aardige eye opener voor veel europeanen wat de wortel dan wel niet is.
    Zoals die van elke rellen. Twee delen onvrede over de situatie en één deel menselijke sensatiezucht, plus een snuifje kliekvorming. Goed schudden, en daar heb je je rel.
      dinsdag 8 november 2005 @ 11:24:04 #181
    13462 BansheeBoy
    pi_32083118
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 11:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

nu komt de aap uit de mouw.

dat is dus de oorzaak van het totale gebrek aan zelfreflectie
    http://img192.imageshack.us/img192/5415/skinboost4fo.jpg

²

[ Bericht 7% gewijzigd door BansheeBoy op 08-11-2005 11:27:35 (Nutella voorraad aangevuld.) ]
      dinsdag 8 november 2005 @ 11:24:37 #182
    28167 matthijst
    pi_32083132
    quote:
    ²
    ja, snugger ventje: maar jij komt altijd opdraven bij gevallen waar het nou juist niet om de gemiddelde moslim gaat...
    Oh, oh, oh, ik snap die moslims niet: altijd klaar om hun maatjes te verdedigen, hoe fout ze ook zijn....
    "Ali heeft een kleuterschool opgeblazen mevrouw"?
    - ja, ok, ok, dat is dan wel zo, maar die kleuters scheten in hun luier en dat is oneerbiedig t.o.v. de profeet, dus u moet blij zijn dat het bij 1 school is gebleven
      dinsdag 8 november 2005 @ 11:24:54 #183
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_32083139
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 11:22 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tja, 30 jaar lang miljoenen uitgeven aan integratie projecten, subsidies, uitkeringen, campagnes heeft gelukkig wel een overtuigend effect gehad.
    Dat hebben wij wel gedaan en Frankrijk niet.
    Ja, het heeft wel effect gehad, ja.
    (Ik zeg niet dat het hier perfect is, maar hier worden niet leke nacht honderden auto's afgefikt).
      dinsdag 8 november 2005 @ 11:25:49 #184
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_32083170
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 11:24 schreef matthijst het volgende:

[..]

ja, snugger ventje: maar jij komt altijd opdraven bij gevallen waar het nou juist niet om de gemiddelde moslim gaat...
    Oh, oh, oh, ik snap die moslims niet: altijd klaar om hun maatjes te verdedigen, hoe fout ze ook zijn....
    "Ali heeft een kleuterschool opgeblazen mevrouw"?
    - ja, ok, ok, dat is dan wel zo, maar die kleuters scheten in hun luier en dat is oneerbiedig t.o.v. de profeet, dus u moet blij zijn dat het bij 1 school is gebleven
    Er is geen moslimorganisatie of imam geweest in Frankrijk die deze rellen goedkeurden, dus waar je dit nu weer vandaan haalt...?
      dinsdag 8 november 2005 @ 11:27:43 #185
    28167 matthijst
    pi_32083225
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 11:23 schreef Floripas het volgende:
    Ik werd pas defensief toen mensen gingen voorstellen om met scherp te schieten op mijn buurtbewoners. Ik voetbal wel met hun zussen, hoor.
    Haha, met hun "zussen":

dinsdag 8 november 2005 @ 11:29:01 #186
    28167 matthijst
    pi_32083262
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 11:25 schreef Floripas het volgende:

[..]

Er is geen moslimorganisatie of imam geweest in Frankrijk die deze rellen goedkeurden, dus waar je dit nu weer vandaan haalt...?
    Wie het heet over imams of moslimorganisaties dan?
    Beetje lezen: ik heb het tegen Bansheeboy...
      dinsdag 8 november 2005 @ 11:29:12 #187
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_32083267
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 11:27 schreef matthijst het volgende:

[..]

Haha, met hun "zussen":

[afbeelding]
    Zo, is dat het intelligentste wat je als reactie kon bedenken?
    Goed zo.
    Hier heb je een koekje.
      dinsdag 8 november 2005 @ 11:29:13 #188
    13462 BansheeBoy
    pi_32083269
    quote:

[..]

Dat vraag ik me dus ook af. Goede ontwikkelingen of juiste geluiden willen dit soort mensen nooit horen, komt ze vaak niet uit omdat ze hun haat en extreem-rechtse gevoelens niet willen temperen.

²
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 november 2005 @ 11:29:53 #189
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_32083287
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 11:23 schreef Floripas het volgende:

[..]

Welke 'onmenselijkheid?' Ik wil graag een quote zien.
    Quote? Je hele instelling is doorspekt van de sympathie voor de daders en het bagitaliseren van het leed wat onschuldige burgers is aangedaan door deze daders.
    quote:
    'k Dacht het niet. Lees mijn postgeschiedenis er maar op na.
    Zo kwam ik juist tot de conclusie
    quote:
    Jouw buurtbewoners zijn anarchisten. Anarchisten kan je niet hebben in een maatschappij, dan wordt het namelijk een... anarchie. Het schieten door sommige hier voorgesteld had zijn betrekking op de rellen in Parijs, waar schoften al 12 dagen lang een volledige stad aan het afbreken zijn en de conventionele technieken om mensen in de toom te houden blijkbaar te kort schiet. Avondklok, waarschuwen en oppakken en als DAT niet werkt, ga je terugschieten. Want laten we vooral niet vergeten dat de daders als eerste het vuur geopend hebben.
    quote:
    Nou, zoiets als Henk Koops na de bouwfraude, met ook honderden miljoenen schade?
    Wat heeft dat hiermee te maken. Kan je nog meer niet relevante zaken erbij betrekken?
    quote:
    Ik vind een half jaar, met maximaal twee maanden aftrek voor goed gedrag, wel een aardige straf. Het zijn vooral minderjarigen, toch?
    Daar zal het wel op uitdraaien. Gunstig voor alles wat zich rechtsradicaal noemt, want het volk zal er niets van begrijpen. Dit soort laffe straffen zal de polarisatie alleen verder in de hand werken. Wil je een halt toeroepen aan deze negatieve spiraal zal er eens goed ingegrepen moeten worden.
    quote:
    Zoals die van elke rellen. Twee delen onvrede over de situatie en één deel menselijke sensatiezucht, plus een snuifje kliekvorming. Goed schudden, en daar heb je je rel.
    Ja, blijf je kop maar in het zand steken
      dinsdag 8 november 2005 @ 11:30:18 #190
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_32083297
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 11:29 schreef matthijst het volgende:

[..]

quote:
      dinsdag 8 november 2005 @ 11:31:02 #191
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_32083310
    Ach gut, heeft iedereen weer een reden gevonden om anderen het licht in de ogen niet te gunnen?
    Respecteer elkaar toch eens...
      dinsdag 8 november 2005 @ 11:31:25 #192
    13462 BansheeBoy
    pi_32083320
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 11:31 schreef peaceman het volgende:
    Ach gut, heeft iedereen weer een reden gevonden om anderen het licht in de ogen niet te gunnen?
    Respecteer elkaar toch eens...
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 november 2005 @ 11:31:38 #193
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_32083328
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 11:24 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat hebben wij wel gedaan en Frankrijk niet.
    Ja, het heeft wel effect gehad, ja.
    (Ik zeg niet dat het hier perfect is, maar hier worden niet leke nacht honderden auto's afgefikt).
    Frankrijk niet? Waar haal je deze blatante onzin vandaan?
    In heel Europa is het beleid in meer of mindere mate gelijk geweest aan het Nederlandse beleid.
    pi_32083356
    quote:
    'Bouwfraude' zoals jij het noemt bestaat nog steeds hoor. Ik ga het niet goedkeuren, maar Koop zorgd er wel voor dat duizenden gezinnen een goed inkomen hebben. Dit in tegenstelling tot dit tuig dat d.m.v uitkeringen, subsidies en vernieling alleen maar geld kost. Hun bijdrage aan de maatschappij is negatief.
    "If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
      dinsdag 8 november 2005 @ 11:32:53 #195
    28167 matthijst
    pi_32083368
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 11:29 schreef Floripas het volgende:
    Zo, is dat het intelligentste wat je als reactie kon bedenken?
    Goed zo.
    Hier heb je een koekje.
    Vond het vrij lachwekkend, dat je met hun zussen voetbalt.
    Sorry, zal niet meer lachen
      dinsdag 8 november 2005 @ 11:34:12 #196
    13462 BansheeBoy
    pi_32083398
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 11:32 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

'Bouwfraude' zoals jij het noemt bestaat nog steeds hoor. Ik ga het niet goedkeuren, maar Koop zorgt er wel voor dat duizenden gezinnen een goed inkomen hebben.
    Als je het niet goedkeurt, gebruik dan het woordje "maar" dan niet in dezelfde zin aub, zo zwak je het enorm af.

²
      dinsdag 8 november 2005 @ 11:34:41 #197
    89730 Drugshond
    pi_32083411
    quote:
    Omdat een rechts fundi-islam organisatie ondergronds opereert. Hetzelfde als in vergelijking hier zwaar extreem rechts. En fundi extreme elementen winnen aan macht in Frankrijk (dat zal niemand ontkennen).
    Maar vaak staat hier ook een (vaak buitenlandse) iman aan het roer. En is er sprake van een hogere geloofscollectief om dergelijk soort acties juist aan te moedigen.

Het is maar een kwestie van dagen voordat deze rellen ook op fundi-politiek niveau gebruikt zullen gaan worden.

Dus die goedkeuring komt er wel.... alleen uit een heel ander land of persoon.
    pi_32083429
    quote:
    en wat moet ik hier mee aavangen

het erge is dat het zelf niet door hebt hoe krom je bezig bent
    pi_32083454
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 11:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als je het niet goedkeurt, gebruik dan het woordje "maar" dan niet in dezelfde zin aub, zo zwak je het enorm af.

²
    Ik blij dat je het ziet .... Op deze manier trachten veel moslims hun geloofsgenoten te verdedigen. Ze vinden de rellen niet goed, maar ....
    "If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
      dinsdag 8 november 2005 @ 11:36:43 #200
    28167 matthijst
    pi_32083466
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 11:30 schreef Floripas het volgende:

[..]

quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:29 schreef matthijst het volgende:
    Ja, nogmaals: ik reageer op bansheeboy...

Dat die organisaties en imams zich publiekelijk distantieren van de acties zegt me weinig; thuis bij het gordijn zullen ze er wel gewoon achter staan
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')