Ik lees commentaar van iets wat lijkt op ofwel een enorm linkse rakker, ofwel een familielid van Bansheeboy, die het grappig vindt om voor elke actie van een criminele stinkmoslim een excuus te verzinnen...quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:00 schreef Floripas het volgende:
En jij leest graag wat je wilt lezen, of niet?
Echt schokkend vind je het niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Drugshond, ga nou niet net zitten doen alsof ik zeg dat het niet erg is wat haar is overkomen.
Zo, had je nog argumenten?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik lees commentaar van iets wat lijkt op ofwel een enorm linkse rakker, ofwel een familielid van Bansheeboy, die het grappig vindt om voor elke actie van een criminele stinkmoslim een excuus te verzinnen...
Ah ja, dat is natuurlijk zeer betrouwbaarquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Bron: Franse monden in het café op de hoek van mijn straat, de Marollen, Brussel.
Het opportune relativisme waarmee je deze stelling poneerde. Riep bij mij behoorlijk wat vraagtekens op.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef Floripas het volgende:
Drugshond, ga nou niet net zitten doen alsof ik zeg dat het niet erg is wat haar is overkomen.
quote:maar om nou te zeggen 'dat haar leven niet veel meer waard is'?
Wat? Natuurlijk was ik wel geschokt toen ik het las in de krant. Wat denk je dat ik ben, een onmens?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Echt schokkend vind je het niet in ieder geval.
Bagateliseren? Ik vind dat de verantwoordelijken voor welk geweld of doodslag dan ook veroordeeld en gestraft moeten worden. Maar wel via justitie, en wel binnen redelijke proporties.quote:Gewoon weg bagitaliseren om zo toch maar de schuld alleen en volkomen bij 'het beleid' te leggen.
"Gewoon weg bagatelliseren om zo toch maar de schuld alleen en volkomen bij 'het beleid' te leggen."quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zo, had je nog argumenten?
Anders is GeenStijl drie deuren verder.
Dat was een reactie op iemand die haar maar alvast meteen afgeschreven&alvast dood verklaarde. Dat zou ze niet leuk vinden, denk ik.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het opportune relativisme waarmee je deze stelling poneerde. Riep bij mij behoorlijk wat vraagtekens op.
[..]
dat is wat ze noemen een opjectieve bron of peiling.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Bron: Franse monden in het café op de hoek van mijn straat, de Marollen, Brussel.
Lees de post boven je even voordat de tranen je het zicht erop vertroebelen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:09 schreef matthijst het volgende:
[..]
"Gewoon weg bagateliseren om zo toch maar de schuld alleen en volkomen bij 'het beleid' te leggen."
Alles om maar te voorkomen dat de arme allochtoontjes eindelijk eens worden aangepakt, want, och, och, och, we hebben die zielige mensen zelf hierheen gehaald en ze wonen in een sloppenwijk....![]()
dat zeg ik al vanaf deel 5quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Rustig, rustig mensen
[..]
De rellers zijn wederom een eye opener voor veel europeanen. Men graaft zijn eigen graf.
Wat is "de wortel" dan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:09 schreef Floripas het volgende:
Ik vind ook dat we de wortel van het probleem moeten aanpakken, en niet alleen de synmptomen, daarnaast.
Ik stelde al: "Ik hoorde". Ik zei niet: "Het is zo dat".quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:10 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
dat is wat ze noemen een opjectieve bron of peiling.
ga anders solliciteren bij maurice de hon![]()
Ik ken geen naffers met 10 kinderen. Volgens mij ligt hun geboiortecijfer rond de drie.quote:tja, als die naffers denken dat als je 10 kinderen fokt je dan een goede oude dagsvoorziening hebt moet je niet gaan klagen dat je het slecht hebt!
Dat er niet is gespreid, dat de openbare scholen in de arme wijken ernstig zijn verwaarloosd, dat de politie heeft toegestaan dat er no-go-area's ontstonden.quote:
daar heeft hij gelijk inquote:
Daar is niks grappigs aan, ik weet gewoon dat de natuur van de gemiddelde Moslim geen onrecht accepteert en dat er altijd een goede legitieme reden (te verzinnen) is bij Islamitische daden die er ongeoorloofd uit zien.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik lees commentaar van iets wat lijkt op ofwel een enorm linkse rakker, ofwel een familielid van Bansheeboy, die het grappig vindt om voor elke actie van een criminele stinkmoslim een excuus te verzinnen...
En de legitieme redenen van die vrome moslims stroken niet met westerse idealen. Kortom; aanpassen, of wegwezen. We leven hier niet in de Middeleeuwen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar is niks grappigs aan, ik weet gewoon dat de natuur van de gemiddelde Moslim geen onrecht accepteert en dat er altijd een goede legitieme reden (te verzinnen) is bij Islamitische daden die er ongeoorloofd uit zien.²
Daar hoef ik me niet voor in te voelen hoor. De onmenselijkheid welke je hier ten toon spreidt om maar politiek correct te zijn is simpelweg schokkend. Daar kunnen je 'grappige' oneliners weinig aan veranderenquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat? Natuurlijk was ik wel geschokt toen ik het las in de krant. Wat denk je dat ik ben, een onmens?
En poog jij altijd bij mensen in te voelen? Ga opeen paranormaalbeurs staan, dacht ik zo, verdien je er ook nog eens wat mee.
Ow, dat is een omslag. tot op heden heb je alleen nog maar sympathie geuit voor de daders.quote:[..]
Bagateliseren? Ik vind dat de verantwoordelijken voor welk geweld of doodslag dan ook veroordeeld en gestraft moeten worden. Maar wel via justitie, en wel binnen redelijke proporties.
Ach ja, de wortel. Zoals eerder gezegd zijn de huidige rellen weer een aardige eye opener voor veel europeanen wat de wortel dan wel niet is.quote:Ik vind ook dat we de wortel van het probleem moeten aanpakken, en niet alleen de synmptomen, daarnaast.
Westerse idealen? Waar heb jij het ineens over, wat ga je dingen aanhalen die totaal niet relevant zijn?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:17 schreef Snatched het volgende:
[..]
En de legitieme redenen van die vrome moslims stroken niet met westerse idealen. Kortom; aanpassen, of wegwezen. We leven hier niet in de Middeleeuwen.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar is niks grappigs aan, ik weet gewoon dat de natuur van de gemiddelde Moslim geen onrecht accepteert en dat er altijd een goede legitieme reden (te verzinnen) is bij Islamitische daden die er ongeoorloofd uit zien.²
Wellicht had ze die uitkomst wel graag liever gehad. Nu heeft ze een heel lange sociaal, en emotionele lijdensweg voor de boeg. Er zal altijd een moment komen dat de wil om verder te blijven vechten zal breken. En afhankelijk van de ernst van de situatie, zal ze deze strijd wel eens in het voordeel van haar besluit doen beslechten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:10 schreef Floripas het volgende:
Dat was een reactie op iemand die haar maar alvast meteen afgeschreven&alvast dood verklaarde. Dat zou ze niet leuk vinden, denk ik.
De wortel is het indivudualisme wat gekweekt wordt door iedereen maar aan zijn lot over te laten, en zo een lagere kaste te creeren in je maatschappij.quote:
Uit het feit dat de rellen nu 12 dagen duren, zonder dat er ook maar 1 iemand eens een poging heeft gedaan om te onderhandelen. Uit het feit dat auto's van burgers in de fik worden gestoken en gestolen, uit het feit dat onschuldige burgers mishandeld en vermoord worden. En ja, ik weet dat het officieel geen moord is, ik doe ook rechtenquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
...weet Addie uit 1984 zeker, vanuit de bureaustoel in Alblasserachterweerd.
Waar haal je dit vandaan?
Blij dat je het met me eens bent. Mooi, zullen we dit dan als uitgangspunt nemen voor de verdere discours?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:16 schreef Snatched het volgende:
Ongeacht de situatie en wie er schuld heeft, iedere burger met enig fatsoen in zijn donder weet dat dit soort acties niet te tolereren zijn.
Zelfreflectie? Hij vindt zichzelf zo te zien nogal geweldig... jij begint over het rechtvaardigen van moslim daden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Westerse idealen? Waar heb jij het ineens over, wat ga je dingen aanhalen die totaal niet relevant zijn?Is dit een poging van je om mijn ijzersterke visie te misbrengen?
²
Tja, 30 jaar lang miljoenen uitgeven aan integratie projecten, subsidies, uitkeringen, campagnes heeft gelukkig wel een overtuigend effect gehad.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De wortel is het indivudualisme wat gekweekt wordt door iedereen maar aan zijn lot over te laten, en zo een lagere kaste te creeren in je maatschappij.
Maar blijven jullie maar fijn vasthouden aan de rechtse principes dat we een kleinere overheid moeten hebben, dat mensen het maar zelf moeten uitzoeken, en als we geluk hebben zijn er niet genoeg politie agenten om de grote ontevreden groepen onder controle te houden.
Welke 'onmenselijkheid?' Ik wil graag een quote zien.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daar hoef ik me niet voor in te voelen hoor. De onmenselijkheid welke je hier ten toon spreidt om maar politiek correct te zijn is simpelweg schokkend. Daar kunnen je 'grappige' oneliners weinig aan veranderen
[..]
'k Dacht het niet. Lees mijn postgeschiedenis er maar op na.quote:Ow, dat is een omslag. tot op heden heb je alleen nog maar sympathie geuit voor de daders.
Nou, zoiets als Henk Koops na de bouwfraude, met ook honderden miljoenen schade?quote:Redelijke proporties? Wat zijn redelijke proporties voor honderden miljoenen schade?
[..]
Zoals die van elke rellen. Twee delen onvrede over de situatie en één deel menselijke sensatiezucht, plus een snuifje kliekvorming. Goed schudden, en daar heb je je rel.quote:Ach ja, de wortel. Zoals eerder gezegd zijn de huidige rellen weer een aardige eye opener voor veel europeanen wat de wortel dan wel niet is.
http://img192.imageshack.us/img192/5415/skinboost4fo.jpgquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
![]()
![]()
nu komt de aap uit de mouw.
dat is dus de oorzaak van het totale gebrek aan zelfreflectie
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat hebben wij wel gedaan en Frankrijk niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, 30 jaar lang miljoenen uitgeven aan integratie projecten, subsidies, uitkeringen, campagnes heeft gelukkig wel een overtuigend effect gehad.
Er is geen moslimorganisatie of imam geweest in Frankrijk die deze rellen goedkeurden, dus waar je dit nu weer vandaan haalt...?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:24 schreef matthijst het volgende:
[..]
ja, snugger ventje: maar jij komt altijd opdraven bij gevallen waar het nou juist niet om de gemiddelde moslim gaat...
Oh, oh, oh, ik snap die moslims niet: altijd klaar om hun maatjes te verdedigen, hoe fout ze ook zijn....
"Ali heeft een kleuterschool opgeblazen mevrouw"?
- ja, ok, ok, dat is dan wel zo, maar die kleuters scheten in hun luier en dat is oneerbiedig t.o.v. de profeet, dus u moet blij zijn dat het bij 1 school is gebleven![]()
Haha, met hun "zussen":quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:23 schreef Floripas het volgende:
Ik werd pas defensief toen mensen gingen voorstellen om met scherp te schieten op mijn buurtbewoners. Ik voetbal wel met hun zussen, hoor.
Wie het heet over imams of moslimorganisaties dan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Er is geen moslimorganisatie of imam geweest in Frankrijk die deze rellen goedkeurden, dus waar je dit nu weer vandaan haalt...?
Zo, is dat het intelligentste wat je als reactie kon bedenken?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Haha, met hun "zussen":
[afbeelding]
Dat vraag ik me dus ook af. Goede ontwikkelingen of juiste geluiden willen dit soort mensen nooit horen, komt ze vaak niet uit omdat ze hun haat en extreem-rechtse gevoelens niet willen temperen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Er is geen moslimorganisatie of imam geweest in Frankrijk die deze rellen goedkeurden, dus waar je dit nu weer vandaan haalt...?
Quote? Je hele instelling is doorspekt van de sympathie voor de daders en het bagitaliseren van het leed wat onschuldige burgers is aangedaan door deze daders.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
Welke 'onmenselijkheid?' Ik wil graag een quote zien.
Zo kwam ik juist tot de conclusiequote:'k Dacht het niet. Lees mijn postgeschiedenis er maar op na.
Jouw buurtbewoners zijn anarchisten. Anarchisten kan je niet hebben in een maatschappij, dan wordt het namelijk een... anarchie. Het schieten door sommige hier voorgesteld had zijn betrekking op de rellen in Parijs, waar schoften al 12 dagen lang een volledige stad aan het afbreken zijn en de conventionele technieken om mensen in de toom te houden blijkbaar te kort schiet. Avondklok, waarschuwen en oppakken en als DAT niet werkt, ga je terugschieten. Want laten we vooral niet vergeten dat de daders als eerste het vuur geopend hebben.quote:Ik werd pas defensief toen mensen gingen voorstellen om met scherp te schieten op mijn buurtbewoners. Ik voetbal wel met hun zussen, hoor.
Wat heeft dat hiermee te maken. Kan je nog meer niet relevante zaken erbij betrekken?quote:Nou, zoiets als Henk Koops na de bouwfraude, met ook honderden miljoenen schade?
Daar zal het wel op uitdraaien. Gunstig voor alles wat zich rechtsradicaal noemt, want het volk zal er niets van begrijpen. Dit soort laffe straffen zal de polarisatie alleen verder in de hand werken. Wil je een halt toeroepen aan deze negatieve spiraal zal er eens goed ingegrepen moeten worden.quote:Ik vind een half jaar, met maximaal twee maanden aftrek voor goed gedrag, wel een aardige straf. Het zijn vooral minderjarigen, toch?
Ja, blijf je kop maar in het zand stekenquote:Zoals die van elke rellen. Twee delen onvrede over de situatie en één deel menselijke sensatiezucht, plus een snuifje kliekvorming. Goed schudden, en daar heb je je rel.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:29 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wie het heet over imams of moslimorganisaties dan?
Beetje lezen: ik heb het tegen Bansheeboy...
Oh, oh, oh, ik snap die moslims niet: altijd klaar om hun maatjes te verdedigen, hoe fout ze ook zijn....
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:31 schreef peaceman het volgende:
Ach gut, heeft iedereen weer een reden gevonden om anderen het licht in de ogen niet te gunnen?
Respecteer elkaar toch eens...
Frankrijk niet? Waar haal je deze blatante onzin vandaan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat hebben wij wel gedaan en Frankrijk niet.
Ja, het heeft wel effect gehad, ja.
(Ik zeg niet dat het hier perfect is, maar hier worden niet leke nacht honderden auto's afgefikt).
'Bouwfraude' zoals jij het noemt bestaat nog steeds hoor. Ik ga het niet goedkeuren, maar Koop zorgd er wel voor dat duizenden gezinnen een goed inkomen hebben. Dit in tegenstelling tot dit tuig dat d.m.v uitkeringen, subsidies en vernieling alleen maar geld kost. Hun bijdrage aan de maatschappij is negatief.quote:Nou, zoiets als Henk Koops na de bouwfraude, met ook honderden miljoenen schade?
Vond het vrij lachwekkend, dat je met hun zussen voetbalt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:29 schreef Floripas het volgende:
Zo, is dat het intelligentste wat je als reactie kon bedenken?
Goed zo.
Hier heb je een koekje.
Als je het niet goedkeurt, gebruik dan het woordje "maar" dan niet in dezelfde zin aub, zo zwak je het enorm af.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:32 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
'Bouwfraude' zoals jij het noemt bestaat nog steeds hoor. Ik ga het niet goedkeuren, maar Koop zorgt er wel voor dat duizenden gezinnen een goed inkomen hebben.
Omdat een rechts fundi-islam organisatie ondergronds opereert. Hetzelfde als in vergelijking hier zwaar extreem rechts. En fundi extreme elementen winnen aan macht in Frankrijk (dat zal niemand ontkennen).quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:25 schreef Floripas het volgende:
en wat moet ik hier mee aavangenquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
http://img192.imageshack.us/img192/5415/skinboost4fo.jpg²
Ik blij dat je het ziet .... Op deze manier trachten veel moslims hun geloofsgenoten te verdedigen. Ze vinden de rellen niet goed, maar ....quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je het niet goedkeurt, gebruik dan het woordje "maar" dan niet in dezelfde zin aub, zo zwak je het enorm af.²
Ja, nogmaals: ik reageer op bansheeboy...quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:30 schreef Floripas het volgende:
Op dinsdag 8 november 2005 11:29 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wie het heet over imams of moslimorganisaties dan?
Beetje lezen: ik heb het tegen Bansheeboy...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |