leuke uitspraakquote:Op maandag 7 november 2005 23:31 schreef Xebrozius het volgende:
"Goh wat zou daar toch zitten? Oh ja NIKS!"
Jaaaaaa, dat vind ik toch ook wel zo vervelend he!quote:Op maandag 7 november 2005 23:31 schreef Xebrozius het volgende:
Bijkomend probleem is ook nog eens dat je je daadwerkelijk moet focussen op het gesprek zonder afgeleid te kunnen worden door een paar flinke melkquota's.
haha, fatsoquote:Op maandag 7 november 2005 23:33 schreef Xebrozius het volgende:
Ben ik nou wereldvreemd en vrouwonvriendelijk? Uiteraard, maar dat gemekker over bierbuikjes van mannen komt me aardig de strot uit.
Hoezo? Heb je tepels op je reet?quote:Op maandag 7 november 2005 23:35 schreef Loeri het volgende:
Ik heb kleine tieten maar mn kont maakt een hoop goed..al zeg ik het zelf![]()
Grote borsten zijn een evolutie benodigdheid om mannen tevreden te houden. Als elke vrouw zonder borsten kwamen te zitten dan zou de man zichzelf binnen no-time van het leven hebben beroofd omdat ze alle gesprekken daadwerkelijk moesten aanhoren. Met als gevolg dat vrouwen zich moeten gaan klonen. En je weet wat er dan gebeurtquote:Op maandag 7 november 2005 23:35 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jaaaaaa, dat vind ik toch ook wel zo vervelend he!.
quote:Op maandag 7 november 2005 23:37 schreef Crazy_Train het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je tepels op je reet?
[..]
Mooie cup A is niet lelijkquote:
[..]
Geniaal.quote:Op maandag 7 november 2005 23:37 schreef Crazy_Train het volgende:
[..]
Wat is er niet lelijk aan dan? Mijn handen zijn het formaat kolenschep... Ik heb het idee dat ik enkel een stuk rib beetpak met ergens een verdekt opgestelde tepel.quote:
Mits mooi gevormd en in de juiste proporties t.o.v. kont en rest vh lichaam.... wat zou er dan lelijk aan moeten zijnquote:Op maandag 7 november 2005 23:42 schreef Xebrozius het volgende:
Wat is er niet lelijk aan dan?
Ik voel je, Xebro, ik voel je.quote:Op maandag 7 november 2005 23:38 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Grote borsten zijn een evolutie benodigdheid om mannen tevreden te houden. Als elke vrouw zonder borsten kwamen te zitten dan zou de man zichzelf binnen no-time van het leven hebben beroofd omdat ze alle gesprekken daadwerkelijk moesten aanhoren. Met als gevolg dat vrouwen zich moeten gaan klonen. En je weet wat er dan gebeurt. Zo'n emoplaneet waar elke 1e van de maand geen enkel ander ras zich durft te wagen...
We hebben het over mooie grote borsten hier.. niet over nare mensen die hun lichaam kapot maken.quote:
Doe je dat nog niet dagelijks dan?quote:Op maandag 7 november 2005 23:43 schreef Herald het volgende:
nou moe, en dan opent dadelijk een kleinbeboezemde jongedame rancuneus een topic dat ze een hekel heeft een mannen met kleine piemels en dan moet ik me weer in slaap huilen
Doe je dat nog niet dagelijks dan?quote:Op maandag 7 november 2005 23:43 schreef Herald het volgende:
nou moe, en dan opent dadelijk een kleinbeboezemde jongedame rancuneus een topic dat ze een hekel heeft een mannen met kleine piemels en dan moet ik me weer in slaap huilen
Dus geen reet tieten EN geen kont?quote:Op maandag 7 november 2005 23:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Mits mooi gevormd en in de juiste proporties t.o.v. kont en rest vh lichaam.... wat zou er dan lelijk aan moeten zijn
Neptieten? Nog erger dan zo'n graat.quote:Op maandag 7 november 2005 23:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik voel je, Xebro, ik voel je.
Eigenlijk zou elke vrouw met cup B of minder verplicht haar borsten moeten laten vergroten om de planeet te redden.
Dit was vroeger een vrouw met een A-cup dat kan niet anders. Die wezens hebben geen gevoel voor smaak. Die dingen zijn zo lelijk dat je alsnog je moet gaan concentreren op het gesprek.quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 23:46 schreef Crazy_Train het volgende:
Dus geen reet EN geen kont?
1) Je hebt een vriendin met kleine borsten.quote:Op maandag 7 november 2005 23:47 schreef Vodka_Lime het volgende:
ik vind het vreselijk mannen met STEKELTJES haar, als of jij zo perfect bent !!
[afbeelding]
Vrouwen met neptieten kunnen net zo goed Pirelli banden aan hun borstkas plakken. Die zijn net zo hard namelijk. Genetische selectie is het antwoord, serieus. Een vrouw met een A-cup heeft geen meerwaarde, heeft minder melk klier en kan daardoor babies niet goed voorzien van antistoffen.quote:Op maandag 7 november 2005 23:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik voel je, Xebro, ik voel je.
Eigenlijk zou elke vrouw met cup B of minder verplicht haar borsten moeten laten vergroten om de planeet te redden.
quote:Op maandag 7 november 2005 23:47 schreef Vodka_Lime het volgende:
[afbeelding]
ah de eerste klaagvrouw.quote:Op maandag 7 november 2005 23:47 schreef Vodka_Lime het volgende:
[afbeelding]
Maar als je met zo'n griet staat te lullen, weet je niet altijd of het neptieten zijn of niet en kun je dus in veel gevallen het gesprek gewoon overslaan en naar haar tieten staren.quote:Op maandag 7 november 2005 23:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Vrouwen met neptieten kunnen net zo goed Pirelli banden aan hun borstkas plakken. Die zijn net zo hard namelijk. Genetische selectie is het antwoord, serieus. Een vrouw met een A-cup heeft geen meerwaarde, heeft minder melk klier en kan daardoor babies niet goed voorzien van antistoffen.
Of niet van grote borsten houden, dat kan natuurlijk ook...quote:Op maandag 7 november 2005 23:49 schreef Zwansen het volgende:
Ik kan me ook altijd doodergeren aan die kerels die zeggen dat ze niet van grote tieten houden, dan moet je toch gewoon homo zijn!
Ria en Henk waren getrouwd, maar niet tevree.quote:Op maandag 7 november 2005 23:49 schreef Zwansen het volgende:
Ik kan me ook altijd doodergeren aan die kerels die zeggen dat ze niet van grote tieten houden, dan moet je toch gewoon homo zijn!
Je hebt ervaring met vrouwen met een borstvergroting?quote:Op maandag 7 november 2005 23:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Vrouwen met neptieten kunnen net zo goed Pirelli banden aan hun borstkas plakken. Die zijn net zo hard namelijk. Genetische selectie is het antwoord, serieus. Een vrouw met een A-cup heeft geen meerwaarde, heeft minder melk klier en kan daardoor babies niet goed voorzien van antistoffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |