leuke uitspraakquote:Op maandag 7 november 2005 23:31 schreef Xebrozius het volgende:
"Goh wat zou daar toch zitten? Oh ja NIKS!"
Jaaaaaa, dat vind ik toch ook wel zo vervelend he!quote:Op maandag 7 november 2005 23:31 schreef Xebrozius het volgende:
Bijkomend probleem is ook nog eens dat je je daadwerkelijk moet focussen op het gesprek zonder afgeleid te kunnen worden door een paar flinke melkquota's.
haha, fatsoquote:Op maandag 7 november 2005 23:33 schreef Xebrozius het volgende:
Ben ik nou wereldvreemd en vrouwonvriendelijk? Uiteraard, maar dat gemekker over bierbuikjes van mannen komt me aardig de strot uit.
Hoezo? Heb je tepels op je reet?quote:Op maandag 7 november 2005 23:35 schreef Loeri het volgende:
Ik heb kleine tieten maar mn kont maakt een hoop goed..al zeg ik het zelf![]()
Grote borsten zijn een evolutie benodigdheid om mannen tevreden te houden. Als elke vrouw zonder borsten kwamen te zitten dan zou de man zichzelf binnen no-time van het leven hebben beroofd omdat ze alle gesprekken daadwerkelijk moesten aanhoren. Met als gevolg dat vrouwen zich moeten gaan klonen. En je weet wat er dan gebeurtquote:Op maandag 7 november 2005 23:35 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jaaaaaa, dat vind ik toch ook wel zo vervelend he!.
quote:Op maandag 7 november 2005 23:37 schreef Crazy_Train het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je tepels op je reet?
[..]
Mooie cup A is niet lelijkquote:
[..]
Geniaal.quote:Op maandag 7 november 2005 23:37 schreef Crazy_Train het volgende:
[..]
Wat is er niet lelijk aan dan? Mijn handen zijn het formaat kolenschep... Ik heb het idee dat ik enkel een stuk rib beetpak met ergens een verdekt opgestelde tepel.quote:
Mits mooi gevormd en in de juiste proporties t.o.v. kont en rest vh lichaam.... wat zou er dan lelijk aan moeten zijnquote:Op maandag 7 november 2005 23:42 schreef Xebrozius het volgende:
Wat is er niet lelijk aan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |