abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32085329
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:45 schreef Monidique het volgende:

[..]

Correct.
quote:
SYDNEY - De Australische politie heeft maandag bij invallen in Sydney en Melbourne in totaal vijftien terreurverdachten opgepakt. Politiechef Ken Moroney zei tegen de Australische nieuwszender ABC dat daarmee een grote terroristische aanslag in het land is voorkomen.
nee hoor, het oppakken van de 15 terruerverdachten heeft helemaal niets te maken met het voorkomen van een grote terroristische aanslag.
geen
pi_32085404
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:48 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

[..]

nee hoor, het oppakken van de 15 terruerverdachten heeft helemaal niets te maken met het voorkomen van een grote terroristische aanslag.
En of die grote aanslag daadwerkelijk voorkomen is, moet ik achteraf nog zien, wat inderdaad gemakkelijk praten is. Maar dat heeft niets te maken met het feit dat deze personen zijn opgepakt, en of ik dat goed of slecht vind voornamelijk.
pi_32086685
Wat heeft dan WEL te maken met het feit dat deze personen zijn opgepakt? Ik snap geen hol van je argumentatie.
geen
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:24:55 #29
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_32092623
Ik vind het heel goed, preventief oppakken moet mogelijk worden hier in Nederland, al twijfel ik of dat juridisch allemaal haalbaar is. Maar stel dat ze aanslagen zouden plegen, terwijl de inlichtingendiensten ze al langer volgden, tja, dan heb je bloed aan je handen hoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')