abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32338560
Echt een geweldige aflevering. Grave Danger was pas de tweede keer dat ik een CSI aflevering heb gekeken Vond het wel goed maar om de een of andere reden trok het me niet genoeg. Maar Tarantino die een aflevering regisseert tja toen moest ik wel kijken.

Toen die mieren die kist binnen kwamen kreeg ik echt klamme handen Dat ie in die kist zat deed op zich weinig met me maar die mieren
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_32340009
quote:
Op donderdag 17 november 2005 08:27 schreef Koningin het volgende:

[..]

Zo, wat een topics zeg.
Goed geregeld BlueCurl
het heeft wel ff wat werk geleverd zeg.. alle Openings Posts moesten worden aangepast... gelukkig heeft de DIG Mod Jump me goed geholpen als het aangepast moest worden maar deftige OP's zijn ook wat werk.. damn... bij mekander zon twee en een half uur er mee bezig geweest denk ik!
pi_32341076
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:33 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

het heeft wel ff wat werk geleverd zeg.. alle Openings Posts moesten worden aangepast... gelukkig heeft de DIG Mod Jump me goed geholpen als het aangepast moest worden maar deftige OP's zijn ook wat werk.. damn... bij mekander zon twee en een half uur er mee bezig geweest denk ik!
2,5 uur??

pi_32341344
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:14 schreef Koningin het volgende:

[..]

2,5 uur??

ik denk eigenlijk nog wel meer
pi_32341791
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:23 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

ik denk eigenlijk nog wel meer
Om die openingsposten te maken??
Ze zien er wel gelikt uit hoor
bling bling
pi_32344130
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:37 schreef Koningin het volgende:

[..]

Om die openingsposten te maken??
Ze zien er wel gelikt uit hoor
bling bling
als er iets niet klopt mag dat altijd gezegd worden... dan pas ik ze aan zodat ze de volgende topic wel juist zijn (het txtbestandje dus)
pi_32410955
Leuke aflevering vanavond, dat stukje met Nick en Sara in de badkamer was Ik vind Nick een stuk leuker sinds de Grave Danger aflevering
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_32412041
Nick was inderdaad zeer met zijn stoere zonnebril op. Maar ik ben altijd al pro-Nick geweest, ook voor Grave Danger.

Greggo was trouwens ook komisch, met zijn koffie en zijn zeer foute haar.
  † In Memoriam † zondag 20 november 2005 @ 21:56:31 #210
128220 Peter6000
pi_32437239
Die aflevering van aanstaande maandag herinner ik me nog.
Dus nu op zowel zaterdag als maandag een herhaling.

Afwachten wanneer de nieuwe afleveringen komen
Hopelijk wordt dat duidelijk aangekondigd, ik ben nu ook weer niet zo`n grote fan, maar nieuwe afleveringen wil ik graag zien.
  † In Memoriam † maandag 21 november 2005 @ 11:15:59 #211
128220 Peter6000
pi_32447877
quote:
Op maandag 14 november 2005 22:38 schreef soapie het volgende:
Ik vond het laatste stukje eigenlijk overbodig. Hij had van mij mogen stoppen toen de ambulance wegreed!!!!! (Dacht ook dat dat het einde zou zijn)
(beetje een late reaktie, maar ik heb beide afleveringen opgenomen, en gisterennacht pas achter elkaar bekeken, en lekker de reclameblokken doorgespoeld).

Ik vond dat einde dus juist wel geweldig..
Die vrouw was onschuldig veroordeeld, ze was toevallig op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats. Ze kreeg daar 3-5 jaar gevangenisstraf voor.
Daarvoor studeerde ze. Nu wordt ze misbruikt door lesbische criminelen. Haar vader kon het alleen de eerste 6 weken aan, haar in de gevangenis te bezoeken. Een enorm lijden voor haar, een verwoest leven. Ook voor haar vader, die heeft de laatste paar jaar van zijn leven enorm geleden door de onschuldige veroordeling van haar dochter.

Nick bezoekt haar (aan het einde van aflevering 2) in de gevangenis en zegt: sleep dit niet met je mee, als je over een paar jaar vrij komt.

Die vrouw gaat weer terug naar de hel van haar cel.
Er verschijnt een heel klein glimlachje op haar gezicht. Dit is op twee manieren te interpreteren:
-- ze is blij met de vergeving van Nick
-- ze is trots op haar vader, dat die op zijn manier wraak heeft genomen, dat geeft haar in de gevangenishel een warm gevoel van steun.

Op die tweede manier interpreteerde ik het.
pi_32448415
ik ben pro greg maar sinds die uit het lab is vind ik het wel jammer enzo. Nick heb ik altijd maar een rare vogel gevonden!

ennuh Peter 6000... het hoeft helemaal niet zo te zijn dat die vrouw onschuldig daar zit. volgens bewijs was ze op de plek van de moord en dat heet medeplichtig.. daar heeftz e die 3-5 jaar voor gekregen Zij vind alleen dat ze onschuldig is... Maar dat vinden der wel meer in de bak
pi_32453405
quote:
Op maandag 21 november 2005 11:40 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben pro greg maar sinds die uit het lab is vind ik het wel jammer enzo. Nick heb ik altijd maar een rare vogel gevonden!

ennuh Peter 6000... het hoeft helemaal niet zo te zijn dat die vrouw onschuldig daar zit. volgens bewijs was ze op de plek van de moord en dat heet medeplichtig.. daar heeftz e die 3-5 jaar voor gekregen Zij vind alleen dat ze onschuldig is... Maar dat vinden der wel meer in de bak
Nick een rare vogel? Vergeleken Greg misschien wel, omdat Nick zo.. normaal .. is Nee hoor, ik snap je wel.

Ik heb zo het idee dat die dochter best wel schuldig is aan iets.. en dat we nog wel meer van haar gaan zien in de nieuwe CSI-afleveringen. Ik ben het niet zeker hoor, maar ik heb zo het idee dat dit verhaal (verhaal van die vrouw) nog niet helemaal af is. Ik bedoel, die vader had al zo een hekel aan de CSI-mensen en hij zat niet eens in de bak! Wat moet die meid wel niet voor een haat hebben jegens CSI-ers.. want zij zit wel in de bak en wordt nog eens gruwelijk misbruikt.

Ja, ik denk dat er nog wel een staartje aan zit. Maar ja, dat zijn maar ideeen van mij hoor
  maandag 21 november 2005 @ 15:10:38 #214
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_32453558
quote:
Op maandag 21 november 2005 11:15 schreef Peter6000 het volgende:
Nu wordt ze misbruikt door lesbische criminelen.
Vinden jullie dat ook zo geil klinken ??
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_32453659
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:10 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_32456608
*Beetje achterdochtig is* Komt er vanavond een nieuwe aflevering of een herhaling?
pi_32457371
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:15 schreef Juweel het volgende:
*Beetje achterdochtig is* Komt er vanavond een nieuwe aflevering of een herhaling?
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Die aflevering van aanstaande maandag herinner ik me nog.
Dus nu op zowel zaterdag als maandag een herhaling.

Afwachten wanneer de nieuwe afleveringen komen
Hopelijk wordt dat duidelijk aangekondigd, ik ben nu ook weer niet zo`n grote fan, maar nieuwe afleveringen wil ik graag zien.
  † In Memoriam † maandag 21 november 2005 @ 17:46:59 #218
128220 Peter6000
pi_32457406
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:15 schreef Juweel het volgende:
Herhaling

Als ik dit forum mag geloven (en waarom zou ik dat niet doen), komen de nieuwe afleveringen meestal rond maart
Nu dus zowel zaterdag als maandag herhalingen, van (als ik het goed heb) seizoen 3 en 4.

Ik kijk zelf niet
pi_32458133
Liever herhalingen dan helemaal geen CSI tot maart
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_32458742
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:10 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

No, not really!
pi_32460465
Even over die bloem nog (geen idee of het ergens al gezegd is) maar ik begreep dat ze die gekregen had vanwege haar werk in de kwekerij en dat ze ooit gezegd had in de cel dat ze van bloemen hield..
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_32461383
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:17 schreef rena het volgende:
Liever herhalingen dan helemaal geen CSI tot maart
Jij begrijpt het!
pi_32472007
quote:
Op maandag 21 november 2005 20:13 schreef Nuna het volgende:

[..]

Jij begrijpt het!
maar liever 1x per week dan 2x per week omdat je anders over een tijdje de herhalingen beu bent
pi_32474426
Ik vond gisteren de aflevering met de clown niet zo heel erg boeiend. Normaal ben ik bij CSI niet voor de tv weg te slaan, maar nu ging ik vrijwillig aan de wandel..
pi_32475247
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 07:23 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

maar liever 1x per week dan 2x per week omdat je anders over een tijdje de herhalingen beu bent
Ik ben CSI nooit beu Alleen met die clown had ik al gezien, dus ben in slaap gevallen op het einde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')