Zo, wat een topics zeg.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:43 schreef BlueCurl het volgende:
CSI: Crime Scene Investigation (NL/BE) (Deel 10)
CSI: Crime Scene Investigation (USA) (Deel 1) *spoilers*
CSI: Miami (NL/BE) (Deel 9)
CSI: Miami (USA) (Deel 1) *spoilers*
CSI: New York (NL/BE) (Deel 4)
CSI: New York (USA) (Deel 1) *spoilers*
het heeft wel ff wat werk geleverd zeg.. alle Openings Posts moesten worden aangepast... gelukkig heeft de DIG Mod Jump me goed geholpen als het aangepast moest worden maar deftige OP's zijn ook wat werk.. damn... bij mekander zon twee en een half uur er mee bezig geweest denk ik!quote:Op donderdag 17 november 2005 08:27 schreef Koningin het volgende:
[..]
Zo, wat een topics zeg.
Goed geregeld BlueCurl
2,5 uur??quote:Op donderdag 17 november 2005 12:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
het heeft wel ff wat werk geleverd zeg.. alle Openings Posts moesten worden aangepast... gelukkig heeft de DIG Mod Jump me goed geholpen als het aangepast moest worden maar deftige OP's zijn ook wat werk.. damn... bij mekander zon twee en een half uur er mee bezig geweest denk ik!
Om die openingsposten te maken??quote:Op donderdag 17 november 2005 13:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk nog wel meer![]()
als er iets niet klopt mag dat altijd gezegd worden... dan pas ik ze aan zodat ze de volgende topic wel juist zijn (het txtbestandje dus)quote:Op donderdag 17 november 2005 13:37 schreef Koningin het volgende:
[..]
Om die openingsposten te maken??
Ze zien er wel gelikt uit hoor![]()
bling bling
(beetje een late reaktie, maar ik heb beide afleveringen opgenomen, en gisterennacht pas achter elkaar bekeken, en lekker de reclameblokken doorgespoeld).quote:Op maandag 14 november 2005 22:38 schreef soapie het volgende:
Ik vond het laatste stukje eigenlijk overbodig. Hij had van mij mogen stoppen toen de ambulance wegreed!!!!! (Dacht ook dat dat het einde zou zijn)
Nick een rare vogel? Vergeleken Greg misschien wel, omdat Nick zo.. normaal .. isquote:Op maandag 21 november 2005 11:40 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben pro gregmaar sinds die uit het lab is vind ik het wel jammer enzo. Nick heb ik altijd maar een rare vogel gevonden!
ennuh Peter 6000... het hoeft helemaal niet zo te zijn dat die vrouw onschuldig daar zit. volgens bewijs was ze op de plek van de moord en dat heet medeplichtig.. daar heeftz e die 3-5 jaar voor gekregenZij vind alleen dat ze onschuldig is... Maar dat vinden der wel meer in de bak
Vinden jullie dat ook zo geil klinken ??quote:Op maandag 21 november 2005 11:15 schreef Peter6000 het volgende:
Nu wordt ze misbruikt door lesbische criminelen.
quote:Op maandag 21 november 2005 15:10 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Vinden jullie dat ook zo geil klinken ??![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 17:15 schreef Juweel het volgende:
*Beetje achterdochtig is* Komt er vanavond een nieuwe aflevering of een herhaling?
quote:Op zondag 20 november 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Die aflevering van aanstaande maandag herinner ik me nog.
Dus nu op zowel zaterdag als maandag een herhaling.
Afwachten wanneer de nieuwe afleveringen komen![]()
Hopelijk wordt dat duidelijk aangekondigd, ik ben nu ook weer niet zo`n grote fan, maar nieuwe afleveringen wil ik graag zien.
Herhalingquote:Op maandag 21 november 2005 17:15 schreef Juweel het volgende:
*Beetje achterdochtig is* Komt er vanavond een nieuwe aflevering of een herhaling?
quote:Op maandag 21 november 2005 15:10 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Vinden jullie dat ook zo geil klinken ??![]()
Jij begrijpt het!quote:Op maandag 21 november 2005 18:17 schreef rena het volgende:
Liever herhalingen dan helemaal geen CSI tot maart![]()
maar liever 1x per week dan 2x per week omdat je anders over een tijdje de herhalingen beu bentquote:
Ik ben CSI nooit beuquote:Op dinsdag 22 november 2005 07:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar liever 1x per week dan 2x per week omdat je anders over een tijdje de herhalingen beu bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |