sorry hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het zijn niet eens alleen mods die er over vallen.
Tis soms gewoon springen over als die getallen en kwartetjes.![]()
maar wel goed voor je conditie
komt hij zelf wel achterquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O man die zijn snel kapot die prullen
Heyquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
sorry hoor
ik was t niet dezen keer
Kids hequote:Op dinsdag 8 november 2005 10:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
komt hij zelf wel achter
we hebben t er al met m over gehad, maar hij is eigenwijz
wat ik gisteren al zei iddquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:46 schreef Sjowhan het volgende:
Ik vermoed van niet, onderwijsinstellingen hebben geen snelle meuk
hoi dolle_hondquote:
wat kost dat nog?quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat ik gisteren al zei idd
p2-350, 256 MB, 6 GB en een 15" CRT
MEO-garantie (Meenemen En Opdonderen)
doe mij er maar 10quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nul komma niks euriinklusief BTW
geen idee, donderdag gaan we er weer wat neergooienquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:00 schreef dolle_hond het volgende:
hoeveel heb je er nog?
quote:
ik kom langs vandaagquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
het is namelijk opruimweek, en iedereen mag alles wat hij kwijt wil in de kantine neergooien
ter medeneming ende vermaak
wat els hef joe got?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
computers zijn al wel weg denk ik hoor
staat er nog wat leuks geneeskundigs/verpleegkundigs tussen??quote:
quote:
Nee, alleen maar oude boeken over kunst en cultuur en zo. En 35000 kilo aan oude readersquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:32 schreef MutZ het volgende:
staat er nog wat leuks geneeskundigs/verpleegkundigs tussen??
saaiquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, alleen maar oude boeken over kunst en cultuur en zo. En 35000 kilo aan oude readers
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tsssssk de jeugd van tegenwoordig![]()
ja, als we die shit maar kwijt zijn joh. Die PC's hebben de tafels nauwelijks geraaktquote:
Ben je er eigenlijk al uit? Zag je post van vannacht...quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar ik vind dat mijn boekenkast wel vol genoeg is
Die stellingen? Nee tuuluk nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:50 schreef dolle_hond het volgende:
en de kasten waar die zooi in stond, gaan die ook nog weg?
Hoe laat mag je?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:49 schreef indahnesia.com het volgende:
goedemorgen... ik heb trek in lunch,...maar ik mag nog niet.
nee nog nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben je er eigenlijk al uit? Zag je post van vannacht...
Zij die gaan sterven, groeten Uquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of binnen enkele minuten of over een half uurtje. Moet ik nog even uitvechten![]()
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb gewonnen![]()
tot zometeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |