Maak 688 ook alvast aan danquote:Op maandag 7 november 2005 21:55 schreef Mike1964 het volgende:
was ik nou eerder? Volgens mij wel...
Nee, we mochten niet horen dat DHR. Van der Laan uit Bussum zijn been er af heeft gereden...quote:Op maandag 7 november 2005 21:51 schreef flugeltje het volgende:
huh, mogen we het verhaal van het ongeluk niet horen?
Ja, logisch als je 'm al opent als de oude nog niet eens vol is.quote:
Tot nu toe is een weekopdracht alleen maar het begin van zeer veel saaiheid geweest, dus ik weet niet of we daar wel op zitten te wachten eerlijk gezegd.quote:Op maandag 7 november 2005 21:57 schreef crazymamma het volgende:
Morgen zal er wel weer een opdracht komen dan hoop is dat het weer wat boeiender wordt.
Ja duuuhh...laat mij nou ook eens een topicje openen ja?!quote:
dansmarathon zeg ik, dansmarathon!quote:Op maandag 7 november 2005 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tot nu toe is een weekopdracht alleen maar het begin van zeer veel saaiheid geweest, dus ik weet niet of we daar wel op zitten te wachten eerlijk gezegd.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 7 november 2005 22:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja duuuhh...laat mij nou ook eens een topicje openen ja?!![]()
't is mijn eerste![]()
Wat ben jij een sukkel, zeg. Opent 't topic veel te vroeg en dan alleen met een smilie.quote:Op maandag 7 november 2005 22:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja duuuhh...laat mij nou ook eens een topicje openen ja?!![]()
't is mijn eerste![]()
'k zal 't nooit meer doen...quote:Op maandag 7 november 2005 21:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, logisch als je 'm al opent als de oude nog niet eens vol is.
Mike1964.
Mijnheer v/d Laan had beter zijn tanden uit zijn smoel kunnen rijden... had ie niet meer kunnen pratenquote:Op maandag 7 november 2005 21:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee, we mochten niet horen dat DHR. Van der Laan uit Bussum zijn been er af heeft gereden...
[BB SC 687] Rob heeft geen litteken op z'n geamputeerde beenquote:Op maandag 7 november 2005 22:04 schreef flugeltje het volgende:
maar waar gaan we nu verder?
Ja nou weten we het wel oké?quote:Op maandag 7 november 2005 22:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat ben jij een sukkel, zeg. Opent 't topic veel te vroeg en dan alleen met een smilie.
Van jou neem ik toch niets meer aan. Dat is al de tweede keer dat je me -2 geeft in dat 'servival' topic. Gaat jou nu ook punten kosten.quote:Op maandag 7 november 2005 22:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
dansmarathon zeg ik, dansmarathon!
en zoals ik al eerder zei moet BB verplichten dat de koppels steeds wisselen en dus alle mannen met alle vrouwen dansen in een soort van rouleringssysteem.
Zok kan Menno misschien een paar uurtjes met dido dansen waardoor roel volledig door het lint gaat
quote:Op maandag 7 november 2005 22:05 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja nou weten we het wel oké?
koffie?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |