Oh, ik vind het best even interessant weer eigenlijk.quote:Op maandag 7 november 2005 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Rob lult over zijn been, da's lang geleden dat ik hem daar over heb gehoord trouwens... alleen jammer dat ie dit verhaal op dag 3 al zo'n 333 keer uit de doeken had gedaan...
Ook heeft roel nu al zeker 3 keer gezegd dat hij Menno een paar ketsen wilde geven maar als Menno erbij zit is die angstvallig stilquote:Op maandag 7 november 2005 21:56 schreef Ferdii het volgende:
weet niet meer wie het vroeg in het laatste SC topic, geen zin meer om het op te zoeken
roel heeft menno wel bedreigt. roel zei dat als menno het waagde dat hij ze ex zou bellen als hij eruit zal gaan dat ze broers wel raad met hem wisten
was ikquote:Op maandag 7 november 2005 21:56 schreef Ferdii het volgende:
weet niet meer wie het vroeg in het laatste SC topic, geen zin meer om het op te zoeken
roel heeft menno wel bedreigt. roel zei dat als menno het waagde dat hij ze ex zou bellen als hij eruit zal gaan dat ze broers wel raad met hem wisten
ik dacht dat dreigen met lichamelijk geweld niet mocht volgens de regels. lijkt me dat BB op zijn minst een sanctie moet geven!quote:Op maandag 7 november 2005 21:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ook heeft roel nu al zeker 3 keer gezegd dat hij Menno een paar ketsen wilde geven maar als Menno erbij zit is die angstvallig stil
Dat is dus het mooiste van alles... Roel heeft het zelf aan Menno gevraagd bij een eerdere nominatie...quote:Op maandag 7 november 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
was ikmaar waarom zou Menno Roel's ex willen bellen. je wil toch niks te maken hebben met een wijf waar die Roel met zijn borrelworstje in heeft liggen porren
ik val in herhaling maar wat een kneusquote:Op maandag 7 november 2005 21:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dus het mooiste van alles... Roel heeft het zelf aan Menno gevraagd bij een eerdere nominatie...
Roel- de immer humoristische kastmiet haalt zijn broer erbijquote:Op maandag 7 november 2005 22:02 schreef Lipgloss het volgende:
Roel en meppen? Dat lossen de broers van Roel wel op, tóch!
Toch niet over dat ze 't zo fijn vond dat ze vrij was met de vuurwerkramp, hè?quote:Op maandag 7 november 2005 22:06 schreef Falco het volgende:
Aah zo zielig. Lieske probeert weer eens een verhaal te vertellen, maar voor de clou krijgt ze geen ruimte.
He he die topic kende ik nog nietquote:Op maandag 7 november 2005 22:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Roel- de immer humoristische kastmiet haalt zijn broer erbij
Ze hebben daar zéker tijd zat, ja.quote:Op maandag 7 november 2005 22:07 schreef Pinball het volgende:
Lieske als iedereen smeekt om eens de clou van haar ellenlange verhaal te vertellen: "Net alsof je de bus moet halen, je hebt toch tijd zat!"
ze had blijkbaar 3 weken vrij van school omdat alle ramen uit het gebouw geslagen waren...quote:Op maandag 7 november 2005 22:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Toch niet over dat ze 't zo fijn vond dat ze vrij was met de vuurwerkramp, hè?
Ik kan hier echt geen grap meer over maken ...ik sta echt met m'n mond vol tanden ...waar zijn ze op geselecteerd ???quote:Op maandag 7 november 2005 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Lieske vond de Vuurwerkramp wel fijn, hoefde ze drie weken niet naar school omdat deze in de wijk stond die was getroffenHoe kun je het uit je bek krijgen....
Niet iedereen. Éen iemand heeft maar tot donderdag.quote:
inderdaad ja, ze had drie weken vrij en dat vond ze fijn... hoe kun je het serieus uit je strot krijgenquote:Op maandag 7 november 2005 22:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Toch niet over dat ze 't zo fijn vond dat ze vrij was met de vuurwerkramp, hè?
True.quote:Op maandag 7 november 2005 22:11 schreef Pinball het volgende:
Niet iedereen. Éen iemand heeft maar tot donderdag.
Is niet zielig hoor. Het boeit Lieske zelf ook voor geen meterquote:Op maandag 7 november 2005 22:06 schreef Falco het volgende:
Aah zo zielig. Lieske probeert weer eens een verhaal te vertellen, maar voor de clou krijgt ze geen ruimte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |