Maar daarna komt deze film toch uitquote:Op donderdag 10 november 2005 12:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Nee. Pas na de release van de film 'Cars' die komende zomer uit gaat komen.
Wat is een distributeurquote:Op donderdag 10 november 2005 16:37 schreef DrDurden het volgende:
Klopt. Ze zijn al met deze film bezig, ze hebben alleen geen distributeur. Maar een nieuwe distributeur zoeken voor Pixar lijkt me niet echt een probleem, ze hebben nog geen flop gehad.
OMGquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:13 schreef SunChaser het volgende:
http://www.apple.com/trailers/disney/ratatouille/
Een distributeur is de maatschappij die de film in de bioscopen brengt, en voor de promotie zorgt. En, in het geval van Disney, de meeste winst binnensleept.quote:
In de OP staat dat dit de eerste film van Pixar wordt zonder Disney. Waarom staat er dan op die website linksboven de titel Disney-Pixar?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:13 schreef SunChaser het volgende:
http://www.apple.com/trailers/disney/ratatouille/
Omdag pixar door disney is overgekochtquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:01 schreef Lod het volgende:
[..]
In de OP staat dat dit de eerste film van Pixar wordt zonder Disney. Waarom staat er dan op die website linksboven de titel Disney-Pixar?
ook niet, The Wild is van een Canadese animatiestudioquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:11 schreef Theebag het volgende:
Elkaar? Dat is nog maar één keer gebeurd, The Wild is van Disney zelf.
The Wild heeft niets met Pixar te maken, dat is gemaakt door C.O.R.E in Canadaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:00 schreef De_Hertog het volgende:
Dat ziet er leuk uit. Ik vind het overigens wel jammer dat Pixar en Dreamworks elkaar zo vaak nadoen. Finding Nemo/Shark Tale, Madagascar/The Wild, en hier weer. Het valt me nog mee dat er nog geen Dreamworks Car of Pixar Hedge uit is..
1. Jeffrey Katzenberg was hoofd animatie bij Disney en is daar op een slechte manier weggegaan (hij werd gepasseerd voor een hoge functie) en begon zelf Dreamworks.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:50 schreef DragonFire het volgende:
Er zitten gewoon een paar Disney bashers bij Dreamwork.
Maar het blijft wel gewoon een zelfstandig bedrijfquote:Op zondag 11 juni 2006 19:50 schreef DragonFire het volgende:
Zover ik weet gaat Pixar helemaal niet zelfstandig werken. Disney heeft Pixar geheel overgekocht. Zie ook pers nieuws op de Pixar site zelf, daarin bedankt Steve iedereen die in Pixar heeft geinvesteerd. Ook wil ik graag naar voren halen dat Pixar en Disney nooit Dreamwork films hebben nagedaan, dit is altijd Dreamworks geweest. Ants vs Bugslife. Finding Nemo vs Sharktale en Madagascar vs The Wild. In het laatste geval is Madagascar eerder in de bioscoop gekomen dan The Wild maar was pas later begonnen met productie. Er zitten gewoon een paar Disney bashers bij Dreamwork.
Pixar is tegenwoordig eigendom van Disney dus ze moeten welquote:Op maandag 12 juni 2006 16:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar het blijft wel gewoon een zelfstandig bedrijf![]()
Ik kwam trouwens de volgende website tegen: http://www.the-numbers.com/movies/series/Pixar.php
Als je deze getallen ziet spreekt het voor zich dat Disney alle vertrouwen heeft in Pixar![]()
Je zou Shrek en Monsters, Inc. er ook nog aan toe kunnen voegen, met een beetje fantasie.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:24 schreef BdR het volgende:
Die animatie films zijn idd opvallend vaak hetzelfde..
Pixar: A Bug's Life (1998)
DreamWorks: Antz (1998)
Pixar: Finding Nemo (2003)
DreamWorks: Shark Tale (2004)
DreamWorks: Madagascar (2005)
C.O.R.E. Animation: The Wild (2006)
DreamWorks: Flushed Away (2006)
Pixar: Ratatouille (2007)
quote:
Ik ookquote:Op maandag 2 juli 2007 22:34 schreef Woodpecker het volgende:
Morgen ga ik 'm zien![]()
Heb even ter voorbereiding de eerste film van Brad Bird gekeken, The Iron Giant, en da's ook een fijne film
http://www.boxofficemojo.com/franchises/chart/?id=pixar.htmquote:Op maandag 2 juli 2007 22:54 schreef Tweek het volgende:
De film heeft in de VS nu 47,2 miljoen opgehaald. Wat volgens mij de slechste opening tot nu toe is voor een pixar film.
Ik zie ze liever op een retestrakke DVD.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:03 schreef Jovatov het volgende:
Wil deze film heel graag zien, maar wel in de bioscoop natuurlijk
En terechtquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:15 schreef nietzman het volgende:
Wat belachelijk veel goede reviews. Zien, zien!
Heeft al op 32 gestaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:59 schreef dvdfreak het volgende:
40 al zeker zien
ik moet nog steeds gniffelen om deze uitspraakquote:Op maandag 7 november 2005 20:30 schreef Asskicker14 het volgende:
de strijd tussen Pixar en Dreamworks lijkt met deze 2 films echt een hoogtepunt te bereiken.
denk niet dat de tekenfilmwereld daar ooit vanaf zal stappenquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:22 schreef HeatWave het volgende:
Ook al is het concept "grappige beestjes die menselijk zijn" wel een beetje achterhaald inmiddels
* BMH wijst naar een gemiddelde anime.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:03 schreef Jovatov het volgende:
Wil deze film heel graag zien, maar wel in de bioscoop natuurlijk
Volgens mij zijn Pixar films ook echt de enige animatiefilms die langer dan 90m duren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:47 schreef Kptelmo het volgende:
Gisteren gezien in de bios....ik snap nu de hoge rating op de IMDB.![]()
Het is niet zozeer een film vol met grappen, maar wel geloofwaardige karakters, prachtige animaties en een goed verhaal. Een hartverwarmende film
Inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was zo'n mooie scene, zo lief in elkaar gezet.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
Ik heb ook 7 tamme ratten en herken wat je bedoeltquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:35 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik heb hem gisteren gezien en ik vond hem super! Hartverwarmend, grappig en weer prachtig gemaakt!Ik heb zelf al jaren tamme ratten, dus dan let je automatisch wat meer op de bewegingen, de gebaren, de houdingen enzo. Het klopte allemaal zo goed.
Hier is Nijmegen.. ik weet dat de originele versie in omliggende plaatsen wel te zien is, maar een bioscoopbezoek wordt toch wat hoogdrempeliger als je niet in je eigen plaats kan gaanquote:Op donderdag 6 september 2007 21:59 schreef Lod het volgende:
Wat is hier? Hier als in Utrecht wordt hij toch echt ook in de originele versie nog vertoond.
Vond hem persoonlijk niet zo overdreven goed, wel vermakelijk verder maar geen topper.
Ik heb er 10quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb ook 7 tamme ratten en herken wat je bedoelt
Alleen heb ik nooit ratten met oogwit gehad
Ik heb 6 dames, en alle zes zonder oogwit inderdaad.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb ook 7 tamme ratten en herken wat je bedoelt
Alleen heb ik nooit ratten met oogwit gehad
En is dat ook een criticus?quote:Op zondag 11 november 2007 19:32 schreef shmoopy het volgende:
Die criticus lijkt sprekend op iemand die ik ken, is gewoon eng.
Zo'n hekel aan mensen die ALTIJD. KRITISCH. Zijn.quote:
Waarom moet die extreem grappig zijn om goed te zijnquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:01 schreef TC03 het volgende:
Ik vond het wel een aardige film, maar niet echt extreem grappig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |