*Grinnik*quote:Op maandag 7 november 2005 20:42 schreef golfer het volgende:
Carl wordt met open armen ontvangen door de dames.
Ja, ik moest ook ff 2x kijken of dat er nu echt stond.quote:Op maandag 7 november 2005 20:47 schreef Zhenar het volgende:
was dat de vriend van Carl?
quote:Op maandag 7 november 2005 20:46 schreef tong80 het volgende:
De moeder van Fleur is een eiland opzich
er stond "vriend van Carl"quote:Op maandag 7 november 2005 20:47 schreef Zhenar het volgende:
was dat de vriend van Carl?
en dan winnaarseiland is ook al geen geweldige toevoeging, die muts zit daar gewoon dagenlang vakantie te houdenquote:
Vind het eigenlijk wel goed.quote:Op maandag 7 november 2005 20:54 schreef tong80 het volgende:
Die laffe luie wijven gaan Carl eruit stemmen
Kan alleen als ze de proef winnen en 1 van hun immuniteit heeft en dan nog zullen ze zowat al hun gezamenlijke nog opgespaarde stemmen op hem moeten uitbrengen, want Carl heeft in zijn eentje nog 6 stemmen ofzo over.quote:Op maandag 7 november 2005 20:54 schreef tong80 het volgende:
Eerst zien dan geloven. Ik zie Carl die proef wel winnen, of Meredith blijft bij mamaquote:Op maandag 7 november 2005 20:54 schreef tong80 het volgende:
Idd ja, zat ik ook al aan te denken. Marnix zal ER wel gaan winnen denk ik zo.quote:Op maandag 7 november 2005 20:55 schreef Wup het volgende:
die duffe belgische trutten zijn voor het gemak maar even vergeten dat ze Carl zonder een seconde te twijfelen hebben geholpen Esther weg te werken
En dan nar die duffe kutjes kijken. Ze doen precies hetzelfde als Carl. Nog erger eigenlijk Carl heeft nooit samengespannen probeerde allenj te manipuleren. Dit gaat veel verder. e zijn te zwak omk het alleen jte redden en jspannen nu samen. Hup Carl bij de proof.quote:
Iedereen ? Ik ben de enige hoorquote:Op maandag 7 november 2005 21:01 schreef trepper het volgende:
Grappig om te zien dat iedereen ineens voor Carl is.
hihiquote:Op maandag 7 november 2005 21:06 schreef babette21 het volgende:
je zou - net als ik - geen cola lusten......
als er nou nog rosé in de emmer zat
Precies ipv van Cola hadden ze zaad moeten nemen.quote:Op maandag 7 november 2005 21:06 schreef cora4034 het volgende:
Tot nu toe een zaadaflevering.
Idd, je merkt wel dat het een stuk saaier is zonder Douwe. En als Carl vandaag vertrekt dan zal het hele vervolg geen reet meer aan zijn.quote:Op maandag 7 november 2005 21:06 schreef cora4034 het volgende:
Tot nu toe een zaadaflevering.
Ik krijg echt een punthoofd van dat wijfquote:Op maandag 7 november 2005 21:09 schreef josja het volgende:
Oh bah nog gewonnen ook, jengeltrut met dr mama.
tsja....quote:Op maandag 7 november 2005 21:11 schreef tong80 het volgende:
Ze heeft 40 nachten over har moeder gedroomd
Hahahaha inderdaadquote:Op maandag 7 november 2005 21:12 schreef cora4034 het volgende:
als je niet zonder je mammie kunt, blijf dan thuis TRUT !!!!!!
maar irriteer mij er niet mee op tv.
amen...quote:Op maandag 7 november 2005 21:15 schreef Wup het volgende:
af nou met dat gezeik
In de zee lijkt me.quote:Op maandag 7 november 2005 21:20 schreef Mes het volgende:
Euh....waar schijten die lui eigenlijk?
... maar wat voor doos!!quote:Op maandag 7 november 2005 21:19 schreef Wup het volgende:
en hup we schakelen over naar de volgende doos
volgens mij heeft ze het aapje inmiddels stiekem verzopen, ik zag hem niet meerquote:Op maandag 7 november 2005 21:22 schreef babette21 het volgende:
... maar wat voor doos!!
[afbeelding]
Ze staat tot nu toe wel het meest stabielquote:Op maandag 7 november 2005 21:23 schreef Mes het volgende:
Ze heeft geturnd. Nou laat maar zien!
ik vind Fleur eigenlijk nog de enige beetje normale van de vrouwen, maar ze kan gewoon echt helemaal niksquote:
Neequote:Op maandag 7 november 2005 21:28 schreef tong80 het volgende:
Nou iedereen tevreden met die kutwijfen op het eind ?
Ja leuk he, nu gaat Carl eruit en vinden we mekaar allemaal liefquote:
Yess!! Eindelijk een proef niet gewonnen door Carlquote:Op maandag 7 november 2005 21:23 schreef Mes het volgende:
Ze heeft geturnd. Nou laat maar zien!
ik zag 'm wel even, maar ik kijk ook wel ernstig gefocust naar die aapquote:Op maandag 7 november 2005 21:26 schreef Wup het volgende:
volgens mij heeft ze het aapje inmiddels stiekem verzopen, ik zag hem niet meer
nee dat janksmoel moest natuurlijk gewoon wegquote:Op maandag 7 november 2005 21:28 schreef tong80 het volgende:
Prima, maakt het scenario dar Marnix uiteindelijk als terechte winnaar overblijft alleen maar aannemelijker.quote:Op maandag 7 november 2005 21:28 schreef tong80 het volgende:
Da's echt kut voor het programma. Forza Carlquote:Op maandag 7 november 2005 21:31 schreef Tourniquet het volgende:
Nou, hup, de meiden allemaal 2 stemmen op Carl en de zwarte stem en het is gebeurd.![]()
En marnix...of is dat ook een muts ?quote:Op maandag 7 november 2005 21:29 schreef josja het volgende:
Bleergh alleen die suffe mutsen nog over.
Bjorn had ooit nog een plee gemaakt. Ze zullen wel een kuil hebben ofzo om tequote:Op maandag 7 november 2005 21:20 schreef Mes het volgende:
Euh....waar schijten die lui eigenlijk?
quote:Op maandag 7 november 2005 21:31 schreef Thieske het volgende:
Let op dadelijk zetten die vrouwen te weinig stemmen in en gooit Carl er alsnog iemand uit met 6 stemmen.
Dat zie ik dus ook nog gebeuren en daarna veranderen ze de regels weer zodat iedereen weer kan stemmenquote:Op maandag 7 november 2005 21:31 schreef Thieske het volgende:
Let op dadelijk zetten die vrouwen te weinig stemmen in en gooit Carl er alsnog iemand uit met 6 stemmen.
Esther weg werken was idd. vuil werkquote:Op maandag 7 november 2005 21:35 schreef trepper het volgende:
Bah bah wat een vreselijk wijf die Meredith. Carl is een slechte verliezer maar hij had wel gelijk. Toen met Esther lieten zij en Marleen hem ook het vuile werk opknappen en zelf gingen ze maar al te graag mee.
Dit zijn echt de slechtste kandidaten ooit bij de laatste 5.
Ja precies.quote:Op maandag 7 november 2005 21:39 schreef babette21 het volgende:
oh wat dom!!!!!!!!!
allemaal 2 is genoeg
heel wijs idd.quote:Op maandag 7 november 2005 21:39 schreef babette21 het volgende:
oh wat dom!!!!!!!!!
allemaal 2 is genoeg
mja als je 40 dagen van je mama droomtquote:Op maandag 7 november 2005 21:43 schreef Mes het volgende:
En geil!
als ze nou een lekkere mama had gehadquote:Op maandag 7 november 2005 21:44 schreef Wup het volgende:
[..]
mja als je 40 dagen van je mama droomt
Die had er ook maar 2 nogquote:Op maandag 7 november 2005 21:45 schreef cora4034 het volgende:
Marleen heeft nog wat hersencellen en doet maar twee stemmen weg.
mooi zoquote:Op maandag 7 november 2005 21:46 schreef Kontiki het volgende:
Carl heeft zijn laatste streek geleverd, door helemaal niet te stemmen. Nu hebben de vrouwen voor niks al hun stemmen opgemaakt.
inderdaad ze konden het gewoon uit tellenquote:Op maandag 7 november 2005 21:46 schreef Ambrosius het volgende:
Hij stemt zelf niet.
Hoe dom kun je dan zijn als je daarna komt, je ziet geen stemmen..stem dan gewoon allemaal ook niet. Ligt 'ie er alsnog uit..
dat denk ik niet maar het zou wel mooi zijn, aap vreet ze met huid en haar opquote:Op maandag 7 november 2005 21:46 schreef babette21 het volgende:
oh God, nu komen die twee dozen samen op 1 eiland.....
quote:Op maandag 7 november 2005 21:46 schreef Kontiki het volgende:
Carl heeft zijn laatste streek geleverd, door helemaal niet te stemmen. Nu hebben de vrouwen voor niks al hun stemmen opgemaakt.
De vrouwelijke judgesquote:Op maandag 7 november 2005 21:43 schreef trepper het volgende:
Ok nu hoop ik dus echt dat Marnix of Emma gaat winnen. Alle stemmen inzetten terwijl je aan 6 stemmen genoeg hebt is echt volstrekt waardeloos.
Nog nooit heb ik drie van zulke onverdiende kandidaten bij de laatste 5 van ER gezien.![]()
Precies, ultradom van ze, want met die ene zwarte stem had ie er al uit gelegen dan.quote:Op maandag 7 november 2005 21:46 schreef Ambrosius het volgende:
Hij stemt zelf niet.
Hoe dom kun je dan zijn als je daarna komt, je ziet geen stemmen..stem dan gewoon allemaal ook niet. Ligt 'ie er alsnog uit..
mja ik dacht dat even omdat ze zo dik met elkaar waren...quote:Op maandag 7 november 2005 21:48 schreef Wup het volgende:
dat denk ik niet maar het zou wel mooi zijn, aap vreet ze met huid en haar op
quote:Op maandag 7 november 2005 21:52 schreef Bayswater het volgende:
ER heeft ook wel door dat het met deze 5 geen kijkcijferkanon meer is. Tijd voor rigoreuze maatregelen, John spoelt aan op Goal.![]()
Of je nu één stem per persoon over hebt of nul stemmen maakt natuurlijk weinig uit.quote:Op maandag 7 november 2005 21:43 schreef trepper het volgende:
Ok nu hoop ik dus echt dat Marnix of Emma gaat winnen. Alle stemmen inzetten terwijl je aan 6 stemmen genoeg hebt is echt volstrekt waardeloos.
De 'klap' voor Marnix is dat zijn vrouw een eiland verderop zit. In het voorstukje lijkt het allemaal wat erger dan dat het uiteindelijk zal zijn.quote:Op maandag 7 november 2005 21:53 schreef fayle het volgende:
Mjam!
volgende week lijkt het op vuurwerk!
zou mama's kindje meredith die op ieder eiland aan marleen hing alsof 't 'r surrogaat mama was niet meer opgewassen zijn tegen Emma die inmiddels goed haar eigen boontjes kan doppen? Is dat de klap?
would be nice: schaap valt uiteindelijk door de mand.
en marnix een klap? wat zou dat zijn...
Ik hoop voor de finale op Marnix, Fleur en onontkoombaar waarschijnlijk qua stemmen Emma
Teveel stemmen op Carl. Niet goed geteld; Beetje dom. Duidelijk geen klaverjassers.quote:Op maandag 7 november 2005 21:55 schreef fayle het volgende:
Alle stemmen op Carl!
Strategisch niet slim, maar wel SUPERGAAF!
Carl out with a bang en compleet heldere boodschap (niet dat hij die begrijpt met zijn verongelijkte verhaal over graag alleen willen zijn en dat zijn voedselzoeken zich tegen hem keerde, maar goed)
Ik vond het wel een actie, hun spelen toch niet voor de winst.. het enige wat ze wilden was CARL eruit. Toepasselijke manierquote:Op maandag 7 november 2005 21:58 schreef Ghistos het volgende:
Jezus wat een soap gehalte van de week, nu Carl weg is zal het volgende week wel helemaal een ramp worden. Niet meer kijken dus. En dan nog alle stemmen die je hebt gaan inzetten, hoe dom kan je zijn.
als hij daarom blijkt te janken is hij voor mij winnaar-af, ondanks zijn vriendending met Estherquote:Op maandag 7 november 2005 21:56 schreef Kozzmic het volgende:
De 'klap' voor Marnix is dat zijn vrouw een eiland verderop zit. In het voorstukje lijkt het allemaal wat erger dan dat het uiteindelijk zal zijn.
En hij heeft niet gestemd. Wat ik nog veel stoerder vind.quote:Op maandag 7 november 2005 21:55 schreef fayle het volgende:
Alle stemmen op Carl!
Strategisch niet slim, maar wel SUPERGAAF!
Carl out with a bang en compleet heldere boodschap (niet dat hij die begrijpt met zijn verongelijkte verhaal over graag alleen willen zijn en dat zijn voedselzoeken zich tegen hem keerde, maar goed)
Mwa, carl heeft een lekkere indruk daar achtergelatenquote:Op maandag 7 november 2005 22:00 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vond t leukste moment van de hele aflevering dat Carl aan Meredith vroeg wat ze nou al had gedaan op t eiland. Ze kwam niet verder dan een beetje te stamelen: proeven gewonnen, kokosnoten geopend..
Volgens mij had Carl daar wel gelijk in, ze doet geen reet behalve aan haar mama denken.![]()
We hebben nog in de aanbieding: Emmaquote:Op maandag 7 november 2005 21:56 schreef tong80 het volgende:
Ik treur om Carl.
Wat een saaie wijven zijn er over gebleven.
Ik zeg ook niet dat ik alles wat Carl heeft gedaan goed keur.. hij was echt onuitstaanbaar, maar wel spraakmakend.quote:Op maandag 7 november 2005 22:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mwa, carl heeft een lekkere indruk daar achtergelatenwat een sukkel, beetje esther eruit stemmen. iig blijft ze langer als carl en heeft meer eilandraden meegemaakt als hem, dat zegt genoeg.
Carl kijkt eerst in de pot, voor dat ie stemt...quote:Op maandag 7 november 2005 22:02 schreef skiczukie het volgende:
En hij heeft niet gestemd. Wat ik nog veel stoerder vind.
Hoezo? Alleen Emma en Marnix hebben nog stemmen.quote:Op maandag 7 november 2005 21:41 schreef babette21 het volgende:
ik had Fleur graag in de finale tegen Marnix gezien,
maar dat kan ze nu wel vergeten, zo zonder stemmen
Meredith is 'n stomme koe, liep eerst [met die andere kiddo's] achter Maxime aan, hield daarna d'r kop in de conflicten met Esther en heeft sindsdien om d'r mama lopen huilen...quote:Op maandag 7 november 2005 22:06 schreef --Globe-- het volgende:
En Meredith heeft trouwens niks gedaan toen Esther zo werd aangevallen..
Hij moest als eerste.quote:Op maandag 7 november 2005 22:09 schreef Major_Star het volgende:
[..]
Carl kijkt eerst in de pot, voor dat ie stemt...![]()
Alle stemmen voor Carl, ik zie het als een eerbetoon aan Douwe![]()
Helemaal mee eens..quote:Op maandag 7 november 2005 22:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
Meredith is 'n stomme koe, liep eerst [met die andere kiddo's] achter Maxime aan, hield daarna d'r kop in de conflicten met Esther en heeft sindsdien om d'r mama lopen huilen...
Als zij zou winnen, kijk ik echt nooit, nóóit meer....
alleen Johnny weet ik nog, dat was dat joch dat al de eerste aflevering jankend afdroopquote:Op maandag 7 november 2005 21:51 schreef caradoc het volgende:
Carl komt niet op de chat. Else, Annita, Tom en Johnny.
Carl zit in het buitenland en komt zo snel mogelijk, wordt er gezegt. Al de tweede week dat er geen chat is, zit er iets achter of gewoon toevallig? Meintje komt ookMijn god het wordt druk.
Elsje, Elbert's maatje op het ouderen eiland. Ze moest het spel verlaten vanwege een gebroken enkel ( of iets dergelijks )quote:Op maandag 7 november 2005 22:18 schreef Wup het volgende:
[..]
alleen Johnny weet ik nog, dat was dat joch dat al de eerste aflevering jankend afdroop
Else, Annita, Tom, Meintje... nooit van gehoord
ja dat heeft Fleur haar veel te snel vergeven:(quote:Op maandag 7 november 2005 22:11 schreef babette21 het volgende:
Meredith is 'n stomme koe, liep eerst [met die andere kiddo's] achter Maxime aan, hield daarna d'r kop in de conflicten met Esther en heeft sindsdien om d'r mama lopen huilen...
Als zij zou winnen, kijk ik echt nooit, nóóit meer....
dank je wel caradoc, ik wist het echt niet meerquote:Op maandag 7 november 2005 22:22 schreef caradoc het volgende:
Elsje, Elbert's maatje op het ouderen eiland. Ze moest het spel verlaten vanwege een gebroken enkel ( of iets dergelijks )
Tom, de Kung Fu gast. Hij wou zich bij de proeven bewijzen, maar verloor telkens. Elbert stond bij de proef op één been tijdens tom's laatste proef.
Annita, ze viel af doordat ze te laat op een kruk plaatsnam. Samen met Marleen vochten ze om de laatste stoel tijdens de samensmelting.
Meintje, een deelnemer van E.R. in 2002. Ze begeleid nu de afgevallen expeditie leden en is ook bezich met de proeven en zo.
grappig, met dat idee begon ik aan m'n verhaalquote:Op maandag 7 november 2005 22:22 schreef Wup het volgende:
ja dat heeft Fleur haar veel te snel vergeven:(
Wim.... je zou ermee thuiskomen zeg...quote:het ergste was ze op het eiland met Esther toen dat jankventje er ook nog was, om beurten janken om niks
was 2002 het jaar met Nolleke?quote:Op maandag 7 november 2005 22:24 schreef babette21 het volgende:
Meintje was tof, moest volledig onterecht en veel te snel vertrekken
quote:Op maandag 7 november 2005 22:26 schreef Wup het volgende:
was 2002 het jaar met Nolleke?
quote:Op maandag 7 november 2005 13:19 schreef babette21 het volgende:
Leuk detail: op Wikipedia staan [oa] alle deelnemers uit zes jaar E.R.
maar heldin Esther Jacobs is de enige met een eigen "artikel"
ow jee idd. erg karig, ik weet er zo weinig meerquote:Op maandag 7 november 2005 22:32 schreef babette21 het volgende:
Leuk detail: op Wikipedia staan [oa] alle deelnemers uit zes jaar E.R.
maar heldin Esther Jacobs is de enige met een eigen "artikel"
ik vond Lydia & Deborah, itt. de dozen die er nu rondbanjeren, wel grappigquote:Op maandag 7 november 2005 22:42 schreef Cartman_the_best het volgende:
2002, het jaar van Lydia en Deborah en het jaar van de onverwachte winnaar Derek waar Olivier de onbetwiste favoriet was..
Derek.quote:Op maandag 7 november 2005 22:42 schreef Cartman_the_best het volgende:
2002, het jaar van Lydia en Deborah en het jaar van de onverwachte winnaar Derek waar Olivier de onbetwiste favoriet was..
Ik vond Richard de beste Robinson.quote:Op maandag 7 november 2005 22:44 schreef UATC het volgende:
Frank (winnaar 2004) is voor mij toch van de 6 jaar expeditie robinson toch de meest terechte winnaar
ik weet hem ook niet meer, maar ik heb dat jaar geloof ik ook niet uitgekekenquote:Op maandag 7 november 2005 22:44 schreef UATC het volgende:
Frank (winnaar 2004) is voor mij toch van de 6 jaar expeditie robinson toch de meest terechte winnaar
waneer komt ie ongeveer?quote:Op maandag 7 november 2005 22:04 schreef caradoc het volgende:
Ik probeer wel een verslag te maken, maar alles gaat zo snel nu. Maar ik heb een optie gevonden om WEL de chat geschiedenis te kunnen gebruiken, dus ik maak geen aantekeningen meer. Ik laat alles maar lopen en maak een verslag van de geschiedenis. Nu maar hopen dat die vanaf het begin tot het eind 100% goed is ... anders geen verslag
Frank was wel een favoriet, maar Richard [ER2] verslaat ie nietquote:Op maandag 7 november 2005 22:44 schreef UATC het volgende:
We halen mooie zaken uit het verleden op.quote:Op maandag 7 november 2005 22:47 schreef skiczukie het volgende:
Waar hebben jullie het over? ER AllStars ofzo?
hij was de indiaan van vorig jaarquote:Op maandag 7 november 2005 22:47 schreef Wup het volgende:
[..]
ik weet hem ook niet meer, maar ik heb dat jaar geloof ik ook niet uitgekeken
beetje mijmerenquote:Op maandag 7 november 2005 22:47 schreef skiczukie het volgende:
Waar hebben jullie het over? ER AllStars ofzo?
Weet ik het. Zodra de chat afgelopen is kan ik beginnen eh? Er is veel ge ouwehoer tussendoor, ook tussen de leden zelf die ineens over dingen praten waar je niets vanaf weet. HEt kan nog wel een tijdje duren hoor, ben ook maar een mensquote:
Deborah...die memmen van haarquote:Op maandag 7 november 2005 22:47 schreef babette21 het volgende:
Lydia en Deborah gingen toch de rijst verstoppen enzo?
zulke grapjes kan ik wel waarderen... de deelnemers hadden er wat meer moeite mee
in 2002 zat ik zelf in die hoek, dus die heb ik later vrijwel in één keer teruggekeken...quote:Op maandag 7 november 2005 22:42 schreef Cartman_the_best het volgende:
Rustig aan hoor. Ik ben al blij dat je de moeite doet voor onsquote:Op maandag 7 november 2005 22:50 schreef caradoc het volgende:
[..]
Weet ik het. Zodra de chat afgelopen is kan ik beginnen eh? Er is veel ge ouwehoer tussendoor, ook tussen de leden zelf die ineens over dingen praten waar je niets vanaf weet. HEt kan nog wel een tijdje duren hoor, ben ook maar een mens
daar maken ze bij de omroepen nog ruzie over...quote:Op maandag 7 november 2005 22:51 schreef skiczukie het volgende:
Okee, maar komt die AllStars-ER nog?
Vind ik niet. Dat was Richard voor mij. Dat was echt een megabikkel. Frank had af en toe z'n dramatische momentjes dat ie er geen zin meer in had. Wel een terechte winnaar overigens, maar ik had het die Mathias ook wel gegunt.quote:Op maandag 7 november 2005 22:44 schreef UATC het volgende:
Esther verdient een herkansingquote:Op maandag 7 november 2005 22:57 schreef Wup het volgende:
ik zit niet te wachten op een allstar [ tenzij Esther meedoet natuurlijk:)]
hell no... back to basic!quote:ik zie het al voor me, gezellig met familieeiland en losereiland enzo
die is ingeslapen bij Terra Incognitaquote:maar wel Roos terug
Idd, ben wel benieuwd als die gasten van dit seizoen allemaal in het Shaba reservaat in Kenia dumpen waar Survivor 3 is opgenomen. Denk dat die vrouwen die er nu nog bij zitten binnen 3 dagen al jankend weg lopen.quote:Op maandag 7 november 2005 23:00 schreef UATC het volgende:
eigenlijk verdienen ze het allemaal niet :p
laat ze meedoen met survivor en ze geven allemaal na 1 dag al op
Ik zit er ook niet op te wachten. Vooral niet als al die kandidaten meedoen waar vorige keren opgestemd is. Ik telde daaruit welgeteld 1 persoon die het verdiende om aan All stars mee te doen en dat was Robin.quote:Op maandag 7 november 2005 22:57 schreef Wup het volgende:
ik zit niet te wachten op een allstar [ tenzij Esther meedoet natuurlijk:)]
ik zie het al voor me, gezellig met familieeiland en losereiland enzo
maar wel Roos terug
dikke proficiat
Björnquote:Op maandag 7 november 2005 23:10 schreef babette21 het volgende:
misschien kunnen ze een vieze-mensen-editie doen?! dan mag Douwe nog 's meedoen!
en Koenraad niet te vergeten
[afbeelding]
Melvinquote:Op maandag 7 november 2005 23:15 schreef Thier het volgende:
Hoe heet die donkere gast ook alweer, volgens mij zat ie in de eerste lichting....?
zeg wat heeft Emma nou helemaal gedaan?!? die mag ná Meredith een enkeltje krijgen hoor...quote:Marxnix, Fleur en Emma mogen van mij gaan vechten om de eer, alhoewel ik Marnix toch de meest geschikte winnaar vind.
ai ja, die was ook vies.... nam 'n bad in zijn vijvertjequote:
ze was soms te lief, maar zéker niet soft....quote:En Esther was een softie, die hoeft niet terug..
Ach, er zat misschien best potentie in, en wat John en Carl deden kon natuurlijk niet door de beugel, maar ze heeft op mij weinig indruk gemaakt...quote:[b]Op maandag 7 november 2005 23:20
ze was soms te lief, maar zéker niet soft....
vond juist dat ze zich dapper staande hield,
gezien de omstandigheden was ze zowel fysiek als mentaal behoorlijk sterk
ja dat kan natuurlijk....quote:Op maandag 7 november 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
Ach, er zat misschien best potentie in, en wat John en Carl deden kon natuurlijk niet door de beugel, maar ze heeft op mij weinig indruk gemaakt...
Ik krijg binnenkort ( hopelijk morgen ) een leesbare chat. De chat was niet zo ENORM interesant als wanneer een afvaller er is natuurlijk. De mensen die er waren, behalve meintje, waren al eerder in de chat. Dus het verslag kan heel eventjes wachtenquote:Op maandag 7 november 2005 23:35 schreef caradoc het volgende:
En toen was het afgelopen ... de chat dan eh?
Ik heb de logs! maar die zijn afschuwelijk om te lezen. Ik praat even met de beheerder van de website/chat en kijk even of hij de logs heeft, alleen dan leesbaarder.
Mee eens.quote:Op maandag 7 november 2005 23:27 schreef babette21 het volgende:
zowel Marnix als Esther wonnen bij mij al respect met hun karig bestaan op de rots, en dat vlotvaren.
het feit dat Esther vervolgens nog eens de shit over zich heen kreeg maar desonandanks niet begon te krijsen en te tieren, en ook niet opgaf, vind ik wel echt heel stoer
MIJN GOD jaquote:Op maandag 7 november 2005 21:46 schreef Ambrosius het volgende:
Hij stemt zelf niet.
Dat is natuurlijk onzin, Fleur legde duidelijk uit waarom ze alle stemmen hebben ingezet: omdat ze dat gezeik van het stemmen zat zijn, door al hun stemmen te gebruiken gooien ze het spel open. Ze mogen elkaar gewoon graag en willen niet op elkaar hoeven stemmen. Nu komt het op de proeven aan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 03:32 schreef Greetings het volgende:
Uiteindelijk besluiten de dames maar alles in te zetten, om rekenfouten te voorkomen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Even vergeten dus dat marnix en emma nog wel stemmen hebbenquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:06 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, Fleur legde duidelijk uit waarom ze alle stemmen hebben ingezet: omdat ze dat gezeik van het stemmen zat zijn, door al hun stemmen te gebruiken gooien ze het spel open. Ze mogen elkaar gewoon graag en willen niet op elkaar hoeven stemmen. Nu komt het op de proeven aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |