*Grinnik*quote:Op maandag 7 november 2005 20:42 schreef golfer het volgende:
Carl wordt met open armen ontvangen door de dames.
Ja, ik moest ook ff 2x kijken of dat er nu echt stond.quote:Op maandag 7 november 2005 20:47 schreef Zhenar het volgende:
was dat de vriend van Carl?
quote:Op maandag 7 november 2005 20:46 schreef tong80 het volgende:
De moeder van Fleur is een eiland opzich
er stond "vriend van Carl"quote:Op maandag 7 november 2005 20:47 schreef Zhenar het volgende:
was dat de vriend van Carl?
en dan winnaarseiland is ook al geen geweldige toevoeging, die muts zit daar gewoon dagenlang vakantie te houdenquote:
Vind het eigenlijk wel goed.quote:Op maandag 7 november 2005 20:54 schreef tong80 het volgende:
Die laffe luie wijven gaan Carl eruit stemmen
Kan alleen als ze de proef winnen en 1 van hun immuniteit heeft en dan nog zullen ze zowat al hun gezamenlijke nog opgespaarde stemmen op hem moeten uitbrengen, want Carl heeft in zijn eentje nog 6 stemmen ofzo over.quote:Op maandag 7 november 2005 20:54 schreef tong80 het volgende:
Eerst zien dan geloven. Ik zie Carl die proef wel winnen, of Meredith blijft bij mamaquote:Op maandag 7 november 2005 20:54 schreef tong80 het volgende:
Idd ja, zat ik ook al aan te denken. Marnix zal ER wel gaan winnen denk ik zo.quote:Op maandag 7 november 2005 20:55 schreef Wup het volgende:
die duffe belgische trutten zijn voor het gemak maar even vergeten dat ze Carl zonder een seconde te twijfelen hebben geholpen Esther weg te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |