Dit is niet een kwestie van geloven, maar simpele rationaliteit. Als een minister zegt dat er niet valt te praten over de kwestie van de dubbele nationaliteit, dan is de bewering dat er wel erover valt te praten niet correct.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:08 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Nogmaals, ik vind het vreemd dat jij een marokkaanse minister wel gelooft
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:58 schreef .Tarzan. het volgende:
Nederland verliest vandaag tegen Italië, dankzij Verdonk.
Het is wel een beetje in om alles bij Verdonk in de schoenen te schuiven tegenwoordig. Beetje jammer.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:58 schreef .Tarzan. het volgende:
Nederland verliest vandaag tegen Italië, dankzij Verdonk.
Ga er anders even serieus op inquote:Op zondag 13 november 2005 19:17 schreef Sickie het volgende:
[..]
Het is wel een beetje in om alles bij Verdonk in de schoenen te schuiven tegenwoordig. Beetje jammer.
Moet ik serieus ingaan op het statement dat Verdonk verantwoordelijk is voor een verloren voetbalwedstrijd?quote:Op zondag 13 november 2005 19:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga er anders even serieus op in![]()
Het is voldoende om haar de dingen in de schoenen te schuiven die misgaan en waarvoor ze (mede-)verantwoordelijk is, die lijst is groot zat.
Dat deed je juist - ik vond het wel een grappige garpquote:Op zondag 13 november 2005 20:23 schreef Sickie het volgende:
[..]
Moet ik serieus ingaan op het statement dat Verdonk verantwoordelijk is voor een verloren voetbalwedstrijd?
Ja. Ze heeft Kalou niet versneld genaturaliseerdquote:Op zondag 13 november 2005 20:23 schreef Sickie het volgende:
[..]
Moet ik serieus ingaan op het statement dat Verdonk verantwoordelijk is voor een verloren voetbalwedstrijd?
Ik gaf aan dat ik de huidige gang van zaken nogal triest vind, ik ging niet in op voetbaltechnische zaken. Het grappige is dat de uitspraak waarop ik reageerde hetzelfde niveau heeft als de leuzen op de spandoeken die zo breeduit in de media zijn geweest. Die vond ik dan wel weer grappig, grappig van sneuheid that is.quote:Op zondag 13 november 2005 20:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat deed je juist - ik vond het wel een grappige garp![]()
En het is aantoonbaar dat dat de reden is dat er verloren is?quote:Op zondag 13 november 2005 20:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja. Ze heeft Kalou niet versneld genaturaliseerd
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Weer leg je mij woorden in de mond. Ik word er een beetje moe van dit soort jammerlijke retoriek. Ik vroeg waar je deze informatie vandaan haalt, maar als het linken naar de site van Verdonk al teveel moeite is...
[..]
Zoals gezegd is in meerdere artikelen het beleidsvoornemen al voorgekomen.
[..]
Je wilt zeggen dat Verdonk geen kennis van zaken heeft? Je wringt je eerst in heel veel bochten om daarna eigenlijk mijn eerste conclusie te onderschrijven: het 'daadkrachtige' voornemen van Verdonk was voorbarig en door de werkelijkheid ontkracht.
Rationaliteit? Als 2 mensen beiden iets anders beweren, dan is het geloven van 1 persoon zonder precies te weten hoe en wat rationaliteit? Misschien bij jou, maar in de echte wereld niet hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dit is niet een kwestie van geloven, maar simpele rationaliteit. Als een minister zegt dat er niet valt te praten over de kwestie van de dubbele nationaliteit, dan is de bewering dat er wel erover valt te praten niet correct.
Als ik zou zeggen dat Balkenende wel wil praten over nieuwe verkiezingen, en Balkie ontkent dat een dag later, dan is dat ook voldoende. Immers, hij weet zelf het beste wat hij wil. Hetzelfde verhaal over de bereidwilligheid om te praten over een ander onderwerp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |