Zielig vind ik dat voor Harmsenquote:[b]Op vrijdag 11 november 2005 10:13 schreef JohnDDD het volgende:
Ik zat gister trouwens ook te denken dat Harmsen snel dood zou gaan en toen werd hij neergeslagen. Ik vroeg het me vooral af omdat Dian zei: Hoe oud is hij nu eigenlijk?
Was Hanny destijds toch die de TV in de bad van Frits gooide ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:20 schreef JohnDDD het volgende:
wat denken jullie? wat is Dian's rol hierin? is zij de echte "moordenaar" van Frits? (moordenaar tussen aanhalingstekens omdat Frits leeft)
Je zag alleen de handen van diegenequote:Op vrijdag 11 november 2005 10:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was Hanny destijds toch die de TV in de bad van Frits gooide ?
Maar nu klopt het helemaal niet![]()
Ja, dat klopt, Toch word er gezegt dat Casper aka Frits terug komt ?!quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:28 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Je zag alleen de handen van diegene
En het wordt idd wel ongelowaardig als Casper als Frits terugkomt
Daar kijk ik nooit naar ! Alleen naar De Bold en GTST qua soaps danquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:52 schreef JohnDDD het volgende:
bij Days ook altijd
Hehequote:Op vrijdag 11 november 2005 10:57 schreef DeTolk het volgende:
Ach ja, Als ze roos dan ook weer gaan rebooten.
Duhquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
HeheGuusje is helaas echt overleden
![]()
publicity-stuntquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:20 schreef JohnDDD het volgende:
misschien is dat ook niet echt
dinand heeft het verzonnen
Ja, ik vind ze ook niks!quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:30 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik word een beetje moe van die Fischer kids
Beetje kouwe kak kindjesquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:30 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik word een beetje moe van die Fischer kids
Als ze nou allemaal eens een balletje konden slaan, had het hele stel naar Duitsland mogen vertrekkenquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:33 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Als ze nou allemaal eens een balletje konden slaan, had het hele stel naar Duitsland mogen vertrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |