abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 9 november 2005 @ 22:15:51 #101
42184 crew  DaMart
pi_32130832
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:46 schreef MasterHarmony het volgende:
eugh slechte fantasie!
Ga je mond eens spoelen jij

Ik ga natuurlijk geen goede fantasie ten toon spreiden in een GTST topic... dat doen de makers vaak ook niet, dus ik pas me gewoon aan aan het niveau

[ Bericht 14% gewijzigd door DaMart op 09-11-2005 22:30:59 ]
pi_32131101
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:01 schreef Dennis121 het volgende:

[..]

Ik hoop het wel .
Idd
Correct en tevens juist...
pi_32131105
Volgens mij is het een truc van Nick om Charlie en Dennis uit elkaar te halen en Dian bij Dennis te krijgen.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  woensdag 9 november 2005 @ 22:25:01 #104
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_32131173
De manier hoe Nick nu probeerd om Charlie terug te krijgen is naadje!
Als een vent zo tegen mij zou praten... Afknapper... Wij komen samen, geloof me...
Positive thinking, my way of thinking!
pi_32131786
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:23 schreef Neuralnet het volgende:
Volgens mij is het een truc van Nick om Charlie en Dennis uit elkaar te halen en Dian bij Dennis te krijgen.
En wat zou daar in zitten voor Nick...?

NIks als je het mij vraagt
Correct en tevens juist...
pi_32137350
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:30 schreef DaMart het volgende:

[..]

Over de cliff van dit seizoen. Jef wordt kok in de Koning. Op een dag betrapt hij Dorothea met Harmsen in bed en maakt het uit. De sex is zo overweldigend, dat arme Govert het niet overleefd heeft. En zo gaat hij de serie uit in februari.

Jef wil Barbara terug, en is jaloers op Robert. Zijn liefde voor Barbara maakt hem echter blind voor andere zaken. Hij moet en zal haar krijgen. Dan nodigt hij Robert en Barbara uit voor een etentje. Jef maakt kogelvis voor Robert... op de onjuiste wijze natuurlijk, maar Robert heeft toch liever een portie bitterballen, en dan eet Barbara de kogelvis op... Jef kijkt angstig toe hoe ze de vis verorbert... en dan dood neervalt... einde van het seizoen

Barbara en Jef weer bij elkaar, alsjeblieft niet zeg sinds Jef bij haar weg is, is hij letterlijk geëmancipeerd geraakt.
Als is die Dorothea ook redelijk bazig, ze laat die kerel iig in zijn waarde..
Een heer met stijl
pi_32137586
quote:
En wat zou daar in zitten voor Nick...?

NIks als je het mij vraagt
Nick vraagt Dian niet voor niks om zich te verdiepen in Dennis. Het zal net zo goed zakelijk gewin kunnen zijn. Dennis heeft een kroeg en wie gaat daar werken als kok? Jef, die niet meer voor Sanders Inc. wilde werken. Het zou kunnen leiden tot een wraakactie.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  Moderator donderdag 10 november 2005 @ 07:25:00 #108
42184 crew  DaMart
pi_32138874
quote:
Op donderdag 10 november 2005 01:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Barbara en Jef weer bij elkaar, alsjeblieft niet zeg sinds Jef bij haar weg is, is hij letterlijk geëmancipeerd geraakt.
Als is die Dorothea ook redelijk bazig, ze laat die kerel iig in zijn waarde..
Govert gaat in februari de serie uit (en dat is serieus)... dan heeft Jef nog een paar maanden nodig om een plan te bedenken om Bar terug te krijgen... dan moet hij zich nog gaan verdiepen in de japanse kookkunst van kogelvis.... en voor je het weet is het seizoen voorbij
pi_32139308
Nee maar!! Jef en Dorothea lagen tegen elkaar aan op de bank...... Net een echt stelletje......
Age is something you grow on
pi_32140968
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:29 schreef JohnDDD het volgende:
was dat nou Frits, die tientjes-man? ik zag het even niet goed
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_32142540
Komende maanden in GTST:
-Dennis probeert Dian te versieren
-Jef heeft alles door vanuit zijn keukentje in De Koning
-Jef zoent met Barbara en bewaart dit geheim voor Dorothea en Robert
-Laura komt erachter
-Jef wil de waarheid over Dennis zeggen omdat hij met zijn nicht Dian dreigt te slapen maar Laura chanteert hem met zijn geheim
-Jef probeert het op een andere manier; hij zorgt dat Charlie achter het bedrog van Dennis komt en troost haar.
-Dennis krijgt ruzie met Jef
-Charlie doet het uit wraak met Jef en Jef doet het met Charlie om Dennis jaloers te maken, ze hebben seks op het aanrecht in de keuken van De Koning
-Dennis betrapt ze maar draait door; hij gooit een pan kokende olie over het lichaam van Jef heen
-Jef ligt in coma in het ziekenhuis
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  donderdag 10 november 2005 @ 11:20:09 #112
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32142699
Haaibaaike, hij verzint het maar hoor.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  donderdag 10 november 2005 @ 11:23:09 #114
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32142768
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:20 schreef Svensational het volgende:
Haaibaaike, hij verzint het maar hoor.
Waarom zal ie verzinnen Ik vondt het ook al zo vreemd dat ie al weet wat de komende maanden te zien is !
Maar je weet het maar nooit
pi_32142879
wat stond er nou in dat smsje van frits?
  donderdag 10 november 2005 @ 11:32:53 #116
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32142999
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:27 schreef JohnDDD het volgende:
* Haaibaaike heeft gister geen GTST gezien ik lag met griep op bed
pi_32143110
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:27 schreef JohnDDD het volgende:
quote:
en nu? zelfde aanpak als hanny?
pi_32143177
Zeg die Jack zegt dat Wiet alleen dingen zei die in het politiedossier stonden
Wiet werd vrij plotseling weggeroepen door "mama"
Daarna SMSt een man "Wiet is weg"

Wiet verschijnt toevallig bij het graf en loopt dan weg maar later komt ze zelf onze vrienden (:')) weer opzoeken

Ik geloof er niets meer van, daar klopt iets niet van, dat is allemaal vooropgezet spel!

Hier was al eerder een theorie te lezen dat Frits zijn dood had gefaket met behulp van de politie en dat Hannie daarin zou zijn meegegaan en dat ze eigenlijk helemaal niet in de kliniek zat

Het kan natuurlijk ook zijn dat Frits zijn dood heeft gefaket en dat de politie Wiet nu gebruikt om Frits terug te vinden. Volgens de GTST website is Wiet echter wel de dochter van Frits.
pi_32143200
tnx Iwan
dat is interessant
  donderdag 10 november 2005 @ 11:44:35 #120
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32143300
Wiet is het halfzusje van Sjors..
Dan klopt er zeker van dat Frits haar vader is
pi_32143378
op het moment denk ik dat wiet en hannie beiden gebruikt worden door de politie om frits terug te vinden. wiet is wel echt de dochter van frits.
frits heeft hannie nu gekidnapt en pakt wiet straks ook.

edit: of frits heeft juist mét de politie zijn dood gefaket en hannie is nu zogenaamd vermoord zodat dian en jack en sjors niet op zijn spoor komen. wiet's dood wordt nu ook gefaket.
pi_32143760
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:47 schreef JohnDDD het volgende:
op het moment denk ik dat wiet en hannie beiden gebruikt worden door de politie om frits terug te vinden. wiet is wel echt de dochter van frits.
frits heeft hannie nu gekidnapt en pakt wiet straks ook.

edit: of frits heeft juist mét de politie zijn dood gefaket en hannie is nu zogenaamd vermoord zodat dian en jack en sjors niet op zijn spoor komen. wiet's dood wordt nu ook gefaket.
Ik denk dat Frits al alle touwtjes in handen heeft. Hannie leeft nog en is nu al bij Frits en Wiet binnenkort ook. Eind van het jaar zullen we ze allemaal weer zien denk ik
Why are you wearing that stupid man suit?
  donderdag 10 november 2005 @ 12:23:04 #123
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32144333
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:02 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Ik denk dat Frits al alle touwtjes in handen heeft. Hannie leeft nog en is nu al bij Frits en Wiet binnenkort ook. Eind van het jaar zullen we ze allemaal weer zien denk ik
Dat kan wel eens kloppen, wat jij zegt !
Want Frits is met de kerst terug bij GTST Dus denk ik ook, dat ze op het einde van het jaar te zien zijn !
pi_32146175
Hoe zit het eigenlijk met die andere halfbroer van Sjors, volgens de CD-ROM hadden Martine Hafkamp en Helen Helmink beiden een buitenechtelijk kind bij Rolf Huygens.
Dat kind van Helen Helmink was Peter Kelder en het kind van Martine Hafkamp (ook een zoon) was zwaar gehandicapt, dit was voor Martine ook weer een reden om Helen te haten.
Maar weet iemand of daar ooit nog iets over is gezegd?
Een heer met stijl
  donderdag 10 november 2005 @ 13:28:57 #125
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32146217
quote:
Op donderdag 10 november 2005 13:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die andere halfbroer van Sjors, volgens de CD-ROM hadden Martine Hafkamp en Helen Helmink beiden een buitenechtelijk kind bij Rolf Huygens.
Dat kind van Helen Helmink was Peter Kelder en het kind van Martine Hafkamp (ook een zoon) was zwaar gehandicapt, dit was voor Martine ook weer een reden om Helen te haten.
Maar weet iemand of daar ooit nog iets over is gezegd?

Daar hebben we geloof ik nooit meer iets van vernomen

Jeutje, herinner het me zelfs nog

Those were the days....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')