ach welnee, het is zielig dat die man 1x per maand mag komen opdraven,quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vond het zielig voor Harmsen wat er gebeurt is..
uiteraardquote:Heb je Babette gezien bij BVD !
Ben ik de 2equote:Op zaterdag 12 november 2005 00:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
gefeliciteerd, je bent de eerste
En ik de de 3e en driemaal is scheepsrecht.quote:
Nou ik vind het zieligquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach welnee, het is zielig dat die man 1x per maand mag komen opdraven,
voor hij definitief met pensioen wordt gestuurd....
ik ging voor 'n coma en wat krijg ik......!? een hersenschudding!! tssssss
[..]
Haaibaaike, een fan is iemand die een (bekend) persoon adoreert.. niet andersom, dan noem je het een idoolquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jou fan Babette van Veen was er veel te zien vanavond.
Ik had het anders moeten formuleren, Babette21 jou idool Babette van Veen was bij BVDquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Haaibaaike, een fan is iemand die een (bekend) persoon adoreert.. niet andersom, dan noem je het een idool
precies... [ik doe alleen niet aan idolen, tenzij ik er zelf één ben natuurlijkquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik had het anders moeten formuleren, Babette21 jouw idool Babette van Veen was bij BVD![]()
wat is dat nou weer voor vraagquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:51 schreef JohnDDD het volgende:
is linda nu dood of niet
Ja. Ze blijft tot februari volgend jaar opgebaard liggen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:51 schreef JohnDDD het volgende:
is linda nu dood of niet
Gjeez.. snap het nou een keer. Ze gaat natuurlijk rondspoken in Meerdijk. We hebben al meer dan een half jaar geen spoken gezien, dus er moet weer een spookverhaal komen!quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Ze blijft tot februari volgend jaar opgebaard liggen.
dat heeft ie nu al... misschien gaat ie voor 'n kwartetquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Inderdaad niet, want dan heeft Robert van verschillende dames kinderen *zucht*
Laura -> Dennis, Lotje en Silquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Inderdaad niet, want dan heeft Robert van verschillende dames kinderen *zucht*
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Ze blijft tot februari volgend jaar opgebaard liggen.
Nee..quote:Op zondag 13 november 2005 13:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nog steeds ronde 1?
Of Linda gaat expres liggenquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat heeft ie nu al... misschien gaat ie voor 'n kwartet
maar de link tussen schijndood en zwanger zijn zie ik niet direct
bovendien is 't nog een beetje vroeg voor zwangerschapsverschijnselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |