Dat vond ik ook een beetje vreemd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:33 schreef babette21 het volgende:
nou moe, wat liep Janine nou vals te doen over Linda?!
Het zal toch wel besmettelijk zijn?!quote:Linda zal trouwens wel één of andere tropische ziekte hebben ofzo,
... vol pedofielenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als alle twaaljarige er zo uitzagen dan was het een mooie wereld![]()
ze is gebrainwashed door Laura....quote:
in dat geval mag ze het even aan dhr. Sanders overdragenquote:Het zal toch wel besmettelijk zijn?!![]()
voor straks....quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:31 schreef Wup het volgende:
lieve Babette.....
hier een klein dankje
GTST, december 1990, Linda, Rien, Jeanette @ Stenders [/url]
lang leve de goudgravertjesquote:
joh ik had haar niet eens herkend!quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:51 schreef Wup het volgende:
gespeeld door Linda de Wolf
yep, ik ben te lui om de andere versie van haar te zoeken in GTST, maar ze is wel een tijdje gebleven in GTST al werd haar rol steeds kleiner en minder grappig, daarom ging ze in ONM maar iets nuttigs doen natuurlijk:)quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:55 schreef babette21 het volgende:
joh ik had haar niet eens herkend!
zij speelde 6 jaar later in ONM als Els van Garderen [moordenares van Rutger Helligers]
gefeliciteerd, je bent de eerstequote:Op zaterdag 12 november 2005 00:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vond vanavond een mooie aflevering![]()
ik zie liever Fay en Florien, dan Ludo & Janine en/of Sjors & Bingquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:37 schreef Neuralnet het volgende:
Fay en Florien waren er niet. Daarom vonden jullie het niks.
Jou fan Babette van Veen was er veel te zien vanavond.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
gefeliciteerd, je bent de eerste
Van Veen is fan van míj?!?! hoe stoer....quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Jou fan Babette van Veen was er veel te zien vanavond.
* Wup tekent protest aanquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:50 schreef babette21 het volgende:
Van Veen is fan van míj?!?! hoe stoer....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |